SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Adopteer dat beestje toch gewoonquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:21 schreef bitterbal het volgende:
Nou tis de hond gelukt
terwijl ik onder de douche was heeft die de hor deur er uit gesloopt
dat doe ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Adopteer dat beestje toch gewoon
dimmy wil je ook een uiltje https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Adopteer dat beestje toch gewoon
Ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dimmy wil je ook een uiltje https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
nu ben je groot genoegquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja.
Ik mocht vroeger geen sneeuwuil van mijn moeder
quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je rolmops is aan het ontsnappen!
quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal het morgenochtend tijdens de ontbijtvergadering aan mijn vriendin voorleggen![]()
We zien de notulen wel tegemoetquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal het morgenochtend tijdens de ontbijtvergadering aan mijn vriendin voorleggen![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die hond heeft vanochtend de hor deur er uit getrapt. Dus dat wordt nu ook gemaakt :p
We hebben zo’n gekke duister en die zegt elke keer dat de hond zijn papieren opeetquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de hond heeft ook je huiswerk opgegeten zeker?
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:57 schreef bitterbal het volgende:
Het is 3 uur zie ik. Moeten jullie niet slapen?
Jawel, lukt niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:57 schreef bitterbal het volgende:
Het is 3 uur zie ik. Moeten jullie niet slapen?
Gergi gewoon een por geven dat ie niet moet snurkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 03:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoor hier 's nachts echt de meest rare dierengeluiden als ik wakker lig
Heb je alweer teveel prikkels gehad?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:07 schreef Nattekat het volgende:
Vergeten m'n telefoon op stil te zetten
Nederland 2024 = Duitsland 1933quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)egen-israeliers.html
Ja Femke, de moslims beheersen de stad.
godsgeklaagd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)egen-israeliers.html
Ja Femke, de moslims beheersen de stad.
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je alweer teveel prikkels gehad?
Je even wat minder aanstellen zou helpen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Godver, hoe meer ik lees over wat er in Amsterdam gebeurd is, hoe droeviger ik word.
Ik heb niks gelezen, maar dat is dus beter om niet te doen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Godver, hoe meer ik lees over wat er in Amsterdam gebeurd is, hoe droeviger ik word.
Relletje tussen israel voetbalsupporters en free palestina maar dan extreme modequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen, maar dat is dus beter om niet te doen?
ik zag net beelden , pure jodenjachtquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Correct.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet je naam wijzigen in Bürger.Gelöschtquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je even wat minder aanstellen zou helpen.
Pogrommetjequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag net beelden , pure jodenjacht
iedereen had dit kunnen voorspellen, maar kennelijk kon de NL politie niet genoeg bescherming biedenquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Relletje tussen israel voetbalsupporters en free palestina maar dan extreme mode
Dit is inmiddels dusdanig ontkracht dat zelfs de NOS er niet meer omheen kan wat er echt gebeurd is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Relletje tussen israel voetbalsupporters en free palestina maar dan extreme mode
Al die lui het land uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag net beelden , pure jodenjacht
Klinkt als een tv show van De Mol. Zou wel kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag met moslims, laten ze er 1000 los in het centrum van Utrecht en iedereen mag op ze gaan jagen, en er is gratis bier en chips voor de eerste 150 deelnemers, start om 19:00, breng je zwemkleding mee
The Hunger Gamesquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag met moslims, laten ze er 1000 los in het centrum van Utrecht en iedereen mag op ze gaan jagen, en er is gratis bier en chips voor de eerste 150 deelnemers, start om 19:00, breng je zwemkleding mee
I see what you did there.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terug naar land waar ze geboren zijn
Of het land van hun voorouders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terug naar land waar ze geboren zijn
worden we thuis gebracht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Succes daarmee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of het land van hun voorouders.
De vader van onze koningin heeft vast wel wat ideeën.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Succes daarmee.
Net zoals Syrië als veilig bestempelen vast heel goed gaat werken. De diplomatieke banden met Assad zijn bijzonder goed dus die zal zelf wel de vliegtuigen sponsoren om ze terug te halen.
Nee, we worden in het diepe gegooid daarna. Daarom die zwemkleding.quote:
Dat zou je denkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 07:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van wie niet? Je bent toch volwasssn?
Puntmutsenuurtje is voorbij. Was voor negenen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik ga wel werken ofzo. Mij teveel gepuntmuts hier.
*checkt tijd van Luctor's post*quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Puntmutsenuurtje is voorbij. Was voor negenen.
Ja, ik was nog net op tijd. 👀quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*checkt tijd van Luctor's post*
Checks out?
IJsjenquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik ga wel werken ofzo. Mij teveel gepuntmuts hier.
Stom.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen reden.![]()
Gewoon
[ afbeelding ]
Flauw zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen reden.![]()
Gewoon
[ afbeelding ]
Sommige delen van Syrië zijn veiliger dan Rotterdam Zuidquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Succes daarmee.
Net zoals Syrië als veilig bestempelen vast heel goed gaat werken. De diplomatieke banden met Assad zijn bijzonder goed dus die zal zelf wel de vliegtuigen sponsoren om ze terug te halen.
Was hij ook bang voor je?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik was net met de israeli en hij zei dat we hebben geprobeerd de israelis te vermoorden
troost je, ik heb hier ook geen zonquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Crack_ het volgende:
Zou de zon vandaag nog gaan schijnen
*kijkt weerbericht.. oh
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
troost je, ik heb hier ook geen zon
Ik heb hier ook een hoop over te zeggen!quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
maar dat tuig in amsterdam is wel echt erg
staan we echt goed voors schut mee
Is that a no?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Crack_ het volgende:
*kijkt weerbericht.. oh
wegquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]was leuker geweest als jij daar tenminste nog wel kon genieten van het zonnetje, waar is ie dan?!
![]()
nou ja we hebben wel issues in nederland als dat zomaar kan ook hequote:Op vrijdag 8 november 2024 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een hoop over te zeggen!
Mevrouw Faber zal wel weer heel boos zijn; en dan geen plannen voorstellen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we hebben wel issues in nederland als dat zomaar kan ook he
Ik heb een planquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mevrouw Faber zal wel weer heel boos zijn; en dan geen plannen voorstellen.
Even aan het zonnepaneel?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, donker dagje vandaag
[..]
misschien opladen
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we hebben wel issues in nederland als dat zomaar kan ook he
Het ziet er niet best uit:quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Crack_ het volgende:
*kijkt weerbericht.. oh
Die zat al die tijd in het kamp van Trump.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:00 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ‘m shinen dan![]()
![]()
Oh, ik doelde eigenlijk op de Amsterdam-complottheorieën, maar dit werkt ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zat al die tijd in het kamp van Trump.
Oh ja. Allemaal de schuld van Halsema uiteraard.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik doelde eigenlijk op de Amsterdam-complottheorieën, maar dit werkt ook.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verheug me op de complottheorieën.
Ik zat meer in de richting "een toneelstukje vanuit Israël" te denken, beetje afhankelijk van welke echo chambers je opzoekt, uiteraard.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja. Allemaal de schuld van Halsema uiteraard.
De VS is niet klaar voor een vrouwelijke president; dus democraten zullen volgende keer wel met een homoseksuele kandidaat op de proppen komenquote:
Onzin. Michelle Obama had hands down gewonnenquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De VS is niet klaar voor een vrouwelijke president; dus democraten zullen volgende keer wel met een homoseksuele kandidaat op de proppen komen
Nah.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Michelle Obama had hands down gewonnen
Gewoon iedereen oranje geschminkt, zijn we ook van racisme af.quote:
Dan waren er in ieder geval wat meer democraten gaan stemmen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Michelle Obama had hands down gewonnen
Ik vind er niets vermakelijks aan dat er zulke figuren bestaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:45 schreef Haags het volgende:
NWS is uiterst vermakelijk met wegkijkers @:Nattekat @:Wereldgozer
neequote:Op vrijdag 8 november 2024 10:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat omdat je dat zegt als je natgeregend bent??
“Oh je bent nat”
“Ja. Föhn toch?”
dag -1 alquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je de nieuwe rollercoaster al?
ik zag dat je het ook zo kan spelenquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
aanleg van paden is standaard heel anders en heb al een tijd niet gespeeld..
Dit kan nou eenmaal gebeuren in de grote stadquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:45 schreef Haags het volgende:
NWS is uiterst vermakelijk met wegkijkers @:Nattekat @:Wereldgozer
quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:31 schreef bitterbal het volgende:
hij kan op de steamdeck
omg, dat wist ik niet
eff zoeken of je een review kan vinden van iemand die em op steamdeck speelt voor je teleurstelling hebtquote:
hij is getest door steamquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
eff zoeken of je een review kan vinden van iemand die em op steamdeck speelt voor je teleurstelling hebt
Welke kant heeft bepaald gereageerd? Heb nog niet alles gelezenquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Echt, ik zou spontaan PVV'er worden van wat vandaag is gebeurd en hoe er op gereageerd wordt door een bepaalde kant.
Ja, maar toch: dat 'ie erop wérkt, is niet hetzelfde als een fijne spelerservaring.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is getest door steam
Geverifieerd
preciesquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar toch: dat 'ie erop wérkt, is niet hetzelfde als een fijne spelerservaring.
volgens mij gewoon voetbalrellen toch? of was er meer aan de hand?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Kan iemand me in Jip en Janneke uitleggen wat er nou is gebeurd in Amsterdam
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Echt, ik zou spontaan PVV'er worden van wat vandaag is gebeurd en hoe er op gereageerd wordt door een bepaalde kant.
Ja het was een israelisch team en er zijn dus allemaal vermoedelijk noord afrikanen of gekomen om die supporters aan te vallenquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij gewoon voetbalrellen toch? of was er meer aan de hand?
Ajax speelde gisteravond tegen een Israëlische club.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht het nog even af, er zit voor m'n gevoel meer complot in dan nu benoemd is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
ik ga het zo even lezen :pquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar toch: dat 'ie erop wérkt, is niet hetzelfde als een fijne spelerservaring.
DQ Builders 2 heb ik ook maar alleen al de laadtijden van die gamequote:Op vrijdag 8 november 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
I mean, de framedrops die ik af en toe heb op m'n Switch zijn ook niet te hachelen en dan zijn de games voor dat systeem gemaakt.(Ok, de ergste zijn in DQ Builders 2 en m'n eigen eiland daar stond echt fucking vol, maar toch)
Maar er was dus ook gewoon een demonstratie die was aangevraagd of niet?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ajax speelde gisteravond tegen een Israëlische club.
Die Israëlische supporters hebben het aan de stok gehad met "pro Palestijnse" mensen.
De optimalisatie had beter gekund ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
DQ Builders 2 heb ik ook maar alleen al de laadtijden van die game
Klopt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er was dus ook gewoon een demonstratie die was aangevraagd of niet?
En hierom verwacht ik nog wat complotverhalen.quote:
Ik zie dit heel veel begataliseerd worden tot voetbalgeweld of de klassieke 'beiden waren fout'.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke kant heeft bepaald gereageerd? Heb nog niet alles gelezen
het laden duurde zo lang dat ik op een gegeven moment het zat wasquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De optimalisatie had beter gekund ja.
Maar ik heb me er meer dan prima mee vermaakt, ook na het verhaaltje, dus eh.
ja dat wel maar het si ook niet ondenkbaar dat bepaalde mensen met veel plezier israelische supporters willen aanvallenquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hierom verwacht ik nog wat complotverhalen.Twee vluchten om je supporters te komen redden is prachtig voer voor het "iedereen is tegen ons" verhaal natuurlijk.
van wat ik las hebben die supporters niets verkeerds gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie dit heel veel begataliseerd worden tot voetbalgeweld of de klassieke 'beiden waren fout'.
De timing van die demonstratie zal niet per ongeluk zijn geweest, maar voor zover ik meegekregen heb, was daarbij niet zo heel veel spannends aan de hand verder.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dat heb ik gemist. dacht dat ze specifiek waren gekomen voor die supporters
Neuh, maar het is ook erg makkelijk om "Free Palestine" te roepen ook al geef je daar geen zak om.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:46 schreef bitterbal het volgende:
Dat dit met elke wedstrijd wel kan gebeuren is wel waar helaas. maar dan zijn het hooligans en niet pro palestina demonstranten
ja misschienquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar het is ook erg makkelijk om "Free Palestine" te roepen ook al geef je daar geen zak om.
Disclaimer: ik wil niet beweren dát dit zo is, maar er zijn van heel veel kanten heel veel vuile spelletjes aan de gang om "ons" in een bepaalde manier van denken te dwingen.
Dat klinkt wel interessant, maar hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag dat je het ook zo kan spelen
We’re delighted that Planet Coaster 2 is available to play through our partnership with NVIDIA’s GeForce NOW cloud gaming service.
GeForce NOW allows us to reach players who may not have access to high-powered hardware, so that they can enjoy instant access to our titles with the best possible performance.
Las dat de MacBook niet wordt ondersteund
als ik het goed heb sluit je een abbo af en dan 'stream ' je het?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant, maar hoe werkt dat dan?
Ze hadden aangevraagd om bij de Arena te demonstreren dat was afgewezen. Maar ze hebben wel een plein gekregen om op te protesteren. (ik weet niet of de "rellen" daar waren of ergens anders in de stad)quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er was dus ook gewoon een demonstratie die was aangevraagd of niet?
Er zijn ook verhalen dat zij zijn begonnen door Palestijnse vlaggen van de muur te trekken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van wat ik las hebben die supporters niets verkeerds gedaan
Joodse voetbal supporters zijn opgejaagd, in elkaar geslagen en aangereden door allochtoon tuig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
De beelden van die demonstratie op de Dam waren duidelijk overdag (want licht buiten) en die rellen waren blijkbaar 's nachts, dus eh?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hadden aangevraagd om bij de Arena te demonstreren dat was afgewezen. Maar ze hebben wel een plein gekregen om op te protesteren. (ik weet niet of de "rellen" daar waren of ergens anders in de stad)
Ze waren niet helemaal onschuldig, maar alle beelden die ik daarvan heb gezien waren met daglicht.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van wat ik las hebben die supporters niets verkeerds gedaan
Ik heb het hierover.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De beelden van die demonstratie op de Dam waren duidelijk overdag (want licht buiten) en die rellen waren blijkbaar 's nachts, dus eh?
1.5KM van de arena is niet de Dam.quote:Burgemeester Femke Halsema heeft bepaald dat de demonstratie niet bij de ArenA mag plaatsvinden. In plaats daarvan heeft de gemeente een plein zo'n 1,5 kilometer verderop aangewezen als plek voor de demonstratie.
mja misschienquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn ook verhalen dat zij zijn begonnen door Palestijnse vlaggen van de muur te trekken.
Ik was er zelf niet bij ik kan alleen vanuit mijn onderbuikgevoel spreken
Oh, dan heb ik wat foto's verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het hierover.
[..]
1.5KM van de arena is niet de Dam.
man man manquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joodse voetbal supporters zijn opgejaagd, in elkaar geslagen en aangereden door allochtoon tuig.
[ x ]
[ x ]
Een vlag?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn ook verhalen dat zij zijn begonnen door Palestijnse vlaggen van de muur te trekken.
Ik was er zelf niet bij ik kan alleen vanuit mijn onderbuikgevoel spreken
Tel anders ook ff tot 10.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vlag?![]()
Al het geweld is spontaan gerechtvaardigd.
zoals bal zegt, je streamt de game.. en dat zal dan wel via een aparte app gaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant, maar hoe werkt dat dan?
je kan dit filmpje gebruiken morgen tijdens de ontbijtvergadering voor de uilquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar ZC ligt op schoot
Het interesseert me echt niets wie het doet. Het boeit me dat het gebeurd is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het is in ieder geval belangrijk om kritisch te blijven op berichten die we horen, dit past qua timing wel érg goed in de "alles is de schuld van buitenlanders"-wind die overal sterk waait.
als in complot?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op beelden zie ik gemaskerde mensen geweld plegen tegen anderen. Dat is niet spontaan ontstaan, dat is vooropgezet.
De hemel bestaat niet. Het licht gaat uit. Je stopt met bestaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Zou de hemel er zo uit zien? Want dan bekeer ik mij tot het christendom
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat is dan een vrij kortzichtige manier van naar de gebeurtenissen kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het interesseert me echt niets wie het doet. Het boeit me dat het gebeurd is.
Geen kudde rode panda puppies?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
De hemel bestaat niet. Het licht gaat uit. Je stopt met bestaan.
Misschien in je laatste ijldromen.quote:
Misschien als je hersencellen afsterven en in blinde paniek nog allemaal seintjes doorsturen, dan denk je rode pandapuppy's te zien.quote:
hmm dat is tenminste iets. Als je dan zo gaat is het niet zo erg denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien in je laatste ijldromen.
misschien kan ik er dan zelfs mee knuffelen in mijn laatste momentenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als je hersencellen afsterven en in blinde paniek nog allemaal seintjes doorsturen, dan denk je rode pandapuppy's te zien.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n oudtante begon tijdens het sterven tegen haar overleden zus te praten, alsof die naast haar stond.
Mijn vader die naast het bed zat:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan dit filmpje gebruiken morgen tijdens de ontbijtvergadering voor de uil
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dan kan ze echt geen nee meer zeggen
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen reden.![]()
Gewoon
[ afbeelding ]
...er staat nergens dat het vrouwelijk schoon zou zijn...quote:
Geen complot. Wel gewoon tuigquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als in complot?
je ziet toch ook vaak gemaskerde mensen bij die pro gaza demo's. Of dat ze hun gezicht hebben bedekt met iets
Krijg je er 72 van een Indiase IT-servicedeskquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...er staat nergens dat het vrouwelijk schoon zou zijn...
zwakkelingen met namen afschermenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen complot. Wel gewoon tuig[ afbeelding ]
Die buurthuizen werken echt goed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier maar 18 gradenquote:
Doet me denken aan mijn vaders appartement waar het ook gewoon altijd 24 graden is door de bejaarden om hem heen. Is mij net iets te gek als je van buiten komt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier maar 18 gradenZit al heel de week op kantoor met bejaardenhuistemperaturen van 22/23 graden
Lol, alsof íemand met 100% accu rondloopt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
het zou hier 22 graden zijn volgens de thermometer maar zo voelt het niet door de tochtquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn vaders appartement waar het ook gewoon altijd 24 graden is door de bejaarden om hem heen. Is mij net iets te gek als je van buiten komt.
IJs plsquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof íemand met 100% accu rondloopt.
de "ik ben aan het werk" is natuurlijk ook fake news.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof íemand met 100% accu rondloopt.
Ja, Dimmy pls. Je schat me hoop ik hoger in dan dat ik screenshotjes direct als absolute waarheid aanneem.quote:
15 is wel weer beetje frisjes. Ben wel blij dat ik de verwarming in de keuken weer aan kan zetten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou hier 22 graden zijn volgens de thermometer maar zo voelt het niet door de tocht
de keuken daarintegen is ergens richting de 15 graden denk ik
Waar naartoe?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat we in nederland veel sneller mensen moeten gaan uitzetten
Wel vriendelijk dat alles in het Nederlands geschreven is door die allochtonen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
de "ik ben aan het werk" is natuurlijk ook fake news.
Nou ja als ze als immigrant zijn gekomen terug naar hun thuisland en kinderen van immigranten ja die horen gewoon in nederland thuis. Ook al gedragen ze zich niet zo.quote:
Dat zijn ze praktisch allemaal niet helaas.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als ze als immigrant zijn gekomen terug naar hun thuis en kinderen van immigranten ja die horen gewoon in nederland thuis. Ook al gedragen ze zich niet zo.
mja vind niet dat je iemand die hier is geboren kan uitzetten naar het land van de oudersquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn ze praktisch allemaal niet helaas.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Denk wat ik ruik ik toch de hele tijd. Natte hond
Waarom ben jij er nog danquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja hier wordt je door een stinkende scheet er al uit gezet :p
Ik twijfel of ik straks nog naar de supermarkt ga of dat ik het morgen doe.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Pufpuf, zo ziet het er ook uit door die donkerte
Wordt verhuld door die natte hond-lucht zeker?quote:
Ik had vanmorgen ook een odloquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mja, kom net van buiten en dit kan ik beamen.
Tijd voor de odlo
ja heb ik wel geluk meequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt verhuld door die natte hond-lucht zeker?
keuken heeft geen verwarming hier..quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
15 is wel weer beetje frisjes. Ben wel blij dat ik de verwarming in de keuken weer aan kan zetten.
Mijn lichaam moet nog wennen aan de kou, dus ik ga naar buiten straksquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik straks nog naar de supermarkt ga of dat ik het morgen doe.
*geeft schouderklopjequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mja, kom net van buiten en dit kan ik beamen.
Tijd voor de odlo
Ik kon hem een paar jaar niet aanzetten omdat de vriezer er tegenaan stond maar ik vond dat wel erg koud in de winter.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
keuken heeft geen verwarming hier..
ik wacht eerst vervanging van zaken af, daarna kijk ik of ik misschien ergens een extra kacheltje moet/wil plaatsen
ik sluit de deur naar keuken en slaapkamer wel, dat scheelt een hele bak met kou als het goed isquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
Ik heb er ook niet bij stilgestaan dat het tyfus koud hier gaat worden met die verbouwing als de voordeur de hele tijd open staat.
ODLO is een merk Thermokledingquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn lichaam moet nog wennen aan de kou, dus ik ga naar buiten straksen dan binnen lekkere kop koffie/thee
[..]
*geeft schouderklopje
de wattes?
Wanneer gaat die verbouwing plaatsvinden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
Ik heb er ook niet bij stilgestaan dat het tyfus koud hier gaat worden met die verbouwing als de voordeur de hele tijd open staat.
Ze moeten hier in de keuken bezig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sluit de deur naar keuken en slaapkamer wel, dat scheelt een hele bak met kou als het goed is
16 tot 21 december.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer gaat die verbouwing plaatsvinden?
Verwarming uit en lekker warm aankledenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
Oooooohquote:
Ze hadden hier eens het onzalige idee gekregen om in oktober de boel te schilderen aan de galerijkant. En dan moest de deur de hele dag openstaan om te laten drogen. Wat een kloteweer. Ik zat hier te werken en ze hadden plastic voor de deur gespannen, maar JE HEBT GEEN VOORDEUR. En het regende en waaide. En later moesten de ramen ook open. En ik zit hier gewoon te werkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
Oh jezus dat is wel echt enorm kut zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden hier eens het onzalige idee gekregen om in oktober de boel te schilderen aan de galerijkant. En dan moest de deur de hele dag openstaan om te laten drogen. Wat een kloteweer. Ik zat hier te werken en ze hadden plastic voor de deur gespannen, maar JE HEBT GEEN VOORDEUR. En het regende en waaide. En later moesten de ramen ook open. En ik zit hier gewoon te werkenHet regende gewoon naar binnen. Het zag er ook niet uit.
Die extra vluchten zijn al geannuleerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar waar slaan die extra ophaalvluchten op dan? Die mensen hebben toch allemaal al een ticket voor een vlucht?
Ja gewoon om de klompen en de paardrijlaartzen in de gootsteen af te spoelenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha... meter ofzo van de kraan af max
Oh die propagandastunt was iets te opzichtig kennelijkquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Die extra vluchten zijn al geannuleerd.
Ze kunnen naar Somalië, plek zatquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:25 schreef Koen66 het volgende:
https://archive.ph/dEftc
Volgens mij ga ik eerder met pensioen dan dat mijn kinderen een huis vinden
als je dat wilt doen kan dat in theorie wel ja..quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon om de klompen en de paardrijlaartzen in de gootsteen af te spoelen
Of ze waren bang dat Moslims de vliegtuigen zouden kapen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die propagandastunt was iets te opzichtig kennelijk
Het moet niet gekker worden allemaalquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Of ze waren bang dat Moslims de vliegtuigen zouden kapen.
We weten het niet he.
Ik heb hem alweer weken aanstaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb heel die verwarming nog niet aan gehad, ik hou vol
Kan ook op blote voeten de kou langzaam van de buitenmuur naar binnen voelen trekken. De grond is nu in de meter van de buitenmuur beduidend kouder dan midden in de kamer.
Op werk is het een sauna, andere uiterste
op werk is het gewoon praktisch buiten temperatuur, dus werken met jas of dikke trui..quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb heel die verwarming nog niet aan gehad, ik hou vol
Kan ook op blote voeten de kou langzaam van de buitenmuur naar binnen voelen trekken. De grond is nu in de meter van de buitenmuur beduidend kouder dan midden in de kamer.
Op werk is het een sauna, andere uiterste
Ja ik ook hoor. Ga er geen sport van maken om dat ding zolang mogelijk uit te houden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer weken aanstaan
ik wil er best een sport van maken em zo min mogelijk aan te hebben staan, maar teveel tocht gewoonquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ga er geen sport van maken om dat ding zolang mogelijk uit te houden.
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een persco over Amsterdam gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |