SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Adopteer dat beestje toch gewoonquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:21 schreef bitterbal het volgende:
Nou tis de hond gelukt
terwijl ik onder de douche was heeft die de hor deur er uit gesloopt
dat doe ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Adopteer dat beestje toch gewoon
dimmy wil je ook een uiltje https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Adopteer dat beestje toch gewoon
Ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dimmy wil je ook een uiltje https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
nu ben je groot genoegquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja.
Ik mocht vroeger geen sneeuwuil van mijn moeder
quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je rolmops is aan het ontsnappen!
quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal het morgenochtend tijdens de ontbijtvergadering aan mijn vriendin voorleggen![]()
We zien de notulen wel tegemoetquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal het morgenochtend tijdens de ontbijtvergadering aan mijn vriendin voorleggen![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die hond heeft vanochtend de hor deur er uit getrapt. Dus dat wordt nu ook gemaakt :p
We hebben zo’n gekke duister en die zegt elke keer dat de hond zijn papieren opeetquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de hond heeft ook je huiswerk opgegeten zeker?
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:57 schreef bitterbal het volgende:
Het is 3 uur zie ik. Moeten jullie niet slapen?
Jawel, lukt niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:57 schreef bitterbal het volgende:
Het is 3 uur zie ik. Moeten jullie niet slapen?
Gergi gewoon een por geven dat ie niet moet snurkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 03:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoor hier 's nachts echt de meest rare dierengeluiden als ik wakker lig
Heb je alweer teveel prikkels gehad?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:07 schreef Nattekat het volgende:
Vergeten m'n telefoon op stil te zetten
Nederland 2024 = Duitsland 1933quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)egen-israeliers.html
Ja Femke, de moslims beheersen de stad.
godsgeklaagd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)egen-israeliers.html
Ja Femke, de moslims beheersen de stad.
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je alweer teveel prikkels gehad?
Je even wat minder aanstellen zou helpen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Godver, hoe meer ik lees over wat er in Amsterdam gebeurd is, hoe droeviger ik word.
Ik heb niks gelezen, maar dat is dus beter om niet te doen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Godver, hoe meer ik lees over wat er in Amsterdam gebeurd is, hoe droeviger ik word.
Relletje tussen israel voetbalsupporters en free palestina maar dan extreme modequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen, maar dat is dus beter om niet te doen?
ik zag net beelden , pure jodenjachtquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Correct.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet je naam wijzigen in Bürger.Gelöschtquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je even wat minder aanstellen zou helpen.
Pogrommetjequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag net beelden , pure jodenjacht
iedereen had dit kunnen voorspellen, maar kennelijk kon de NL politie niet genoeg bescherming biedenquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Relletje tussen israel voetbalsupporters en free palestina maar dan extreme mode
Dit is inmiddels dusdanig ontkracht dat zelfs de NOS er niet meer omheen kan wat er echt gebeurd is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Relletje tussen israel voetbalsupporters en free palestina maar dan extreme mode
Al die lui het land uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag net beelden , pure jodenjacht
Klinkt als een tv show van De Mol. Zou wel kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag met moslims, laten ze er 1000 los in het centrum van Utrecht en iedereen mag op ze gaan jagen, en er is gratis bier en chips voor de eerste 150 deelnemers, start om 19:00, breng je zwemkleding mee
The Hunger Gamesquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag met moslims, laten ze er 1000 los in het centrum van Utrecht en iedereen mag op ze gaan jagen, en er is gratis bier en chips voor de eerste 150 deelnemers, start om 19:00, breng je zwemkleding mee
I see what you did there.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terug naar land waar ze geboren zijn
Of het land van hun voorouders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terug naar land waar ze geboren zijn
worden we thuis gebracht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Succes daarmee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of het land van hun voorouders.
De vader van onze koningin heeft vast wel wat ideeën.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Succes daarmee.
Net zoals Syrië als veilig bestempelen vast heel goed gaat werken. De diplomatieke banden met Assad zijn bijzonder goed dus die zal zelf wel de vliegtuigen sponsoren om ze terug te halen.
Nee, we worden in het diepe gegooid daarna. Daarom die zwemkleding.quote:
Dat zou je denkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 07:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van wie niet? Je bent toch volwasssn?
Puntmutsenuurtje is voorbij. Was voor negenen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik ga wel werken ofzo. Mij teveel gepuntmuts hier.
*checkt tijd van Luctor's post*quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Puntmutsenuurtje is voorbij. Was voor negenen.
Ja, ik was nog net op tijd. 👀quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*checkt tijd van Luctor's post*
Checks out?
IJsjenquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik ga wel werken ofzo. Mij teveel gepuntmuts hier.
Stom.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen reden.![]()
Gewoon
[ afbeelding ]
Flauw zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen reden.![]()
Gewoon
[ afbeelding ]
Sommige delen van Syrië zijn veiliger dan Rotterdam Zuidquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Succes daarmee.
Net zoals Syrië als veilig bestempelen vast heel goed gaat werken. De diplomatieke banden met Assad zijn bijzonder goed dus die zal zelf wel de vliegtuigen sponsoren om ze terug te halen.
Was hij ook bang voor je?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik was net met de israeli en hij zei dat we hebben geprobeerd de israelis te vermoorden
troost je, ik heb hier ook geen zonquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Crack_ het volgende:
Zou de zon vandaag nog gaan schijnen
*kijkt weerbericht.. oh
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
troost je, ik heb hier ook geen zon
Ik heb hier ook een hoop over te zeggen!quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
maar dat tuig in amsterdam is wel echt erg
staan we echt goed voors schut mee
Is that a no?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:49 schreef Crack_ het volgende:
Zou de zon vandaag nog gaan schijnen
*kijkt weerbericht.. oh
wegquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]was leuker geweest als jij daar tenminste nog wel kon genieten van het zonnetje, waar is ie dan?!
![]()
nou ja we hebben wel issues in nederland als dat zomaar kan ook hequote:Op vrijdag 8 november 2024 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een hoop over te zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |