SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef mschol het volgende: [..] ik wil er best een sport van maken em zo min mogelijk aan te hebben staan, maar teveel tocht gewoon
of driequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk is het gewoon praktisch buiten temperatuur, dus werken met jas of dikke trui..
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb t idee dat ik wat nieuws heb gemist
Die zouden toch al niet meer komen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar waar slaan die extra ophaalvluchten op dan? Die mensen hebben toch allemaal al een ticket voor een vlucht?
oh daarvoor hoeft hij niet aan gelukkigquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.
Zover had ik het begrepenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-
Marokkaantjes op Jodenjacht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was gisteravond gezellie mozzarellie in Amsterdam. -not-
Nou ja dat zei CE ook al maar op Teletekst staan ze nog gewoon,.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zouden toch al niet meer komen.
Het is een leuke sport totdat het weer omslaat van zonnig naar koud en grijsquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ga er geen sport van maken om dat ding zolang mogelijk uit te houden.
Ik gebruik daarvoor mijn airco op verwarmingsstand. Telt dat?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik wil dat mijn was ook gewoon droogt enz.
Ohquote:
Normaal heb ik die vanaf oktober wel elke dag aan. Dit jaar nog maar 5 dagen aan gehad!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer weken aanstaan
Top die gebarentolk net buiten beeld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een persco over Amsterdam gisteren.
Begint pas laat dit jaar jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Normaal heb ik die vanaf oktober wel elke dag aan. Dit jaar nog maar 5 dagen aan gehad!
Doven zijn voorlopig nog wel veilig voor de getinte fatbiketerroristenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Top die gebarentolk net buiten beeld.
Je kunt ze uitschelden wat je wilt, heeft toch geen zin.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doven zijn voorlopig nog wel veilig voor de getinte fatbiketerroristen
mja, veel staan en lopen, en een goeie eindsprint einde van de dag dus dan krijg je het zeker warm..quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OhLigt er bij mij beetje aan wat ik moet doen. Als je actief bezig bent dan heb je t snel warm
Paar jaar geleden als stunt voor een startend restaurant, gratis glühwein en stijve snert bij aankoop van een boomquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie wel eens kerstbomen verkocht? Dat vond ik zo leuk om te doen! Dat sfeertje is zo heerlijk, en hard fysiek werken in de koud opzich ook. Als je genoeg pauzes kunt nemen om op te warmen, vooral je voeten
5 - 0 lees ik, dus in het stadion zelf zal het wel feest zijn geweest.quote:
Dikke vette 5-0 winst voor Ajaxquote:
Heb wel een keertje in het museum met een standje in de vrieskou tijdens de 'wintermarkt' gestaan. Wij waren het populairste kraampje want het was echt stervenskoud en wij verkochten warme chocomel, glühwein, snert en broodjes worst enzoquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie wel eens kerstbomen verkocht? Dat vond ik zo leuk om te doen! Dat sfeertje is zo heerlijk, en hard fysiek werken in de koud opzich ook. Als je genoeg pauzes kunt nemen om op te warmen, vooral je voeten
Vooral toen Brian eindelijk scoordequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
5 - 0 lees ik, dus in het stadion zelf zal het wel feest zijn geweest.
Brr, klinkt fris. Hoop dat er wat meer warmte komt jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, veel staan en lopen, en een goeie eindsprint einde van de dag dus dan krijg je het zeker warm..
eventueel is er wel een kantoor waar je wat kan opwarmen hoor
hopelijk, als alles doorgaat, wordt er bij de werkstations volgend jaar wat veranderd zodat er in iedergeval een beetje verwarming mogelijk is bij de werkplek
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb wel een keertje in het museum met een standje in de vrieskou tijdens de 'wintermarkt' gestaan. Wij waren het populairste kraampje want het was echt stervenskoud en wij verkochten warme chocomel, glühwein, snert en broodjes worst enzo
Was wel leuk om een keer te doen, maar wel compleet verkleumd
jaa, is gezelliequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik wil wel een keer naar een kerstmarkt. Lijkt me wel leuk.
Ben een aantal keer geweest met vriendinnen, erg geslaagdquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik wil wel een keer naar een kerstmarkt. Lijkt me wel leuk.
Ik ben eens met de bus een dag naar Keulen gegaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben een aantal keer geweest met vriendinnen, erg geslaagd
Bij kruidvat hebben ze komende week geloof ik een actie dat je tien euro korting krijgt op de winterefteling.quote:
Daa wel een koopje voor eenquote:
En dan noemen jullie mij raar omdat ik nog nooit spareribs op heb.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt nog nooit in de Efteling geweest.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daa wel een koopje voor een
Komt die met ingebouwde ?
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan noemen jullie mij raar omdat ik nog nooit spareribs op heb.
quote:
Is die in Keulen leuk? Ik ben alleen zomers in Keulen geweestquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eens met de bus een dag naar Keulen gegaan
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh, reden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmmmmquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze komende week geloof ik een actie dat je tien euro korting krijgt op de winterefteling.
Ik denk dat iedereen weleens heeft geslapenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik het dan raar vinden dat er mensen zijn die denken dat er ook maar iets is wat iedereen gedaan zou hebben en/of zou kennen?
Oh te laatquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'poepen' 'ademen' 'slapen' jajajajaaj
De opmerking zelf of dat ik te laat was?quote:
Ja maar heel druk, gewoon die hele stad stond vast. We hebben ook heen en terug een tijd in de file gestaan en dat gaat dan ook weer van je tijd daar af.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die in Keulen leuk? Ik ben alleen zomers in Keulen geweest
Ahjaquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar heel druk, gewoon die hele stad stond vast. We hebben ook heen en terug een tijd in de file gestaan en dat gaat dan ook weer van je tijd daar af.
de opmerking, zou hem zelf ook kunnen makenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De opmerking zelf of dat ik te laat was?
Neequote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik het dan raar vinden dat er mensen zijn die denken dat er ook maar iets is wat iedereen gedaan zou hebben en/of zou kennen?
Pics?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben vanochtend naar de kapper geweest
Leuk man.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben vanochtend naar de kapper geweest
Nu beginnen en is daarna droogquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm jurkje wat ik aan wil naar een feestje morgen moet nog gewassen maar moet handwas
Ja maar dat klinkt als werk en daar is ze niet zo vanquote:
latex is zo gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm jurkje wat ik aan wil naar een feestje morgen moet nog gewassen maar moet handwas
gewoon in de machine en niet zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
kleding kapot, wasmachine kapot 'niet zo moeilijk doen'quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in de machine en niet zo moeilijk doen
Als ik een streepje moet zetten bij wat ik vreemder vind dan krijg jij mijn streepje!quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan noemen jullie mij raar omdat ik nog nooit spareribs op heb.
Nee kan niet, mijn vader is nog niet langs geweest om te kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in de machine en niet zo moeilijk doen
Meer gedoetjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt als werk en daar is ze niet zo van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Beide.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De opmerking zelf of dat ik te laat was?
In Newcastle ben ik geweest die hadden voor mn gevoel ook flink uitgepakt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook eens in Maastricht en Antwerpen geweest met kerst. Daar was het toen wat rustiger.
oh, echt?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Latex wassen en drogen is pokkewerk
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer gedoetjes.Anders morgen geen fris jurkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken ze allemaal zo als je langs loopt![]()
imho kutkwaliteit dan als dat gebeurdquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kleding kapot, wasmachine kapot 'niet zo moeilijk doen'
omdat je daar een reden voor moet hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Waarom plaatsten ze zo'n Halsema niet in voorarrest?
wat leuk zegquote:
Keppeltje op en kom daarna maar hier vertellen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:26 schreef Karzai het volgende:
Na 1 keer dragen naar de kringloop brengen en voor jezelf weer een nieuwe kopen
dit geloof ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
imho kutkwaliteit dan als dat gebeurd
Ja latex het lijmnaden waar zweet en talg en glijmiddel zich ophoopt. Dus die moet je allemaal even langslopen met een borsteltje anders krijg je na een tijdje witte strepenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, echt?![]()
heb eerlijk gezegd zelf ook helemaal geen latex maar alleen pvc, latex is te duur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Al wekenlang rekening houden met geweld van Israëlische voetbalsupporters maar niet in de gaten hebben dat je halve stad vol moordlustige terroristen zit?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat je daar een reden voor moet hebben
[..]
wat leuk zeg
[..]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Triathlonquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef gianni61 het volgende:
ga ik fietsen of hardlopen? ik neig naar lopen
Dan lopenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef gianni61 het volgende:
ohquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja latex het lijmnaden waar zweet en talg en glijmiddel zich ophoopt. Dus die moet je allemaal even langslopen met een borsteltje anders krijg je na een tijdje witte strepen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
dit is je antwoord waarom ze er niet in zitquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al wekenlang rekening houden met geweld van Israëlische voetbalsupporters maar niet in de gaten hebben dat je halve stad vol moordlustige terroristen zit?
Dat mag je minimaal even komen uitleggen aan een openbaar aanklager lijkt me, plus een Pieter Baan onderzoek lijkt me ook wel op zijn plek, dit mens is krankjorum en racistisch, ruikt naar linkse naīeve spruitjesschotel en is ongeschikt maar zeker ook ongewenst voor haar baanBaby darling doll face honey
Fietsen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef gianni61 het volgende:
neh, zwemmen is niet mijn dingquote:
dobberen in de thermaalbaden ging me vorige week ook prima afquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Dobberen in een azuurblauwe zee wel
dat is soms bij het veldrijdenquote:
Hard fietsen op een loopbandquote:
Glijmiddelquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is absoluut niet blij, pak de tube met talg en glijmiddel maar alvast
ja voel mij ook echt schuldig. En toen hoorde die wat en moest die ergens naar toe om te gaan blaffenquote:
Huhquote:FR SIROP DE CITRON-GINGEMBRE BIOLOGIQUE Ingrédients: eau, 24% jus de
citron*, sirop de riz*, 6% jus de gingembre*.’origine biologique. Valeur nutritionnelle
pour 100ml : énergie 207 kJ 49 kcal, graisses 0.0g/dont acides gras saturés 0.0g, glucides
12.0g/dont sucres 8.0g, fibres alimentaires 0.1g, protéines 0.1g, sel 0.01g. Ā conserver au sec
et ā l’abri de la chaleur. Ā conserver au frais aprčs ouverture ā 7 °C max, conservation
limitée. Ā consommer de préférence avant le : voir bouchon.
EN ORGANIC LEMON-GINGER SYRUP Ingredients: water, 24% lemon juice*, rice
syrup*, 6% ginger juice*. *Organic origin. Nutritional value per 100ml: energy 3367 kJ
819 kcal, fat 91.0g/of which saturates 14.0g, carbohydrates 0.0g/of which sugars 0.0g, fibre
0.0g, protein 0.0g, salt 0.00g. Keep in a cool, dry place. Once opened, keep refrigerated (max.
7 °C), for a limited time. Best before: see cap
Oh en dat van die 100 ml 91 gram vet is in de Engelse tekst vind je niet raar?quote:
De ene is de aangelengde (aka zoals 'ie bedoeld is om te drinken), de ander de pure siroop.quote:
Moet je het hek zelf nog gaan verven?quote:
oh lol, uberhaupt niet verder gekekenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh en dat van die 100 ml 91 gram vet is in de Engelse tekst vindt je niet raar?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je het hek zelf nog gaan verven?
nee dusquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ene is de aangelengde (aka zoals 'ie bedoeld is om te drinken), de ander de pure siroop.
zo blijven zou het sowieso niet. dat ging vanzelf wel roestenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaan ze nog doen. gelukkig maar, was even bang dat het zou zou blijven
Is wel mooi stevig genoeg om bloembakken aan te hangen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja super gezellig is datquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel mooi stevig genoeg om bloembakken aan te hangen.
En je voordeur eruit rossenquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach gos. Beestje wil alleen wat liefde en aandacht
Een zwerfhond?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Als ik daar had gewoond had die hond allang op m'n bed geslapen
Op een bed met kolen en een pannetje zoetzure saus er naast?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Met driehonderdduizend vlooien en zes miljoen teken en drie lintwormen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
ze laten bruine vlekken achter op de tegelsquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Krijgen alle huisjes een hekje?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
* kwiwi verlaat de chatquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze laten bruine vlekken achter op de tegels
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yesquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijgen alle huisjes een hekje?
Iewquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké laat maar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nee nu is het te laat, nu gaat die hond ook in je bed
Dan ga ik wel buiten liggen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nee nu is het te laat, nu gaat die hond ook in je bed
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Als je maar geen bruine vlekken achter laat!
Ik geef ze nu je adresquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou eerst wassen en naar de dierenarts en dan zou die bij mij op bank liggen
Je krijgt 'm in delen dimmy, eerste envelopje een oor.. tweede de staartquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken of ik ze in een envelopje krijg
Nu weet ik waarom The Bodyshop in Nederland failliet is. Die zijn naar Thailand gegaan zo te horenquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je krijgt 'm in delen dimmy, eerste envelopje een oor.. tweede de staart
ZC does not approve.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou eerst wassen en naar de dierenarts en dan zou die bij mij op bank liggen
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort adventkender. Eerste kerstdag is de hond compleet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort adventkender. Eerste kerstdag is de hond compleet.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort adventkender. Eerste kerstdag is de hond compleet.
En maandag nier afgeven?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:27 schreef bitterbal het volgende:
heb mij aangemeld voor trash hero's. A.s. zondag er is een opruim actie bij dat marine schip. Al om 8 uur in de ochtend. Maar er is zondag ook bloed doneren
TOOOOOOOT!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:27 schreef bitterbal het volgende:
heb mij aangemeld voor trash hero's. A.s. zondag er is een opruim actie bij dat marine schip. Al om 8 uur in de ochtend. Maar er is zondag ook bloed doneren
En dat allemaal voor een verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een verblijfsvergunning?
Nee, het is waarschijnlijk de pomp zelf of de printplaat. De waterslang en aansluiting zelf waren prima, beetje schoongemaakt maar stelde allemaal niet zoveel voor.quote:
Oh dat is wel zuur.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, het is waarschijnlijk de pomp zelf of de printplaat. De waterslang en aansluiting zelf waren prima, beetje schoongemaakt maar stelde allemaal niet zoveel voor.
Maar hij maakt ook een raar geluid als ie water neemt en het duurt heeeeeel lang.
is het een oude?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, het is waarschijnlijk de pomp zelf of de printplaat. De waterslang en aansluiting zelf waren prima, beetje schoongemaakt maar stelde allemaal niet zoveel voor.
Maar hij maakt ook een raar geluid als ie water neemt en het duurt heeeeeel lang.
ahquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:47 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, was een budgetmodel en heb dat ding ook al iets van 7,5 jaar..
Jaquote:
Ja als we terug zijn uit Zeelandquote:
Waarom verkoopt Ikea eigenlijk geen wol? Zelf nog even je nieuwe trui in elkaar zettenquote:
Dimmy ging nog een handwasje doen vandaagquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:47 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, was een budgetmodel en heb dat ding ook al iets van 7,5 jaar..
Als het buiten staat wel?quote:
Ik noem het tenenkrommend.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel intens genieten hoe bepaalde groepen zichzelf in een hoek aan het lullen zijn in een wanhopige poging om het beestje maar niet bij de naam te hoeven noemen.
@:haags @:wereldgozer
nu pasquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nou alweer donker te worden
Oh, niet dus. PostNL heeft wat vertraging en probeert nog voor 22:00 hier te zijn. Of ik nog maar even 6,5 uur wil blijven wachten./quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Gauw even naar buiten. Kijken of ik het langer dan die legendarische 0,67 km van gisteren uit houd.
dit maak jij er van natuurlijk, je hoeft niet binnen te blijven wachtenquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, niet dus. PostNL heeft wat vertraging en probeert nog voor 22:00 hier te zijn. Of ik nog maar even 6,5 uur wil blijven wachten./
Ik hoef niet uit te leggen hoe dit werkt toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit maak jij er van natuurlijk, je hoeft niet binnen te blijven wachten
hoe wat werkt, dat je niet 6,5 uur binnen hoeft te wachten? Of wil je uitleggen waarom dat wel zou moeten? Dan nee, thanksquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niet uit te leggen hoe dit werkt toch?
daarom laat ik spul nooit thuis leverenquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja je wilt toch wel thuis zijn als ze voor de deur staan met je pakketje, dat lijkt me niet zo raar.
Het is genieten hoe hun huisje aan het afbrokkelen is. Ze hebben geen voet om op te staan, er is geen uitweg die niet zeer eenvoudig met argumenten totaal van tafel te vegen is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik noem het tenenkrommend.
Walgelijk zelfs. Maar blijf vooral wegkijken.
quote:Het assortiment Searopen bevat de volgende 9 smaken:
zwarte bes, lavendel en roos
duindoorn, meidoorn en salie
rabarber, zeevenkel en zeekraal
rozemarijn, citroenmelisse en tijm
kweepeer, rozenbottel en passiebloem
vlierbesbloessem, maarts viooltje en klaproos
magnolia, jeneverbes en gember
IceTea, citroenblad en munt
Zomerfruit, aardbei, framboos en kersensteeltjes
Deze kan geeneens druiven eten johquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:34 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening
laat deze zien dan
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja maar zit wel gezellig op de bankquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze kan geeneens druiven eten joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die wel ja. Jouw hond nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zit wel gezellig op de bank
nee stinktquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die wel ja. Jouw hond niet
Is het licht geweest dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nou alweer donker te worden
lichtdonker en nu wordt het weer donkerdonkerquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het licht geweest dan?
Ik heb al heel de dag de lamp aan.
Goudeerlijke gezonde aardbeiensiroop te gewoontjes en volks voor je?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb searoop limonade ontdekt, ik wil alle smaken uitproberen
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goudeerlijke gezonde aardbeiensiroop te gewoontjes en volks voor je?
Jij laat zelf op een gemiddelde dag rond de 7000 scheten joh.quote:
Ik ben ook in de war. Voelt alsof ik een halve dag echt heb kunnen werken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
Hele werkweek is in de war, ben blij als het weer terug bij het gebruikelijke is
oh whatsup bij jou met werkquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook in de war. Voelt alsof ik een halve dag echt heb kunnen werken.
Hoeveel mensen wordt die eigenlijk naar gestuurd?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben maar aan de biljetgazet gaan werkenAnders moet dat weer op een ander vrij moment.
Normaal is het een uurtje?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook in de war. Voelt alsof ik een halve dag echt heb kunnen werken.
6quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wordt die eigenlijk naar gestuurd?
206. En een paar geīnteresseerden die een gratis proefnummer aanvragen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wordt die eigenlijk naar gestuurd?
wat is de gemiddelde leeftijd van de lezers? weet je ook wanneer je ongeveer een dip kan verwachtenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
206. En een paar geīnteresseerden die een gratis proefnummer aanvragen.
Het is al velen jaren stabiel rond de 200 - 210
Ik denk niet dat Fles daar heel vrolijk van zou worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zin om potje glitters bij me te hebben en dan op random negatieve momenten *sparkle sparkle*
Oh er leggen er geregeld het loodje hoor. Maar er komen er ook steeds weer nieuwe bijquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is de gemiddelde leeftijd van de lezers? weet je ook wanneer je ongeveer een dip kan verwachten
Ach vast welquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fles daar heel vrolijk van zou worden.
Na als je een glitters in je make up of haar gebruikt vis je het drie weken laten nog steeds uit je navelquote:
OOOOOOOOOOH wat leuk *sparklet in het rondquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach vast wel![]()
Fles heeft best vaak van die donkergrijze momentjesdat iemand even *sparkle *sparkle moet doen en dan "Oh ja
"
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOH wat leuk *sparklet in het rond
ik vroeg me af waarom er vis in jouw navel zitquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na als je een glitters in je make up of haar gebruikt vis je het drie weken laten nog steeds uit je navel![]()
Ja? Dat je dan de rest van de dag mooi glittert?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach vast wel![]()
Fles heeft best vaak van die donkergrijze momentjesdat iemand even *sparkle *sparkle moet doen en dan "Oh ja
"
Als iemand die de föhn 5x per jaar gebruikt kan ik me niet echt inleven in deze opwindingquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
Oeh mijn nieuwe heatless curls zijn binnen!!
[ afbeelding ]
Ik zie dit voor mequote:Op vrijdag 8 november 2024 16:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja? Dat je dan de rest van de dag mooi glittert?
Nou dat ik dan weer even blij ben en aan blije dingen ga denken en zoquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja? Dat je dan de rest van de dag mooi glittert?
Ja maar deze is dus zonder fohnquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand die de föhn 5x per jaar gebruikt kan ik me niet echt inleven in deze opwinding
De föhn is me al teveel moeite, denk dat krullendingen helemaal een brug te ver zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar deze is dus zonder fohn
wel een voordeel voor de vis in je navel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar deze is dus zonder fohn
Zoals dat het weekend isquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat ik dan weer even blij ben en aan blije dingen ga denken en zo
Is het dan een soort sushi?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel een voordeel voor de vis in je navel.
die wordt minder warm
Maar ik nietquote:
Ik kan Zwitserland, Oostenrijk en Schotland aanradenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil in een ander land wonen, even een weekendje oriënteren
Schotland is niks voor hem.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan Zwitserland, Oostenrijk en Schotland aanraden
Misschien moet ik ook maar overstappen naar Oostenrijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan Zwitserland, Oostenrijk en Schotland aanraden
denkutquote:
en als we onze eigen winkels failliet laten gaan dan kunnen de Chinezen nog meer meuk aan ons verkopenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Glitters liggen over 19 miljoen jaar nog in de Marianentrog
Ga je hier ook weg dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil in een ander land wonen, even een weekendje oriënteren
FOK!.plquote:
Als jij daar zin in hebt dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dan ga ik vanavond jouw weekend vieren?
Als het riekt gelijk denkut is de sushi niet meer goed hoorquote:
Verkeerde account @Modusquote:
Ok Modie_quote:
Eehm, volgens mij een AEG ofzoquote:
mee eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het riekt gelijk denkut is de sushi niet meer goed hoor
Ben je daar tevreden mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Aanrader?quote:
Als je hem toch eens commutenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee denk dat ie naar hier blijft commuten
elektroluxquote:
Vreemd merk wasmachine maar okquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
alsof modie zulke normale plaatjes zou posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |