Wel bijzonder dat ze dit uploaden onder hun echte naam. Die zullen die wel makkelijk in de kraag kunnen worden gegrepen door de politie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:53 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Komen steeds meer beelden naar buiten.
"Gooi hem in die gracht, gooi hem in die gracht".
"Je moeder".
Dat vat het wel samen.
Israel doet met alles mee wat met Europa te maken heeft terwijl het een Aziatisch land is. Zelfs als het gaat om voetbal en bijvoorbeeld het ESF.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het doet wel iets met mensen, al die complotten gezien vanuit verschillende kanten.
Negeer die trollen gewoon, dat zijn mensen die de islam maar blijven verdedigen of zelf moslim zijn. Hun tijd komt nog wel, dan zitten we voor de TV te kijken hoe ze zich voor een rechter mogen verantwoorden voor het feit dat ze medeverantwoordelijk zijn voor alle islamitische ellende in het westen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan je beter tegen een willekeurige moslim zeggen die iedere kritische scheet zit te janken over islamofobie
Staat het theewater al op?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef RipCity het volgende:
Kwartiertje tot Halsema aankondigt dat ze fop maatregelen gaat nemen.
Uhm nee gast doe gewoon effe normaalquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Negeer die trollen gewoon, dat zijn mensen die de islam maar blijven verdedigen of zelf moslim zijn. Hun tijd komt nog wel, dan zitten we voor de TV te kijken hoe ze zich voor een rechter mogen verantwoorden voor het feit dat ze medeverantwoordelijk zijn voor alle islamitische ellende in het westen.
Dat was iemand anders, Hans.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
De man die naakt beelden stuurde naar 13-jarige meisjes.
Spannend heur... Brrrrrquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:57 schreef Momo het volgende:
Persco live zo
https://nos.nl/livestream(...)aeliers-in-amsterdam
Het zijn al veel langer banlieues geworden inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:57 schreef Cruzinats het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat onze overheid allang niet meer in staat is om de openbare orde en veiligheid in de grote steden te bewaren.
Voorkom (meer) islamitische ellende in het westen: dat lijkt me belangrijker.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Negeer die trollen gewoon, dat zijn mensen die de islam maar blijven verdedigen of zelf moslim zijn. Hun tijd komt nog wel, dan zitten we voor de TV te kijken hoe ze zich voor een rechter mogen verantwoorden voor het feit dat ze medeverantwoordelijk zijn voor alle islamitische ellende in het westen.
Ik weet niet of het Koeman is, maar niemand bij de staf van het Nederlands elftal had de moeite genomen even contact te zoeken is het verhaal geloof ik. Ik vond het toen heel jammer, vond het een prachtige voetballer. Als mens is hij minder geslaagd en vind ik het inmiddels prima dat hij niet voor Nederland gekozen heeft.quote:
Heb het vermoeden dat ze zich weer eruit gaat kletsen. Wie bepaald haar positie en kan haar ontslaan trouwens?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:53 schreef ChrisCarter het volgende:
De positie van Halsema lijkt mij onhoudbaar geworden nu.
Dat komt omdat men niet durft op te treden tegen een bepaalde groep die herhaaldelijk voor problemen zorgt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:57 schreef Cruzinats het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat onze overheid allang niet meer in staat is om de openbare orde en veiligheid in de grote steden te bewaren.
Ik zeg al 10 jaar dat Amsterdam een enclave isquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zijn al veel langer banlieues geworden inderdaad.
Niet op onze manier, niet op de softe manier nee. Onze tactieken werken alleen bij autochtone westerlingen, dit zijn barbaren daar dien je ook een barbaarse aanpak te hanteren. Dit volk is niet onder de indruk van een gesprekje of een taakstraf. Dit pak je maar op één manier aan, en dat is kei en dan ook echt keihard optreden. Maar dat zal nu niet gaan gebeuren, het moet nog vele en vele malen erger worden, want het wegkijk volk zal weer vooraan staan om ons om te oren te slaan met allemaal regeltjes en verdragen die zijn opgesteld in een tijd dat er geen islam in Europa aanwezig was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:57 schreef Cruzinats het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
waarschuwen.....quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben eigenlijk niet eens benieuwd wat die kaakklem nu weer gaat lopen bazelen.. je weet wel zo'n beetje wat er gaat gebeuren. Straatje schoonvegen.. bagatelliseren.. etc
https://www.hartvannederl(...)naar-13-jarig-meisjequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was iemand anders, Hans.
Howard is een radicale. Net als die gasten van gisteren maar dan van de andere kant (en gelukkig alleen achter het toetsenbord zo ver we weten).quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bizarre teksten. Je zou je ogen uit de kop moeten schamen.
En wat zou dan de tenlastelegging precies moeten zijn?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja want alle burgers zijn terroristen. Hoe durven kinderen daar naar school te gaan en zieken in een ziekenhuis te liggen. Gooi er snel een bom op!quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog zo'n gehersenspoelde stop de genocide op terroristen geval.
Zie post #257.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben eigenlijk niet eens benieuwd wat die kaakklem nu weer gaat lopen bazelen.. je weet wel zo'n beetje wat er gaat gebeuren. Straatje schoonvegen.. bagatelliseren.. etc
De realiteit is dat als moslims eens daadwerkelijk hard aangepakt zouden worden je een enorme heisa krijgt binnen bepaalde kringen. Ik kijk ook niet gek op van quasi massale bekeringen tot de Islam zoals we ook wel in de VS hebben gezien tijdens de pro-Palestijnse demonstraties.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |