SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef mschol het volgende: [..] ik wil er best een sport van maken em zo min mogelijk aan te hebben staan, maar teveel tocht gewoon
of driequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk is het gewoon praktisch buiten temperatuur, dus werken met jas of dikke trui..
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb t idee dat ik wat nieuws heb gemist
Die zouden toch al niet meer komen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar waar slaan die extra ophaalvluchten op dan? Die mensen hebben toch allemaal al een ticket voor een vlucht?
oh daarvoor hoeft hij niet aan gelukkigquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.
Zover had ik het begrepenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-
Marokkaantjes op Jodenjacht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-
Nou ja dat zei CE ook al maar op Teletekst staan ze nog gewoon,.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zouden toch al niet meer komen.
Het is een leuke sport totdat het weer omslaat van zonnig naar koud en grijsquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ga er geen sport van maken om dat ding zolang mogelijk uit te houden.
Ik gebruik daarvoor mijn airco op verwarmingsstand. Telt dat?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.
Ohquote:
Normaal heb ik die vanaf oktober wel elke dag aan. Dit jaar nog maar 5 dagen aan gehad!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer weken aanstaan
Top die gebarentolk net buiten beeld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een persco over Amsterdam gisteren.
Begint pas laat dit jaar jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Normaal heb ik die vanaf oktober wel elke dag aan. Dit jaar nog maar 5 dagen aan gehad!
Doven zijn voorlopig nog wel veilig voor de getinte fatbiketerroristenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Top die gebarentolk net buiten beeld.
Je kunt ze uitschelden wat je wilt, heeft toch geen zin.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doven zijn voorlopig nog wel veilig voor de getinte fatbiketerroristen
mja, veel staan en lopen, en een goeie eindsprint einde van de dag dus dan krijg je het zeker warm..quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OhLigt er bij mij beetje aan wat ik moet doen. Als je actief bezig bent dan heb je t snel warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |