quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk niet dat hij snel een verstopte neus zal hebben
En zo nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de tweede helft mee(als jullie dat leuk vinden)
Nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef -XOR- het volgende:
Doe Q Timber maar voor Wieffer, en WapWout voor Brubbie.
Leuk? Dat vind ik fantastisch!quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de tweede helft mee(als jullie dat leuk vinden)
Ligt echt aan jouquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Om te vieren dat FOK zo traag is kijk ik niet mee.![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier met deze kut wedstrijd. @:GGMM
Heb het zelf niet gemerktquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
blijven donerenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als je louter spelers van de absolute top teams daar hebt staan, en het ziet er iedere interlandperiode uit als Zwitserse gatenkaas kun je dat wel stellen ja.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:40 schreef -XOR- het volgende:
Kunnen we de conclusie zo langzamerhand wel trekken dat Koeman de verdediging niet fatsoenlijk krijgt neergezet?
Valt vandaag wel mee toch. Hato, de Ligt en een rechtsback die vooral aan de bal goed is in zijn 3-5-2 systeem.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je louter spelers van de absolute top teams daar hebt staan, en het ziet er iedere interlandperiode uit als Zwitserse gatenkaas kun je dat wel stellen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |