SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Viaplay
quote:Raymond van Barneveld is op zijn 57ste nog altijd niet klaar met darten. Dat bleek wel uit zijn houding na de mislukte kwalificatie voor de Grand Slam of Darts. Collega en vriend Vincent van der Voort maakte Barney van dichtbij mee en omschrijft het 'winnaarskarakter' van Van Barneveld.
Er lagen vorige week nog acht tickets voor het grijpen voor alle darters met tourkaart die nog niet geplaatst waren om alsnog naar de Grand Slam te mogen, die 9 november begint. Van Barneveld deed zijn uiterste best, maar verloor van Mickey Mansell. De Engelse darter mocht wel naar het majortoernooi, de Nederlander bleef chagrijnig achter.
'Niet aanspreekbaar'
Van der Voort vertelt over de autorit naar het vliegveld, om na het kwalificatietoernooi weer naar Nederland te mogen. "Raymond was zelfs een paar uur na de wedstrijd niet aanspreekbaar. Hij baalde nog steeds zo hard, daar was niks meer mee te beginnen", onthult Van der Voort in de nieuwste aflevering van de Sportnieuws.nl-podcast Darts Draait Door.
'Bewijsdrang'
Samen met Dirk van Duijvenbode en Barney reed Van der Voort naar het vliegveld. Onderweg kletste hij maar met Aubergenius, want 'Raymond zei niet veel'. Maar het tekent volgens Van der Voort ook de mentaliteit van zijn 'broer'. "Hij heeft nog altijd honger om te presteren en bewijsdrang. Dat hij er zo van baalt, toont wel aan hoe graag hij nog wil."
Ray, Ray, Ray.quote:'Hij was helemaal boos'
Om die instelling aan te tonen, haalt Van der Voort een herinnering op. "Raymond was ooit helemaal boos op de PDC, toen hij een keer op zijn verjaardag in de Premier League Darts moest gooien. Omdat ze geen taartje voor hem geregeld hadden. Van Barneveld gaat daar wel lekker op."
Oei.quote:Op vrijdag 8 november 2024 01:53 schreef wimderon het volgende:
maar verloor van Mickey Mansell. De Engelse darter mocht wel naar het majortoernooi
Het lek is boven.quote:“Ik werk aan een nieuwe worp”, aldus Wright in aanloop naar het toernooi. “Of toch: iets in die aard. Hij is niet compleet nieuw omdat ik deze eerder al eens geprobeerd heb, maar ik heb de overgang nooit volgehouden. Ik ben gefocust op dit toernooi en hopelijk kan ik die andere worp volhouden en ermee aan de slag gaan. Ik heb hem onlangs nog geprobeerd in Leicester tijdens de World Grand Prix en het ging redelijk goed. Nu heb ik ook de pijl gevonden die erbij past.”
Als je dit soort poultjes ziet waar het niveau verschrikkelijk hoog ligt vind ik het extra onbegrijpelijk dat we laatst een majorfinale tussen Edhoude en Wattimena haddenquote:
Cunners kut.quote:
Noppert is dan ook niet zo onder de indruk van vrouwen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Noppert niet in de Beau valkuil getrapt.
Menzies trapt weer niet in Schindlers list.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Noppert niet in de Beau valkuil getrapt.
De Mark Oosterhuis van deze Grand Slam.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:52 schreef wimderon het volgende:
De ideale setup lijkt niet te zijn gevonden.
Iedereen die nu ineens voor klompvoet is omdat Noa-Lynn een transpersoon is is geen knip voor de neus waard.quote:
Ondanks de geweldige vorm van Menzies dit jaar om raak te schieten denk ik dat dit gewoon de onvermijdelijke explosie is die iedere pauperBrit vroeg of laat meemaakt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:10 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen bij Modus: Meisje Sherrock met een bierbuik en worstarmen. Of heeft Menzies raak geschoten?
[ afbeelding ]
Zit ze weer aan de medicijnen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:10 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen bij Modus: Meisje Sherrock met een bierbuik en worstarmen. Of heeft Menzies raak geschoten?
[ afbeelding ]
Poh. @Poepz0rquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht een combinatie van beide.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:10 schreef wimderon het volgende:
bierbuik en worstarmen. Of heeft Menzies raak geschoten?
Jammer dat ze elkaar geen kusje gaven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Eindelijk de experimenten van Mengele/Gebhardt tegen elkaar.
@Diddy @Himmlerquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat ze elkaar geen kusje gaven.
SCOOOOOOOOOP @:NOBER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |