Aangifte doen, maar ik ben bang dat jij het gewoon kwijt bent.quote:
Denk je dat dat de reden is? Ik probeer na te gaan of ikzelf ergens nalatig ben geweest..quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:53 schreef raptorix het volgende:
Tjah een wallet in je browser, wat kan daar nou fout gaan....
Naja, normaal gesproken is het geen broddel programmeerwerk mag ik verwachten, maar in een browser is natuurlijk altijd meer risico.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:24 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Denk je dat dat de reden is? Ik probeer na te gaan of ikzelf ergens nalatig ben geweest..
Nou dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:24 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Denk je dat dat de reden is? Ik probeer na te gaan of ikzelf ergens nalatig ben geweest..
Ik denk dat ik wel ergens ooit mijn seedphrase heb opgeschreven maar ik weet niet meer waar :'lquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef raptorix het volgende:
Heb je trouwens een officieele metamask plugin installed? Want dat is echt wat ik het vaakst hoor.
En heb je ergens je seed phrase ingevoerd? Bijvoorbeeld in een tekstbestand of online?
Ja in welk opzicht? Dat wil ik juist weten. Zeggen dat ik nalatig was zonder uitleg heb ik niet veel aan.quote:
Ja, metamask plugin in chrome browser.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef raptorix het volgende:
Heb je trouwens een officieele metamask plugin installed? Want dat is echt wat ik het vaakst hoor.
En heb je ergens je seed phrase ingevoerd? Bijvoorbeeld in een tekstbestand of online?
Uitleg aub? Wat kan er fout gaan? Wat raad je aan? Niet meer gebruiken?quote:Op vrijdag 8 november 2024 05:53 schreef raptorix het volgende:
Tjah een wallet in je browser, wat kan daar nou fout gaan....
Opschrijven van Passphrase is goed, maar niet op je computer opslaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Uitleg aub? Wat kan er fout gaan? Wat raad je aan? Niet meer gebruiken?
MetaMask alleen gebruiken om te rommelen met smart contracts, overmaken kleine bedragen etcetera. Crypto bewaar je het liefst in een hardware wallet en als je het wil gebruiken stort je dat (kleine) bedrag naar MetaMask.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Uitleg aub? Wat kan er fout gaan? Wat raad je aan? Niet meer gebruiken?
Het is een paar keer doorgestuurd en daarna naar Kucoin exchange gegaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef MeneerPresident het volgende:
https://etherscan.io/addr(...)425fe121BEb5e7FBd941
Klopt dat? Als ik mijn private key invul, vraagt hij mij om een nieuw wachtwoord te kiezen. Volgens deze logica zouden diegene die mijn private key hebben toch ook het wachtwoord moeten hebben veranderd?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
raar dat ze 1k hebben laten liggen. Maar meerdere chains zijn leeggehaald. Dan hebben ze je private key gehad
Ze hoeven geen metamask gebruikt te hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:37 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Klopt dat? Als ik mijn private key invul, vraagt hij mij om een nieuw wachtwoord te kiezen. Volgens deze logica zouden diegene die mijn private key hebben toch ook het wachtwoord moeten hebben veranderd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |