Bij een milkshake is het oke.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:06 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden van jullie van drinken uit een rietje?
Handig als je je lipstick perfect wil houden.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:06 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden van jullie van drinken uit een rietje?
24u lippenstift bestaat al tien jaar ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handig als je je lipstick perfect wil houden.
Als man ook? Ik vind het altijd wat kinderlijk over komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handig als je je lipstick perfect wil houden.
Het is een beetje suf deze week.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
Ik mis BLACKED en steentjes aaien (de coach die een burn-out heeft gehad) deze aflevering
Oh dan doe ik het altijd verkeerd.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
24u lippenstift bestaat al tien jaar ofzo.
Gohquote:Op woensdag 6 november 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Robert stukje adhd
Kijkt weg
Hyper
Taakstraf
Alles klopt
Ik denk dat hij niet in kan haken op dingen die hem niet interesserenquote:
Hij kan alleen met mannen omgaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet in kan haken op dingen die hem niet interesseren
Mannen die geen vriendinnen hebben zijn ook meestal niet leuk.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij kan alleen met mannen omgaan.
*genoteerdquote:Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen die geen vriendinnen hebben zijn ook meestal niet leuk.
Een tattoo van een tepelpiercing?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
Tepelpiercing, dan nog eerder een tattoo
Beetje een strakke plankquote:Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zou de militair dan op zijn minst wel ripped zijn?
Wat is ripped?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zou de militair dan op zijn minst wel ripped zijn?
Wel een beter ietsquote:Op woensdag 6 november 2024 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een tattoo van een tepelpiercing?
Lekkerquote:
Welk koppel?quote:
Fijne avond!quote:Op woensdag 6 november 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
Fijne avond.
Succes aan alle Feyenoord-fans ook.
Misschien vind die moeder dat ook heel leukquote:Op donderdag 7 november 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Fantasy
Cosplay
Efteling
LGBTQIAFGH
Dat krijg je als je moeder je de naam Otis geeft
Is ook te groot voor de maat van zijn hoofd.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kvind die hoed niet bij het outfit passen.
Ik denk hijquote:Op donderdag 7 november 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee vind ik leuk passen en ze kijken blij. Ik weet hoe dit gaat. Eentje zet op de kruk straks een geheel andere blik op en zegt nee.
Jaartjesquote:
dan had ze het wel gezegd.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ze keek moeilijk alsof ze hem kende
Amsterdam kan best leuk zijn, de mensen zijn gewoon niks daar en de toeristen als hoogtepunt.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
waarom naar A'dam? van erg naar het meest verschrikkelijke
Een plaats waar de mensen niet leuk zijn is toch ook niet leuk? Wat aspect moet dan leuk zijn? de druktequote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Amsterdam kan best leuk zijn, de mensen zijn gewoon niks daar.
Misschien moet je de volgende keer eens verder lopen dan de dam en de kalverstraatquote:Op donderdag 7 november 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een plaats waar de mensen niet leuk zijn is toch ook niet leuk? Wat aspect moet dan leuk zijn? de drukte
Ben al wel verder geweest, maar ben altijd blij als ik er weg ben. Maar goed: als jij het wel mooi vind, prima.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien moet je de volgende keer eens verder lopen dan de dam en de kalverstraat
We willen niet allemaal in een boerengat of stilte wonen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
waarom naar A'dam? van erg naar het meest verschrikkelijke
En niet eens uit kunnen leggen wat die doet.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Echt alle hypes. Lowlands, padel, boulderen.
De stad is mooi. Genoeg leuke winkels en horecagelegenhedenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een plaats waar de mensen niet leuk zijn is toch ook niet leuk? Wat aspect moet dan leuk zijn? de drukte
Yeuhhhquote:Op donderdag 7 november 2024 19:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
fokkers, strategie consultants, samen verpieteren achter een computertje
Lowlands is oud, is toch geen hype?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Echt alle hypes. Lowlands, padel, boulderen.
blijkbaar wel om naar toe te gaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lowlands is oud, is toch geen hype?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |