Je kan beiden doen. In Nederland ben je zelfs verplicht om een ID te hebben om je huis uit te gaan…quote:Op maandag 11 november 2024 09:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, er wordt al lang geprobeerd om daar wat aan te doen, maar de partij die de maatregelen promoot denkt daardoor meer stemmen te krijgen omdat ze verwachten dat er daardoor vooral mensen van de andere partij niet meer kunnen stemmen.
[..]
Daarom moet je je dus vaak registreren als kiezer, de registratiekaart die je daarmee krijgt is de legitimatie die je nodig hebt om te gaan stemmen.
Bron.
De lijst waarvoor je een ID nodig hebt is lang. Zorg gewoon dat iedereen makkelijk een goede identiteitskaart kan krijgen en los daarmee het probleem op zou ik zeggen. De VS kunnen dat best voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 11 november 2024 09:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het hangt er maar van af waar je woont. Een rijbewijs zullen de meeste mensen wel hebben.
Ja, hier wel. Daar niet. Er zijn in de VS een heleboel panische staten waar dingen meteen een inbreuk op de individuele vrijheid zijn. Soms hoef je daar zelfs geen loonbelasting te betalen.quote:Op maandag 11 november 2024 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan beiden doen. In Nederland ben je zelfs verplicht om een ID te hebben om je huis uit te gaan…
Ze hebben allemaal al een burgernummer nodig voor veel dingen, dus zo groot is die stap niet. Maar veel mensen zien dat anders.quote:Op maandag 11 november 2024 09:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De lijst waarvoor je een ID nodig hebt is lang. Zorg gewoon dat iedereen makkelijk een goede identiteitskaart kan krijgen en los daarmee het probleem op zou ik zeggen. De VS kunnen dat best voor elkaar krijgen.
Dat soort staten zijn nu juist de rode staten.quote:Op maandag 11 november 2024 09:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, hier wel. Daar niet. Er zijn in de VS een heleboel panische staten waar dingen meteen een inbreuk op de individuele vrijheid zijn. Soms hoef je daar zelfs geen loonbelasting te betalen.
Zogenaamd is dit racisme of zo.quote:Op zondag 10 november 2024 23:48 schreef polderturk het volgende:
Wat kan een reden zijn om geen identificatieplicht te hebben bij het stemmen?
Ik wil één geldige reden zien.
Musk heeft vele potjes op het vuur staan en die aankoop lijkt hem nu geen windeieren te leggen. Daarnaast is Musk ervaren in digitale platforms(Paypall) en een ervaren programmeur. Ik zie hem in staat van X een multifunctioneel platform te maken dat steeds meer gebruikers gaat aantrekken.quote:Op maandag 11 november 2024 10:02 schreef Halcon het volgende:
En mensen destijds maar lachen dat Twitter/X zo'n miskoop was
Waarbij mensen onder het sociaal minimum dan bij veel gemeentes bijzondere bijstand kunnen aanvragen om aan deze verplichting te voldoen. Gaat de VS dat dan ook zo faciliteren voor deze groep mensen?quote:Op maandag 11 november 2024 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan beiden doen. In Nederland ben je zelfs verplicht om een ID te hebben om je huis uit te gaan…
Hij is uitgelachen toen hij zei elektrische auto’s voor de massa te gaan maken en toen hij zelf raketten ging bouwen. Om maar te zwijgen hoe onmogelijk het zou zijn om een raket weer te laten landen voor hergebruik.quote:Op maandag 11 november 2024 10:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Musk heeft vele potjes op het vuur staan en die aankoop lijkt hem nu geen windeieren te leggen. Daarnaast is Musk ervaren in digitale platforms(Paypall) en een ervaren programmeur. Ik zie hem in staat van X een multifunctioneel platform te maken dat steeds meer gebruikers gaat aantrekken.
Hackers mogen vaak geen elektronische apparaten gebruiken als onderdeel van hun straf. Dat hadden ze ook bij Alex Jones moeten doen, gewoon 500 jaar verbod op gebruik van (social) media.quote:Op maandag 11 november 2024 03:28 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
Alex Jones is gek? Nee joh....
En zelfs als Harris op de troon gaat zitten, dan moet ze er gewoon straks weer vanaf, of dacht je dat men in Amerika geen procedure had voor een President Elect die vermoord word?
"If a President shall not have been chosen before the time fixed for the beginning of his term, or if the President elect shall have failed to qualify, then the Vice President elect shall act as President until a President shall have qualified"
charlie munger zou zeggen , never bed against a geniusquote:Op maandag 11 november 2024 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is uitgelachen toen hij zei elektrische auto’s voor de massa te gaan maken en toen hij zelf raketten ging bouwen. Om maar te zwijgen hoe onmogelijk het zou zijn om een raket weer te laten landen voor hergebruik.
Nou heeft hij ook wel miskleunen, maar hem onderschatten is dom.
toe hij twitter kocht zei ie het gaat DE APP worden , de alles APPquote:Op maandag 11 november 2024 10:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Musk heeft vele potjes op het vuur staan en die aankoop lijkt hem nu geen windeieren te leggen. Daarnaast is Musk ervaren in digitale platforms(Paypall) en een ervaren programmeur. Ik zie hem in staat van X een multifunctioneel platform te maken dat steeds meer gebruikers gaat aantrekken.
Heb je dit nou zelf verzonnen, of kritiekloos overgenomen van een ander?quote:Op maandag 11 november 2024 10:27 schreef Beathoven het volgende:
Musk z'n laatste uitspraak dat hij vindt dat alleen 'alfa-mannen' (niet zijn trans-kind, geen vrouwen en niet en de lgtb+ beweging) zouden mogen stemmen past ook precies bij hem en die verwaande kwasten waar ik het over had.
Het is geen nieuws. Het is onwaar.quote:Op maandag 11 november 2024 21:01 schreef Wantie het volgende:
Oh is al oud nieuws van begin september.
Musk is opeens into 4chan.
Ik voel je pijnquote:Op maandag 11 november 2024 22:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is geen nieuws. Het is onwaar.
Ik zie het zelf op zijn Twitter pagina staan.quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vorige week nog betoogde je dat feiten niet meer bestaan… Je bent wel snel om.
Die tweet was toch overal in de media te lezen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je dit nou zelf verzonnen, of kritiekloos overgenomen van een ander?
Belangrijk dus dat Vance en Trump voorlopig niet meer samen in dezelfde ruimte zijnquote:Op maandag 11 november 2024 03:28 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
Alex Jones is gek? Nee joh....
En zelfs als Harris op de troon gaat zitten, dan moet ze er gewoon straks weer vanaf, of dacht je dat men in Amerika geen procedure had voor een President Elect die vermoord word?
"If a President shall not have been chosen before the time fixed for the beginning of his term, or if the President elect shall have failed to qualify, then the Vice President elect shall act as President until a President shall have qualified"
Dan zie ik de verwijzing daarnaar graag.quote:Op dinsdag 12 november 2024 06:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie het zelf op zijn Twitter pagina staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |