Gohquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:53 schreef ISVV het volgende:
Mannetje van DENK snapt er niet veel van
Dat snap ik wel, maar hij lult regelmatig uit zijn nek of hij vertelt gewichtig over zaken die al heel lang bekend zijn. Heeft ie ook eens een docu gezienquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zo'n generaal praat tenminste neutraal over zulke situaties. Prettig om naar te luisteren.
Het is dat het hem gevraagd werd want anders had hij waarschijnlijk niet eens iets over de Westbank gezegd.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar hij lult regelmatig uit zijn nek of hij vertelt gewichtig over zaken die al heel lang bekend zijn. Heeft ie ook eens een docu gezienZo is het al heel lang bekend dat Palestijnen weggejaagd worden uit de Westbank en daar komt ie dan nu mee alsof dat wereldnieuws is...
En biometrische gegevens is nogal lastig als heel veel van die gasten met bivakmutsen en zo oplopen... Toch brengt ie dat idee alsof het heel simpel is.. Een goed acteur is ie wel en het luistert lekker weg, dat zeker.
Wel schattig hoe Gijp helemaal opgaat in Pieter zijn gebabbel
Waar had ze het nu over ? Ik weet dat ze geen dagen zonder seks kan, graag pijpt en slikt, dan proeft wat een man heeft gegeten, en kutje likken in de trein normaal vindt.quote:
Later/morgen eens kijken. Welk jaar is dit ?quote:Op woensdag 13 november 2024 01:06 schreef Firuze60 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
even nodig.
‘Spiraal er in en gaan’quote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar had ze het nu over ? Ik weet dat ze geen dagen zonder seks kan, graag pijpt en slikt, dan proeft wat een man heeft gegeten, en kutje likken in de trein normaal vindt.
Goed dat je waarschuwt.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vanavond extremist Wierd. Die slaan we over dus.
Die gaat even de vinger op de zere plek leggen m.b.t. antisemitisme in ons land. Maar dat zal wel fascisme zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vanavond extremist Wierd. Die slaan we over dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |