quote:
Meest gespeelde spel ooit genotquote:
Jaren 90 graphics genot.quote:
Hier denk ik Rollercoaster Tycoon of zo.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meest gespeelde spel ooit genotnou ja.. die of Pro Evolution Soccer 6 of Age Of Empires 2
Denk dat AoE II bij mij bovenaan staat en daarna Champions Manager 98/99quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meest gespeelde spel ooit genotnou ja.. die of Pro Evolution Soccer 6 of Age Of Empires 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ook wel regelmatig gespeeld:)quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier denk ik Rollercoaster Tycoon of zo.
Gaan ze nog een album uitbrengen dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:49 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VOLGEND JAAR JOHAN NAAR DE TOP 10
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoop dat ze nog vele jaren actief blijvenquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gaan ze nog een album uitbrengen dan?
Meestal moet je wel enig geduld hebben tot de volgende.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog vele jaren actief blijven
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat AoE II bij mij bovenaan staat en daarna Champions Manager 98/99AoE II is bij mij een 'and counting'. Speel die definitive edition nog steeds af en toe:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ze spelen hier volgende week en ik kan er niet heenquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog vele jaren actief blijven
Opvallend dat het nieuwere werk van Rammstein veel hoger staat dan het oude.quote:
Je kan wellicht wel naar deze, het voorlopig laatste concert van de clubtour: https://www.paradiso.nl/programma/johan/2331123quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze spelen hier volgende week en ik kan er niet heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |