Ik vind dit echt helemaal niets die band idd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
De Staat is toch ook wel een van de meest overrated bands ooit
Dan laat je de muziek toch lekker aan staan?quote:
quote:
Had ik ook wel. Maar dan kan je niet écht luisteren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan laat je de muziek toch lekker aan staan?
net an in de top 15 zelfsquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aii Killers net buiten top 10? Jammer
Dit is al een paar jaar zo in deze lijst, he? Altijd 13 of 14.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aii Killers net buiten top 10? Jammer
Kan hooguit nog eentje zijn, afgaande op wat Michiel Segundo net zegt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of De Staat vervangen door Linkin Park de enige wijziging is, of dat de top 10 nog een nieuwe binnenkomer krijgt.
Net te klein voor het tafellakenquote:
Kunnen hem ook samen doen, ik ga alvast oefenenquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ga jij Mr. Brightside doen bij de karaoke? @:Gretzl anders wil ik em wel doen
Mwah, 14 is netjes toch? Het is geen There Is A Light of Let It Happen die meer dan 150 plaatsen te laag staan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:33 schreef Gretzl het volgende:
Te laag![]()
![]()
![]()
Het grootste indie-anthem OOOIT?
The Killers is wel denk ik de eerste band die ik extreem veel gedraaid heb. Daarvoor luisterde ik niet veel muziek.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mr Brightside schijnt het liedje te zijn van de milenials
Haha deal. Heb em vroeger al af en toe geoefend ook met SingStar op de PS2:)quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kunnen hem ook samen doen, ik ga alvast oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |