SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vroeg @Melting of hij de nieuwe wilde openenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
Voor een mod deed je er wel lang over hoor Fogel
Dan deed Melting er wel lang over hoorquote:Op donderdag 7 november 2024 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vroeg @:melting of hij de nieuwe wilde openen
Excuses.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan deed Melting er wel lang over hoor
Onbegrijpelijk dat deze plaat op nummer 1 heeft gestaan.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:17 schreef Fogel het volgende:
Ik heb dit lied aan een paar Noorse vrienden geleerd toen we op een bus moesten wachten omdat de trein niet reed.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:17 schreef Fogel het volgende:
Ik heb dit lied aan een paar Noorse vrienden geleerd toen we op een bus moesten wachten omdat de trein niet reed.
Bøsje komt zøquote:Op donderdag 7 november 2024 20:17 schreef Fogel het volgende:
Dit is eenplaat die echt iedereen mee kan zingen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat deze plaat op nummer 1 heeft gestaan.
(Vout heeft deze overigens op cd single gekocht toendertijd)
Heb je het nog over Busje komt zo of over deze La da dee da deequote:Op donderdag 7 november 2024 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is eenplaat die echt iedereen mee kan zingen.
Dat wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is eenplaat die echt iedereen mee kan zingen.
Deze zijn Engels/Italiaans.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
Move on baby, maar heb geen clue van wie. Zou zomaar weer zo'n Nederlandse productie van Wessel kunnen zijn.
Nee, Frank Farianquote:Op donderdag 7 november 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
Move on baby, maar heb geen clue van wie. Zou zomaar weer zo'n Nederlandse productie van Wessel kunnen zijn.
Ah, die is er ook niet armer van geworden, denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:31 schreef Fogel het volgende:
Ga ook niet naar (north of south) CarolinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vakantie....Ain't it funny how it is
Ga ook niet naar (north of south) CarolinaNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daar ooit een keer overgestapt.Juin uit Eigen Tuin!
Niet eens. Even bij world of coca cola kijken, wat bier drinken, bizon eten en dan weer naar huis.quote:
Ik ben nog nooit in Nice overgestaptquote:Op donderdag 7 november 2024 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice!
Ben daar ooit een keer overgestapt.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Nice overgestapt
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Nice overgestapt
Ga ook niet naar (north of south) CarolinaAh, ja. Ik weet het weer. Wanneer ga je eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Er werd weinig geswingd in de staten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Is dit nou wat ze een swing state noemen?
Volgende week.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik weet het weer. Wanneer ga je eigenlijk?
Echt skippen dat mensquote:Op donderdag 7 november 2024 20:38 schreef Fogel het volgende:
Anouk, ooit een keer bij een concert weggelopen omdat ze niet kon zingen.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:38 schreef Fogel het volgende:
Anouk, ooit een keer bij een concert weggelopen omdat ze niet kon zingen.
Dit nummer en The Dark vind ik wel mooi!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt skippen dat mens
Dit is afschuwelijke herrie
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:42 schreef Fogel het volgende:
The incest Kelly family - in love with my sister an alien
Inderdaad.quote:
Ik kwam niet op haar naam. Mooi lief liedje vind ik dit.quote:
Ai, met twee ll en twee mm dus. Heel fout van mijquote:
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, met twee ll en twee mm dus. Heel fout van mij
Dan stuur ik hem door.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting komt vast op de foto in de krant
Vooraf-track rond 18:56:30 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Results
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Lekker lange uitvoeringquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood (Esmeralda Suite) (DJ11 edit)
Vanavond een uitzending volgens het bekende, normale recept: oude muziek (niet te veel 80s), nieuwe muziek en natuurlijk ruimte voor verzoekjes, welkom via DM
quote:Vanavond een uitzending volgens het bekende, normale recept: oude muziek (niet te veel 80s), nieuwe muziek en natuurlijk ruimte voor verzoekjes, welkom via DM
Leuk dit. Klinkt onbekend, maar tegelijkertijd bekend.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Met elementen uit een klezmer-nummer:Basement Jaxx - Hey U
Verderop in de uitzending - ik hoop dat Melting er tegen die tijd ook is - komt er een nummer in een heel bijzondere taal langs...
Ik ben al heel lang op zoek naar een knaller van een klezmer achtige hit, maar ik kan er echt niet meer opkomen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk dit. Klinkt onbekend, maar tegelijkertijd bekend.
Ik moest gelijk ergens aan denken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik hou van de sfeer van dit nummer; de combinatie van tekst en muziek.
Komt verderop in de uitzending, tegen de tijd dat Melting er ook is. Ik heb namelijk iets dat er heel goed bij past, maar dat moet hij ook even horenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest gelijk ergens aan denken.
Verzoekje is ingediend
Ik bezwijk onder de prestatiedrukquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
De (best wel makkelijke) huiskamervraag is: wie horen we hier zingen?
Denk: medio jaren 90, duo, comeback een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Bekende stem. Kan hem even niet labelen.
Fijne cover dit
Ik voel een extra sportuitzending aankomen nuquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bezwijk onder de prestatiedruk
quote:And nothing ever happens, nothing happens at all
They'll burn down the synagogues at six o'clock
And we'll all go along like before
Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Denk: medio jaren 90, duo, comeback een paar jaar geleden.
Denk: door mij zeer regelmatig gedraaid...
Dit is een o ja momentje….quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Jullie hoorden zojuist:Tunde Baiyewu feat. Zonke - Lean On Me
Beter bekend als de zanger van de Lighthouse Family.
En dan schakelen we nu over naar de Galgenwaard, Andy Houtkamp, hoe staat het bij FC Utrecht - FC Groningen?
Mijn vader heeft Andy als facebookvriend zag ik vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Jullie hoorden zojuist:Tunde Baiyewu feat. Zonke - Lean On Me
Beter bekend als de zanger van de Lighthouse Family.
En dan schakelen we nu over naar de Galgenwaard, Andy Houtkamp, hoe staat het bij FC Utrecht - FC Groningen?
Ik zit daar ook erg mee in m'n maag. Hey U en dat nummer 10,000 Faces had ik dan ook niet voor niets uitgezocht. En er komt straks nog een klein 90s-hitje voorbij...quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
De reden van mijn verzoekje van net was trouwens deze regel, die het akelig terug in de realiteit bracht (terwijl het uit 89 is)
[..]
I’m so tired of America….quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit daar ook erg mee in m'n maag. Hey U en dat nummer 10,000 Faces had ik dan ook niet voor niets uitgezocht. En er komt straks nog een klein 90s-hitje voorbij...
Er was ook nog zoiets als een dramatische verkiezingsuitslag in de VS. Ik moest daardoor denken aan dit nummer, dat eerder dit jaar verscheen:Charley Crockett - America
Grappig wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Andy feliciteerde mijn vader met z’n 80ste verjaardag, daarom zag ik dat, ik had geen idee dat hij hem kent
Grappig, ik riep die naam zomaar. De eerste radio-voetbalverslaggever die bij me opkwam.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Andy feliciteerde mijn vader met z’n 80ste verjaardag, daarom zag ik dat, ik had geen idee dat hij hem kent
Tja, de staat de natie is niet best...quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
Ja, ook heel toepasselijk dit. Maar we zijn zo onmachtig.
Ja, dit is wel een heel triest dieptepunt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
Ja, ook heel toepasselijk dit. Maar we zijn zo onmachtig.
Ik vind de stemmen op een of andere manier niet goed bij elkaar passen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Vorige keer ook al een nummer van haar album gedraaid. Een soort vrolijke versie van Bothering Me. Dit nummer, een duet, lijkt er zo mogelijk nog meer op. En dat is helemaal niet bezwaarlijk:Sarah Blasko feat. Ryan Downey - Goodbye!
O ja, ik heb de hint begrepen, Symph...
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Vorige keer ook al een nummer van haar album gedraaid. Een soort vrolijke versie van Bothering Me. Dit nummer, een duet, lijkt er zo mogelijk nog meer op. En dat is helemaal niet bezwaarlijk:Sarah Blasko feat. Ryan Downey - Goodbye!
O ja, ik heb de hint begrepen, Symph...
Nee, en daardoor juist wel…quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind de stemmen op een of andere manier niet goed bij elkaar passen.
Ja, het is wel een interessant nummer inderdaad op deze manier.quote:
Sarah Blasko heeft een beetje een eigenzinnige stem. Ik snap wat je zegt, ik snap ook wat Symph zegt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind de stemmen op een of andere manier niet goed bij elkaar passen.
Het klonk een beetje alsof het spontaan werd opgevoerd tussen de schuifdeurenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is wel een interessant nummer inderdaad op deze manier.
Ik ben zo fan van deze stemquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sarah Blasko heeft een beetje een eigenzinnige stem. Ik snap wat je zegt, ik snap ook wat Symph zegt.
Over eigenzinnige stemmen gesproken:Rufus Wainwright - Going To A Town
Ik tegenwoordig ook niet meer. Ik kijk nog weleens hoofdschuddend naar hitlijsten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik toen al niet veel meer van hits meekreeg
Mooiquote:
Vooral de nationale bijdragen zijn over het algemeen zwaar bedroevendquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet meer. Ik kijk nog weleens hoofdschuddend naar hitlijsten.
Niet normaal druk.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
Probeer je MadMaster weer te lokken?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet normaal druk.
Dubbele opkomst van wat verwacht was. Dus onderbezet qua personeel. Dus heb heel de avond flink afgezien..... kwam vannacht om 4.15 pas thuis.
Hij heeft er wel patent op om steeds op dat moment het topic binnen te komen....quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
Probeer je MadMaster weer te lokken?
Het is wel heel mooi geworden zegquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet normaal druk.
Dubbele opkomst van wat verwacht was. Dus onderbezet qua personeel. Dus heb heel de avond flink afgezien..... kwam vannacht om 4.15 pas thuis.
Was wel heel gezellig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hopelijk toch wel leuk. Vanavond dan maar iets vroeger eindigen met je show.
Heb je het gezien?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel heel mooi geworden zeg
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel een leuke cover eigenlijk.
Iets zegt me dat Melting iets heeft doorgestuurd naar jullie ipv hier te plaatsenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel heel mooi geworden zeg
Wel even Radio49 promoten he.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Morgen wordt ik trouwens nog geinterviewd voor regionale tv.
De Pet Shop Boys hebben ook een afwijkende versie gemaakt, met andere akkoorden. Iets somberder/donkerder. Die is ook best geslaagd en zal ik de volgende keer wel eens draaienquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel een leuke cover eigenlijk.
Nee hoor.... ik heb nog niets doorgestuurd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Melting iets heeft doorgestuurd naar jullie ipv hier te plaatsen
Ik heb het opgezocht ja. Echt schitterendquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Morgen wordt ik trouwens nog geinterviewd voor regionale tv.
quote:
We zijn er ook heel blij mee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht ja. Echt schitterend
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Verder met de muzikale opvoeding van Symphonic:INXS - Baby Don't Cry
Gezien deze week vond ik deze vandaag wel toepasselijk...
Vanavond in je uitzending de microfoon grijpen en je praatje doen. Daarna op tv zeggen dat je dit allemaal ook allang hebt verteld op Radio 49quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe krijg ik dat verwerkt in het promotie praatje voor de MFA?
Ook geschikt voor het live bijwonen van een show van Radio49. Elke zaterdag van 21.00 tot 00.30. Met regelmatig DJ11 als voorprogramma.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou we het toch over de Kei hebben: ik draai bij een Keileuk radiostation!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vanavond in je uitzending de microfoon grijpen en je praatje doen. Daarna op tv zeggen dat je dit allemaal ook allang hebt verteld op Radio 49
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook geschikt voor het live bijwonen van een show van Radio49. Elke zaterdag van 21.00 tot 00.30. Met regelmatig DJ11 als voorprogramma.
Opties genoeg zie ik.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou we het toch over de Kei hebben: ik draai bij een Keileuk radiostation!
Zoiets?
Wel met leden van vroeger.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Wow, jullie hadden lokale trots Satisfy weten te strikken. Is het nog de originele bezetting?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een verzoekje van Livelink
Daarna: een nummer in een bijzondere taal. Ik ben met name benieuwd of @:Melting er iets van herkent of verstaat...
Jij woont het meest in de richting, vandaar...quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef livelink het volgende:
Voor de positieve noot vandaag: Don't stop believin'
Dank je wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
Heb de MFA net ook even opgezocht, Melting. Als Symph en DDM het kunnen, moet ik het ook kunnen vinden natuurlijk. Mooi gebouw hoor!
Ik heb vorige week al niet gedraaid. Kon toch geen 2 weken achter elkaar niet op komen draven?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
Ik zag dat Tobi Kooiman vandaag in jullie MFA optreedt. Had je eigenlijk bij moeten zijn hoor. Heb een paar keer vreselijk hard gelachen bij zijn shows.
Duits?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit stond in mijn Release Radar, waarschijnlijk vanwege Joris, van wie ik weleens iets heb gedraaid. De band kende ik nog niet, maar luister vooral zelf. De taal in het begin is wel duidelijk, daarna verandert er iets...Cat Ballou feat. JORIS - Wasser Im Rhing
Wie herkent dit en kan er iets van verstaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:23 schreef Symphonic het volgende:
DDM heeft het ontcijferdEeuwige roem voor DDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:23 schreef Symphonic het volgende:
DDM heeft het ontcijferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoezo zou dat dicht bij mij zijn?![]()
Als het nou Vlaams was.Ain't it funny how it is
Ik dacht Brabant, Limburg... niet zo verquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En hoezo zou dat dicht bij mij zijn?![]()
Als het nou Vlaams was.
Dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
Vergeet je niet dat mijn hele familie uit Zuid-Limburg komt, DJ11? Gisteren was ik er toevallig ook.
Ja, maar mijn dochter belde na de eerste noten, dus ik heb het nummer grotendeels gemist. Wat ik hoorde vond ik mooi.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat was ik even vergetenDan had jij dus de grootste winkansen!
Dat is minder. Wie was je oom, als ik vragen mag? Misschien heb ik er wel eens van gehoord?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren op een begrafenis in Zuid-Limburg en als slotlied werd er een nummer van mijn oom gedraaid. Toen realiseerde ik me weer dat mijn oom in Zuid-Limburg echt een heel bekende zanger is.
Mijn oom leeft nog hoor. Dit was een begrafenis van iemand anders.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is minder. Wie was je oom, als ik vragen mag? Misschien heb ik er wel eens van gehoord?
Die naam zegt me niets.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn oom leeft nog hoor. Dit was een begrafenis van iemand anders.
Hij heet Paul van Loo.
Nee klopt. Is vooral bekend in Zuid-Limburg. Hoewel hij nu ook al een aantal keer heeft opgetreden in het Beauforthuis in Zeist.quote:
Klinkt erg fijn ditquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik had ineens zin in dit liedje dat een paar jaar geleden op #3 in mijn jaarlijst stond. Al te lang niet gehoord.Sean Christopher - Paper Plane Pilot
Als je heel snel bent en het geen 10 minuten duurt, kan het nogquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had nog een verzoekje overwogen, ik zal ‘m alsnog sturen voor een volgende show
Was echt secondenwerkquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Razendsnelle Elf! Valt het de mensen op dat dit dezelfde zanger is? Jawel toch
Ik was vergeten ‘m eerder te sturen, ik was er niet helemaal bij en toen ging het gloeilampje aan toen ik de eerste tonen van Wolfsheim hoordquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was echt secondenwerkStond nét op tijd klaar. Maar fijn verzoekje hoor
Het ws me nog niet opgevallen, maar dat had je van mij ook vast niet verwacht.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Razendsnelle Elf! Valt het de mensen op dat dit dezelfde zanger is? Jawel toch
Volgende keer vraag ik een echt duet aan en mag jij radenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ws me nog niet opgevallen, maar dat had je van mij ook vast niet verwacht.
Idem hier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ws me nog niet opgevallen, maar dat had je van mij ook vast niet verwacht.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgende keer vraag ik een echt duet aan en mag jij raden
Ik vind het echt heel mooi ditquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Vorige keer voor het eerst gedraaid, vandaag weer. Want ik vind het echt een bijzonder nummer. Fraai gemaakt.![]()
SYML - My Four Friends
Ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden.quote:
Dat snap ik wel, maar ik ben ook zo’n watje die verzot is op dit soort muziek/stem combinatiequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Bijzonder... deze ging ik vorige week draaien, heb ik naar vanavond doorgeschoven en ben er niet aan toegekomen
The Cure - Inbetween Days
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 sleept het nummer naar een ander mapje...
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 sleept het nummer naar een ander mapje...
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Bryan Ferry - Don't Stop The Dance
(of is het toch Roxy Music, ik weet het nooit zeker)
Keane heeft voor "Better Than This" ook erg goed naar Ashes To Ashes geluisterd...quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor hier dingetjes in die ik ook in Ashes to ashes hoor
Ik zal hem morgen weer even beluisterenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Keane heeft voor "Better Than This" ook erg goed naar Ashes To Ashes geluisterd...
Frits Spits.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Sinds er gepraat is over Andy Houtkamp probeer ik op de naam te komen van de voetbalcommentator van NOS Langs de Lijn die ik ooit heb geïnterviewd.Ik kan er niet opkomen. Ik heb al gezocht. Hij woonde in Apeldoorn, bij mijn beste weten.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel Red Bull drinken dan. Krijg je vleugels van.
[ afbeelding ]
Welkom terug.quote:
Ai, dat wordt nog lastig om in te halen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug.
Je loopt inmiddels 0 punten achter op Symph/Ddm en DJ11.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat wordt nog lastig om in te halen.
Ja..... misschien kun je nog bijkomen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de hoesjes wel weer terugquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:28 schreef livelink het volgende:
Je bucketlist op muziek zetten is dit
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Cutting crew die in your arms tonight
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik zag deze vandaag toevallig in een kringloopwinkel, @:doedezemaar
[ afbeelding ]
Is dat iets voor jou? Dan kan ik volgende week wel kijken of ze hem nog hebben. Was ¤ 8.95 of zo.
Deze hebben we, maar tof dat je hem gespot hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik zag deze vandaag toevallig in een kringloopwinkel, @:doedezemaar
[ afbeelding ]
Is dat iets voor jou? Dan kan ik volgende week wel kijken of ze hem nog hebben. Was ¤ 8.95 of zo.
Ja, ik had geen idee wat het was; ik googelde net broodtrommel op pootjes, maar het is dus specifiek voor ontbijtkoek.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze hebben we, maar tof dat je hem gespot hebt.
Er zit een plankje in dat je uit kunt trekken. Deze staat voor de sier en we hebben een witte echt in gebruikquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had geen idee wat het was; ik googelde net broodtrommel op pootjes, maar het is dus specifiek voor ontbijtkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |