Gejat, gesloopt en in onderdelen verkocht.quote:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze in het Grbavica Stadion zouden spelen in Sarajevo. Dat is wel een leuk Balkan stadionnetjequote:
Sarajevo en Mostar zijn echt fantastisch.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
Sarajevo is trouwens wel een meer dan prima stadje
Dit ter info
Groot, sterk, zwartquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef tong80 het volgende:
Brobbey dus 0 doelpunten voor Oranje en bij Ajax krijgt hij ze er niet in. Waarom wordt zo'n vent opgesteld
Nederland haalde er 0 medailles tijdens de Olympische winterspelen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
Sarajevo is trouwens wel een meer dan prima stadje
Dit ter info
Anders wordt Oranje door de NSC beschuldigd van racismequote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef tong80 het volgende:
Brobbey dus 0 doelpunten voor Oranje en bij Ajax krijgt hij ze er niet in. Waarom wordt zo'n vent opgesteld
Ik heb een onderbuurman gehad die speelde bij Velez Mostar. Was vluchteling.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sarajevo en Mostar zijn echt fantastisch.
Afgelopen september daar geweestquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sarajevo en Mostar zijn echt fantastisch.
Toen reed Van Gennip nog schoon.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland haalde er 0 medailles tijdens de Olympische winterspelen.
Deed ze in 84 al mee ?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen reed Van Gennip nog schoon.
September was prima temperatuurtje. Daarom later gegaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik in juli. Genot, behalve de temperatuur. En het overschot aan Australiërs
Yup, presteerde zelfs het beste.quote:
WizzAir?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
September was prima temperatuurtje. Daarom later gegaan.
Ik hoop dat Feyenoord snel weer die richting op loot. Nu vlieg ik maandag weer naar dat intens lelijke Manchesterquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik in juli. Genot, behalve de temperatuur. En het overschot aan Australiërs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |