Ik zou hem de kerstmarkt aanraden, dat was de vorige keer Manchester met Feyenoord ook genot.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gaat met zijn maat waarmee hij recent al naar Lissabon is geweest, Lille en Girona waren geen opties, en na 40~45 jaar in het onderwijs werken is het nu met zijn pensioen uberhaupt voor het eerst dat ie naar zo’n uitpotje kan. Dan wordt het dus lekker de pub in in Manchester inderdaad.
quote:
SPOILER: ter illustratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Alleen als hij is afgezet met betonblokkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem de kerstmarkt aanraden, dat was de vorige keer Manchester met Feyenoord ook genot.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]Meeste voorspellingen waren gedaan voor de opstelling bekend wasSPOILER: ter illustratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit op een zelfde manier leuk als je kerstboom met roze tinten of valt er echt iets te beleven?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem de kerstmarkt aanraden, dat was de vorige keer Manchester met Feyenoord ook genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |