Ik heb ook het idee dat het gigantisch is opgeblazen door Israel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:30 schreef Origami94 het volgende:
Ben al een uur wakker, zie een pushbericht van CNN, open de Nos app om een liveblog te zien met allemaal reacties van wereldleiders om vervolgens FOK! te openen en deel 4 te zien.
Was gisteren in Amsterdam voor de wedstrijd en het viel reuze mee. Storm in een glas water.
Volgens mij valt dat wel mee. Beitar Jerusalem is extreem-rechts.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Macabbi fans zijn extreem-rechts. Dat is geen geheim
Waarom vinden zoveel mensen hier dat razzia's toegestaan zijn omdat enkele Maccabi fans de minuut stilte hebben verstoord en we zonder context een gevecht met een taxichauffeur hebben gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waar worden de Maccabi-fans verheerlijkt?
Nogal logisch, die hebben de slachtofferrol uitbuiten tot kunst verhevenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het gigantisch is opgeblazen door Israel.
Die laten het al jarenlang afweten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Droopie het volgende:
Als voetbalsupporter wil ik wel even zeggen dat ik vind dat de harde kern van Ajax flink heeft laten afweten.
Ongeschreven regel is toch een beetje dat je heer en meester bent in je eigen stad tijdens Europese avonden.
Iedere gelegenheid pakken hooligans aan om hun agressie kwijt te kunnen, maar nu sliepen ze allemaal ofzo?
1: er wonen niet enkel Joden in Israel.quote:
Jij vindt het normaal dat er wordt gejaagd en mensen hun paspoort moeten laten zien om ongeschonden te blijven? Spreek je vooral uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Waren paar opstootjes.
Omdat het antisemieten zijn. Dat is gewoon de simpele waarheid.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom vinden zoveel mensen hier dat razzia's toegestaan zijn omdat enkele Maccabi fans de minuut stilte hebben verstoord en we zonder context een gevecht met een taxichauffeur hebben gezien.
Denk dat je wel even een paar van die gasten met veel machtsvertoon op moet pakken en stevig straffen anders leren ze niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:27 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
In Engeland vlogen mensen jaren de cel in voor dit gedrag na de Southport rellen, in Nederland krijgen ze geen suiker bij de thee.
Dat zei Halsema heel duidelijk: de supporters staan niet bekend als een gewelddadige of anderszins problematische groep.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Beitar Jerusalem is extreem-rechts.
Die hebben inderdaad niet kunnen voorkomen dat de supporters van een bevriende club klappen opliepen. Er had vanuit de Ajax harde kern een colonne meegemoeten naar CS.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef Droopie het volgende:
Als voetbalsupporter wil ik wel even zeggen dat ik vind dat de harde kern van Ajax flink heeft laten afweten.
Ongeschreven regel is toch een beetje dat je heer en meester bent in je eigen stad tijdens Europese avonden.
Iedere gelegenheid pakken hooligans aan om hun agressie kwijt te kunnen, maar nu sliepen ze allemaal ofzo?
Normaal? zeker niet. Maar in het grotere plaatje valt het mee. Opstootjes heb je altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Du
[..]
Jij vindt het normaal dat er wordt gejaagd en mensen hun paspoort moeten laten zien om ongeschonden te blijven? Spreek je vooral uit.
Ajax, 5-0.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Wie had nou trouwens gewonnen gisteren?
Valt mee. Nazi's zijn extreem-rechts.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Beitar Jerusalem is extreem-rechts.
Kan niet, denk ik. Is een autochtoon die zich heeft bekeerd tot de islam.quote:
Marokko.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Allah, want die is groot.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |