SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef mschol het volgende: [..] ik wil er best een sport van maken em zo min mogelijk aan te hebben staan, maar teveel tocht gewoon
of driequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk is het gewoon praktisch buiten temperatuur, dus werken met jas of dikke trui..
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb t idee dat ik wat nieuws heb gemist
Die zouden toch al niet meer komen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar waar slaan die extra ophaalvluchten op dan? Die mensen hebben toch allemaal al een ticket voor een vlucht?
oh daarvoor hoeft hij niet aan gelukkigquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.
Zover had ik het begrepenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-
Marokkaantjes op Jodenjacht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-
Nou ja dat zei CE ook al maar op Teletekst staan ze nog gewoon,.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zouden toch al niet meer komen.
Het is een leuke sport totdat het weer omslaat van zonnig naar koud en grijsquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ga er geen sport van maken om dat ding zolang mogelijk uit te houden.
Ik gebruik daarvoor mijn airco op verwarmingsstand. Telt dat?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.
Ohquote:
Normaal heb ik die vanaf oktober wel elke dag aan. Dit jaar nog maar 5 dagen aan gehad!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer weken aanstaan
Top die gebarentolk net buiten beeld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een persco over Amsterdam gisteren.
Begint pas laat dit jaar jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Normaal heb ik die vanaf oktober wel elke dag aan. Dit jaar nog maar 5 dagen aan gehad!
Doven zijn voorlopig nog wel veilig voor de getinte fatbiketerroristenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Top die gebarentolk net buiten beeld.
Je kunt ze uitschelden wat je wilt, heeft toch geen zin.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doven zijn voorlopig nog wel veilig voor de getinte fatbiketerroristen
mja, veel staan en lopen, en een goeie eindsprint einde van de dag dus dan krijg je het zeker warm..quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OhLigt er bij mij beetje aan wat ik moet doen. Als je actief bezig bent dan heb je t snel warm
Paar jaar geleden als stunt voor een startend restaurant, gratis glühwein en stijve snert bij aankoop van een boomquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie wel eens kerstbomen verkocht? Dat vond ik zo leuk om te doen! Dat sfeertje is zo heerlijk, en hard fysiek werken in de koud opzich ook. Als je genoeg pauzes kunt nemen om op te warmen, vooral je voeten
5 - 0 lees ik, dus in het stadion zelf zal het wel feest zijn geweest.quote:
Dikke vette 5-0 winst voor Ajaxquote:
Heb wel een keertje in het museum met een standje in de vrieskou tijdens de 'wintermarkt' gestaan. Wij waren het populairste kraampje want het was echt stervenskoud en wij verkochten warme chocomel, glühwein, snert en broodjes worst enzoquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie wel eens kerstbomen verkocht? Dat vond ik zo leuk om te doen! Dat sfeertje is zo heerlijk, en hard fysiek werken in de koud opzich ook. Als je genoeg pauzes kunt nemen om op te warmen, vooral je voeten
Vooral toen Brian eindelijk scoordequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
5 - 0 lees ik, dus in het stadion zelf zal het wel feest zijn geweest.
Brr, klinkt fris. Hoop dat er wat meer warmte komt jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, veel staan en lopen, en een goeie eindsprint einde van de dag dus dan krijg je het zeker warm..
eventueel is er wel een kantoor waar je wat kan opwarmen hoor
hopelijk, als alles doorgaat, wordt er bij de werkstations volgend jaar wat veranderd zodat er in iedergeval een beetje verwarming mogelijk is bij de werkplek
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb wel een keertje in het museum met een standje in de vrieskou tijdens de 'wintermarkt' gestaan. Wij waren het populairste kraampje want het was echt stervenskoud en wij verkochten warme chocomel, glühwein, snert en broodjes worst enzo
Was wel leuk om een keer te doen, maar wel compleet verkleumd
jaa, is gezelliequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik wil wel een keer naar een kerstmarkt. Lijkt me wel leuk.
Ben een aantal keer geweest met vriendinnen, erg geslaagdquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik wil wel een keer naar een kerstmarkt. Lijkt me wel leuk.
Ik ben eens met de bus een dag naar Keulen gegaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben een aantal keer geweest met vriendinnen, erg geslaagd
Bij kruidvat hebben ze komende week geloof ik een actie dat je tien euro korting krijgt op de winterefteling.quote:
Daa wel een koopje voor eenquote:
En dan noemen jullie mij raar omdat ik nog nooit spareribs op heb.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt nog nooit in de Efteling geweest.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daa wel een koopje voor een
Komt die met ingebouwde ?
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan noemen jullie mij raar omdat ik nog nooit spareribs op heb.
quote:
Is die in Keulen leuk? Ik ben alleen zomers in Keulen geweestquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eens met de bus een dag naar Keulen gegaan
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh, reden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmmmmquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze komende week geloof ik een actie dat je tien euro korting krijgt op de winterefteling.
Ik denk dat iedereen weleens heeft geslapenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik het dan raar vinden dat er mensen zijn die denken dat er ook maar iets is wat iedereen gedaan zou hebben en/of zou kennen?
Oh te laatquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'poepen' 'ademen' 'slapen' jajajajaaj
De opmerking zelf of dat ik te laat was?quote:
Ja maar heel druk, gewoon die hele stad stond vast. We hebben ook heen en terug een tijd in de file gestaan en dat gaat dan ook weer van je tijd daar af.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die in Keulen leuk? Ik ben alleen zomers in Keulen geweest
Ahjaquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar heel druk, gewoon die hele stad stond vast. We hebben ook heen en terug een tijd in de file gestaan en dat gaat dan ook weer van je tijd daar af.
de opmerking, zou hem zelf ook kunnen makenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De opmerking zelf of dat ik te laat was?
Neequote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik het dan raar vinden dat er mensen zijn die denken dat er ook maar iets is wat iedereen gedaan zou hebben en/of zou kennen?
Pics?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben vanochtend naar de kapper geweest
Leuk man.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben vanochtend naar de kapper geweest
Nu beginnen en is daarna droogquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm jurkje wat ik aan wil naar een feestje morgen moet nog gewassen maar moet handwas
Ja maar dat klinkt als werk en daar is ze niet zo vanquote:
latex is zo gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm jurkje wat ik aan wil naar een feestje morgen moet nog gewassen maar moet handwas
gewoon in de machine en niet zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
kleding kapot, wasmachine kapot 'niet zo moeilijk doen'quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in de machine en niet zo moeilijk doen
Als ik een streepje moet zetten bij wat ik vreemder vind dan krijg jij mijn streepje!quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan noemen jullie mij raar omdat ik nog nooit spareribs op heb.
Nee kan niet, mijn vader is nog niet langs geweest om te kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in de machine en niet zo moeilijk doen
Meer gedoetjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt als werk en daar is ze niet zo van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Beide.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De opmerking zelf of dat ik te laat was?
In Newcastle ben ik geweest die hadden voor mn gevoel ook flink uitgepakt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook eens in Maastricht en Antwerpen geweest met kerst. Daar was het toen wat rustiger.
oh, echt?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Latex wassen en drogen is pokkewerk
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer gedoetjes.Anders morgen geen fris jurkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken ze allemaal zo als je langs loopt![]()
imho kutkwaliteit dan als dat gebeurdquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kleding kapot, wasmachine kapot 'niet zo moeilijk doen'
omdat je daar een reden voor moet hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Waarom plaatsten ze zo'n Halsema niet in voorarrest?
wat leuk zegquote:
Keppeltje op en kom daarna maar hier vertellen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:26 schreef Karzai het volgende:
Na 1 keer dragen naar de kringloop brengen en voor jezelf weer een nieuwe kopen
dit geloof ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
imho kutkwaliteit dan als dat gebeurd
Ja latex het lijmnaden waar zweet en talg en glijmiddel zich ophoopt. Dus die moet je allemaal even langslopen met een borsteltje anders krijg je na een tijdje witte strepenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, echt?![]()
heb eerlijk gezegd zelf ook helemaal geen latex maar alleen pvc, latex is te duur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |