abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215519476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:30 schreef Origami94 het volgende:
Ben al een uur wakker, zie een pushbericht van CNN, open de Nos app om een liveblog te zien met allemaal reacties van wereldleiders om vervolgens FOK! te openen en deel 4 te zien.

Was gisteren in Amsterdam voor de wedstrijd en het viel reuze mee. Storm in een glas water.
Ik heb ook het idee dat het gigantisch is opgeblazen door Israel.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:35:06 #277
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215519478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Macabbi fans zijn extreem-rechts. Dat is geen geheim
Volgens mij valt dat wel mee. Beitar Jerusalem is extreem-rechts.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215519479
Wilders heeft gelijk met zijn woorden: "wat hebben we in godsnaam al die jaren in huis gehaald?"
pi_215519480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Waar worden de Maccabi-fans verheerlijkt?
Waarom vinden zoveel mensen hier dat razzia's toegestaan zijn omdat enkele Maccabi fans de minuut stilte hebben verstoord en we zonder context een gevecht met een taxichauffeur hebben gezien.
pi_215519484
Als voetbalsupporter wil ik wel even zeggen dat ik vind dat de harde kern van Ajax flink heeft laten afweten.
Ongeschreven regel is toch een beetje dat je heer en meester bent in je eigen stad tijdens Europese avonden.

Iedere gelegenheid pakken hooligans aan om hun agressie kwijt te kunnen, maar nu sliepen ze allemaal ofzo?
Hell To The Liars
pi_215519488
Frankrijk is niet van plan het voetbalduel met Israël in de Nations League te verplaatsen. Dat zegt Bruno Retailleau, de minister van Binnenlandse Zaken van Frankrijk, enkele uren na de gebeurtenissen in Amsterdam. De landen treffen elkaar donderdag, in het Stade de France in Parijs.

"Sommigen roepen op om de wedstrijd Frankrijk - Israël te verplaatsen. Ik accepteer dat niet: Frankrijk trekt zich niet terug, omdat dat zou neerkomen op afstand doen van de dreiging van geweld en antisemitisme. Op mijn verzoek treft de politie de nodige veiligheidsmaatregelen om deze wedstrijd, zoals gewoonlijk, in het Stade de France te laten plaatsvinden", schreef Retailleau vrijdagochtend op X.

Drie dagen na het duel met de Fransen neemt Israël het in de Nations League ook nog op tegen België. Dat is op papier een thuisduel, maar de wedstrijd wordt gespeeld in Boedapest.

In de nacht van donderdag op vrijdag werden supporters van Maccabi Tel Aviv aangevallen in Amsterdam. Hun club speelde donderdagavond tegen Ajax in de Europa League.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:36:17 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215519491
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:34 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Ik heb ook het idee dat het gigantisch is opgeblazen door Israel.
Nogal logisch, die hebben de slachtofferrol uitbuiten tot kunst verheven

Kan daar wel respect voor opbrengen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215519493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Droopie het volgende:
Als voetbalsupporter wil ik wel even zeggen dat ik vind dat de harde kern van Ajax flink heeft laten afweten.
Ongeschreven regel is toch een beetje dat je heer en meester bent in je eigen stad tijdens Europese avonden.

Iedere gelegenheid pakken hooligans aan om hun agressie kwijt te kunnen, maar nu sliepen ze allemaal ofzo?
Die laten het al jarenlang afweten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215519501
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Uh wat is er anders aan?
1: er wonen niet enkel Joden in Israel.

2: Als men specifiek op Jodenjacht ging, dan hadden ze beter naar Joodse buurten kunnen gaan.
pi_215519503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hij heeft gelijk. Waren paar opstootjes.
Jij vindt het normaal dat er wordt gejaagd en mensen hun paspoort moeten laten zien om ongeschonden te blijven? Spreek je vooral uit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215519506
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Waarom vinden zoveel mensen hier dat razzia's toegestaan zijn omdat enkele Maccabi fans de minuut stilte hebben verstoord en we zonder context een gevecht met een taxichauffeur hebben gezien.
Omdat het antisemieten zijn. Dat is gewoon de simpele waarheid.
pi_215519508
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:27 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

In Engeland vlogen mensen jaren de cel in voor dit gedrag na de Southport rellen, in Nederland krijgen ze geen suiker bij de thee. :N
Denk dat je wel even een paar van die gasten met veel machtsvertoon op moet pakken en stevig straffen anders leren ze niet.
pi_215519511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat zei Halsema heel duidelijk: de supporters staan niet bekend als een gewelddadige of anderszins problematische groep.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:37:37 #289
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215519512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Droopie het volgende:

Die hebben inderdaad niet kunnen voorkomen dat de supporters van een bevriende club klappen opliepen. Er had vanuit de Ajax harde kern een colonne meegemoeten naar CS.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215519514
twitter

koppie erbij houden mensen.. het draait allemaal om sentiment

ze willen ons begrip en toestemming voor een 3e were;doorlog

https://twitter.com/geertwilderspvv/status/1854818894919168053
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:37:44 #291
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215519515
Wie had nou trouwens gewonnen gisteren?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215519518
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Du
[..]
Jij vindt het normaal dat er wordt gejaagd en mensen hun paspoort moeten laten zien om ongeschonden te blijven? Spreek je vooral uit.
Normaal? zeker niet. Maar in het grotere plaatje valt het mee. Opstootjes heb je altijd.
pi_215519525
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ajax, 5-0.
pi_215519530
Wat een onzinnige ophef weer. Israëlische voetbalsupporters worden uitgedaagd door mensen met een duidelijke Palestijnse sympathie, en vice versa. Vervolgens loopt dat uit op rellen. Dat is het enige dat er is gebeurd. Dat komt wel vaker voor, zoals bij bijeenkomsten met Eritreërs, of als Feyenoord-hooligans en Ajax-hooligans elkander treffen (uitsupporters zijn daarom al jaren miet welkom).

Wat wél zorgwekkend is zijn politici en aanhangers van die politici die zelf aan de lopende band discrimineren, zoals de PVV en hun aanhangers. Zij gebruiken deze gebeurtenis om demagogie te bedrijven. En nóg ernstiger, zij misbruiken anti-semitisme om hun eigen discriminerende inborst te verhullen. Daar zou de ophef over moeten gaan.
pi_215519531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Valt mee. Nazi's zijn extreem-rechts.
pi_215519532
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
DE-POR-TE-REN }:|.
Kan niet, denk ik. Is een autochtoon die zich heeft bekeerd tot de islam.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Abdul-Jabbar_van_de_Ven
pi_215519537
quote:
Marokko.
pi_215519539
quote:
Allah, want die is groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo