Ik had groen lichtquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag de lamp wel van je vrouw, of moet ie terug?

Jij verwacht vaak pakjesquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Als het daar goedkoop is koop ik het daar
Toevallig verwacht ik nu een pakje

Vaak is meer dan somsquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is vaak?
Ik wacht nu op nog 5 pakjes

29 November, dus nog even wachten..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
Het was vrijdag vandaag, wanneer is die zwarte dan?

Kijk maar naar buiten, daar is het aardig zwart.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
Het was vrijdag vandaag, wanneer is die zwarte dan?

Goffer... Komen ze nu meequote:Op vrijdag 8 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
29 November, dus nog even wachten..

Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoperquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
29 November, dus nog even wachten..

Jij ook pakjes besteld?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... Komen ze nu mee

Ze gooien de prijzen die dag gewoon omhoogquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoper

Ik ga er geen last van hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze gooien de prijzen die dag gewoon omhoog

Ik heb een lijst op Bol met dingen die ik nog eens wil hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]

Ik wel, sportvoeding- en suplementenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoper

Oh, die truc kan niet zo goed meer, dat is verboden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]

De mediamarkt heeft eens goed op zijn kloten gekregen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |