abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:38:41 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215515907
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wereldnieuws?
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215515908
quote:

[..]
Wereldnieuws?
als het cnn heeft bereikt is het best wereldnieuws idd. Een nieuwe kristallnacht is wel een terechte beschamende benaming.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:39:13 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215515910
quote:

[..]
Wereldnieuws?
Ze maken wat voetbalrelletjes wel extreem groot, Tjack.

Ik hoop maar dat de Nederlandse overheid dit voorbeeld volgt als ik als zeer nette Feyenoorder weer wordt opgejaagd in het buitenland
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:39:41 #129
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215515912
Deze tweet zegt heel erg veel, een waarschijnlijk 'Nederlandse' user die reageert op tweet van Naftali Bennet.
quote:
'We are ready for israel, the governments of muslim nations only need to give us a “yes”'
De trouw van deze mensen ligt niet bij het Westen, maar bij het land van herkomst.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:39:55 #130
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215515915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:23 schreef Montagui het volgende:

[..]
Exact, het is het alsmaar toestaan van steeds grimmiger wordende anti-Joodse demonstraties. Afgelopen nacht escaleert dat doordat eerder niet adequaat is opgetreden. Deze nazi-milities voelen zich als het ware gesteund door het stadsbestuur.

Er moet echt een andere wind gaan waaien in Amsterdam.
Precies. Die idioten in het stadhuis daar wakkeren deze ellende uit alle macht aan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:41:18 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215515924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
We hebben in ieder geval bestuurders nodig die meer doen dan tandeloos vergader-tijgeren.
De daders van dit soort walgelijke acties moet worden opgespoord en met de hele familie het land uit worden gezet. En als het Marokannen zijn is dit makkelijk, want die hebben per definitie een dubbel paspoort.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215515927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Het werd eergisteren al aangekondigd dat ze Joden zouden gaan pakken. Hadden ze een glazen bol? Wisten ze van tevoren wat die supporters zouden doen? En is het weghalen van een palestijnse vlag door 3 personen een reden om met groepen Marokkaans tuig onschuldige supporters in elkaar te trappen. Dan mis je, volgens mij, wat hersencellen. Of heb je een volledig lege bovenkamer.
Moslims gebruiken altijd prop
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is helemaal niet zo dat na de joden de christenen aan de beurt zijn. In de Koran staat nergens dat die uitgeroeid moeten worden.

Bovendien zijn de ongelovigen in de ogen van de moslims echt veel erger (dan de Christensen, niet dan de joden)

Als Christen hoef je eigenlijk niks te vrezen.
Een snelle google check en ik had al het volgende gevonden, gaat over niet geloven in Allah. Dus ook christenen.

Qur'an 2:191-Slay the unbelievers wherever you find them.

Qur'an 3:28 Muslims must not take the infidels as friends.

Qur'an 3:85- Any religion other than Islam is not acceptable.

Qur'an 5:33- Maim and crucify the infidels if they criticize Islam

Qur'an 8:12- Terrorize and behead those who believe in scriptures other than the Qur'an.

Qur'an 8:60- Muslims must muster all weapons to terrorize the infidels.

Qur'an 8:65 The unbelievers are stupid; urge the Muslims to fight them.

Qur'an 9:5 When opportunity arises, kill the infidels wherever you catch them.

Qur'an 9:123- Make war on the infidels living in your neighborhood.

Qur'an 47:4- Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them.

Gezellig allemaal.
pi_215515928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:14 schreef egayalS het volgende:

[..]
Mensen zien wat ze willen zien. Nieuws dat niet past binnen bij hun wereldbeeld wordt links gelaten.
Pas die levenswijsheid (en dat is het) nou eens op jezelf toe.
quote:
Zo kan je je lekker dopen in je eigen echo kamer. Zoals in dit geval antisemitisme, pogrom, joden jacht etc.
Doe nog eens een poging?
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:42:32 #134
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215515936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:41 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
[..]
Een snelle google check en ik had al het volgende gevonden, gaat over niet geloven in Allah. Dus ook christenen.

Qur'an 8:12- Terrorize and behead those who believe in scriptures other than the Qur'an.

Qur'an 47:4- Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them.

Gezellig allemaal.
Correct.

Maar we moeten allemaal net doen alsof de Islam gewoon een religie is net zoals het Jodendom en het Christendom.
pi_215515938
Moslims fijn hoor
pi_215515940
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze maken wat voetbalrelletjes wel extreem groot, Tjack.

Ik hoop maar dat de Nederlandse overheid dit voorbeeld volgt als ik als zeer nette Feyenoorder weer wordt opgejaagd in het buitenland
Ik ben nog nooit opgejaagd. Dus zo netjes ben je helemaal niet.,
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:43:23 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215515941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:41 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
[..]

Gezellig allemaal.
Christenen worden niet als ongelovigen gezien in het algemeen hoor. Allah is gewoon God, de God van Abraham en dus dezelfde God voor Joden, Christenen en Moslims
The End Times are wild
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:44:01 #138
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215515943
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Maar we moeten allemaal net doen alsof de Islam gewoon een religie is net zoals het Jodendom en het Christendom.
De Torah staat ook vol met genocide
The End Times are wild
pi_215515947
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De daders van dit soort walgelijke acties moet worden opgespoord en met de hele familie het land uit worden gezet. En als het Marokannen zijn is dit makkelijk, want die hebben per definitie een dubbel paspoort.
Welnee. Ze zijn doorgaans gewoon Nederlands en hebben daarmee onvervreemdbare rechten. En waarom zouden hun familieleden verantwoordelijk zijn voor hun daden?

Er moet gewoon worden opgetreden tegen intimidatie, bedreigingen en geweld, in plaats van mensen bestuurlijk te verplaatsen of fopstraffen te geven. En het probleem moet erkend gaan worden. In Amsterdam blijven lokale politici om de hete brij heen draaien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:45:12 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215515952
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is een beetje een oud trucje, gewoon wachten totdat de tegenstander naar het hotel loopt. Heb exact hetzelfde meegemaakt in Rome (en Marseille), en dat ging er ook wel een stukje heftiger aan toe dan op de beelden gisteren. Toen kreeg je alleen van de Nederlandse overheid een trap na in plaats van een reddingsvliegtuig.
De verhalen van de belaagde supporters staven deze theorie.
Op zich ook raar dat dit dus een oud trucje is, maar de politie het toch niet heeft meegenomen in hun bezettingsplan.

En even voor de goede orde: we kunnen wijzen naar de politie, Halsema of de media, maar de politie, Halsema en de media stonden daar niet te kopschoppen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:45:19 #141
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215515953
En deze situatie benadrukt dus trouwens ook maar weer eens het belang voor het bestaan van Isral. Meteen konden er twee vliegtuigen worden gestuurd om deze mensen in veiligheid te brengen. Moet je nagaan als Nederland niet 25.000 Joden had, maar nog 150.000 zoals voor de oorlog en 10% van Amsterdam Joods was.

Dan had je met alle import vanuit Islamtische landen, nu al complete pogroms en halve burgeroorlogen gehad.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:45:47 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215515957
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ben nog nooit opgejaagd. Dus zo netjes ben je helemaal niet.,
In Rome ontkwam ik er niet echt aan. Toen werden we na de wedstrijd ook op het station gedropt en zoek het maar uit

Liepen die Italiaantjes de hele wijk af met messen en gebroken flessen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:46:52 #143
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215515970
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:45 schreef HowardRoark het volgende:
En deze situatie benadrukt dus trouwens ook maar weer eens het belang voor het bestaan van Isral. Meteen konden er twee vliegtuigen worden gestuurd om deze mensen in veiligheid te brengen.
Netanyahu heeft (voor de zoveelste keer) weer een beetje gejokt: het gaat om 2 lijnvluchten die toch al naar Amsterdam vlogen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:47:05 #144
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215515973
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Welnee. Ze zijn doorgaans gewoon Nederlands en hebben daarmee onvervreemdbare rechten. En waarom zouden hun familieleden verantwoordelijk zijn voor hun daden?

Er moet gewoon worden opgetreden tegen intimidatie, bedreigingen en geweld, in plaats van mensen bestuurlijk te verplaatsen of fopstraffen te geven. En het probleem moet erkend gaan worden. In Amsterdam blijven lokale politici om de hete brij heen draaien.
Op een gegeven moment zijn al die laatjes toch ook vol?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:48:02 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215515977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De verhalen van de belaagde supporters staven deze theorie.
Op zich ook raar dat dit dus een oud trucje is, maar de politie het toch niet heeft meegenomen in hun bezettingsplan.

En even voor de goede orde: we kunnen wijzen naar de politie, Halsema of de media, maar de politie, Halsema en de media stonden daar niet te kopschoppen.
Dat kan toch ook gewoon niet. Hoe ga je 3000 man die na afloop naar hun hotel willen allemaal beveiligen

Als voetbalsupporter die regelmatig dit soort potjes meepakt weet je dat je dan of in grote groepen moet blijven of gewoon een taxi nemen, al is zelfs die laatste optie soms wat riskant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:48:34 #146
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215515985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Op sociale media gaat ook veel de Marokkaanse vlag rond, Marokannen in Nederland hebben een dubbel paspoort. En ik vind het een uitstekend idee om zulke mensen met de hele familie en al uit het land te zetten.

In bijna alle gevallen ontstaan deze denkbeelden en het daaruit voortvloeiende gedrag namelijk niet in een vacum. We weten bijvoorbeeld dat antisemitisme en Isral-haat in de gehele Islamtische wereld een heel groot probleem is.
pi_215515993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
De Torah staat ook vol met genocide
"Maar hunnie doen het ook :'( "

Ja, dat praat de pogrom van gisteravond helemaal goed! ^O^
Intolerant voor intolerantie
pi_215516001
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op sociale media gaat ook veel de Marokkaanse vlag rond, Marokannen in Nederland hebben een dubbel paspoort. En ik vind het een uitstekend idee om zulke mensen met de hele familie en al uit het land te zetten.
Het is geen uitstekend idee, het is een overdreven reactie, een schending van rechten en het creert een precedent. Waar zullen we familieleden nog meer verantwoordelijk voor houden? Zijn jouw ouders ook verantwoordelijk voor wat je hier zegt?

Houd het hoofd koel en reageer proportioneel, zou ik zeggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215516010
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:38 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als het cnn heeft bereikt is het best wereldnieuws idd. Een nieuwe kristallnacht is wel een terechte beschamende benaming.
Zonder bronvermelding ben ik niet onder de indruk @Bofjijff . :) Wat marrekanen die paar Joden een pak slaag geven poe poe. Zoals ik al zei, iedereen is even vergeten dat de Synogogen en Joodse scholen en bejaardentehuizen al minstens 15 jaar bewaakt worden. Enorm dom van Halalsema om deze supporters uberhauot toe te staan.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:51:22 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215516011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:49 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
"Maar hunnie doen het ook :'( "

Ja, dat praat de pogrom van gisteravond helemaal goed! ^O^
Ik praat helemaal niks goed. Het is afschuwelijk
The End Times are wild