SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh jammer, kano trip in zweden is wel super coolquote:Op woensdag 6 november 2024 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog nergens. Had een 7-daagse cano trip gevonden in Zweden. Maar met alles wat erbij komt kun (en wat je nog allemaal extra moet kopen) kun je een hele vliegvakantie doen.
Niet meer de tussendoor vakantie die ik in gedachten had zeg maar
Moet het gewoon uit mn hoofd zetten
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
Matige TT @:bitterbalHad meer verwacht nu je zoveel vrije tijd hebt
Is dit de Noordzee?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef bitterbal het volgende:
het weer van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan vorige, maar verder eensquote:Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
Matige TT @:bitterbalHad meer verwacht nu je zoveel vrije tijd hebt
is ook goed tochquote:Op woensdag 6 november 2024 15:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee helaas niet mogelijk, met streepje
Ja prima, aangezien een aantal mij toch zo blijft noemen wel handigerquote:
ja maar vind flory ook echt bij je passen en het klinkt leukquote:Op woensdag 6 november 2024 15:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja prima, aangezien een aantal mij toch zo blijft noemen wel handiger
Vond ik ook leuker, maarja ik heb er een zooitje van gemaaktquote:Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind flory ook echt bij je passen en het klinkt leuk
Je had eerst nog een andere naam ook toch? Tenminste dat zag ik Lies eens zeggen, waarschijnlijk al heel lang geledenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja prima, aangezien een aantal mij toch zo blijft noemen wel handiger
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vond ik ook leuker, maarja ik heb er een zooitje van gemaakt
Ja NZ (nachtzuster eerst) die had ik bijna vanaf beginquote:Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had eerst nog een andere naam ook toch? Tenminste dat zag ik Lies eens zeggen, waarschijnlijk al heel lang geleden
Ja akelig is dat, alles moet er eerst uitquote:Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Waarom zijn die krampen bij diarree toch zo naar
Hoe vroeg was het bij jou?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Was ook vroeg vanochtend
* Nattekat zet nog een koffie
7:15. Valt op zich wel mee, maar normaal is het een uur later.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe vroeg was het bij jou?
lekkerquote:Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eén cup-a-soup voor je dipje
[ afbeelding ]
ik vind dat de straffen van voedseldiefstal omhoog moetenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je nou de soep van Luctor op te slurpen?
nee hoor, ik heb net bij de Aziaat op de foodcourt een lekker bordje genomenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je nou de soep van Luctor op te slurpen?
Meteen een vork in de hand of oogbolquote:Op woensdag 6 november 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind dat de straffen van voedseldiefstal omhoog moeten
JA!quote:Op woensdag 6 november 2024 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen een vork in de hand of oogbol
Ewa zahbi, gaat het allemaal?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
maat zeggen we niet hier, tis gappie of vriend
wil je een pootje geven of wahquote:Op woensdag 6 november 2024 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ewa zahbi, gaat het allemaal?
Dankjewel.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eén cup-a-soup voor je dipje
[ afbeelding ]
Hier om 6 uur.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7:15. Valt op zich wel mee, maar normaal is het een uur later.
ja, gelukkig wel. Maarrrrr die zijn vandaag ineens allemaal niet aan het werk?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, wat gênant.
Is er wel bekend wie de verantwoordelijke persoon is?
Thuiswerk dag voor je?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7:15. Valt op zich wel mee, maar normaal is het een uur later.
Doe ik ook op weg van de tandartspraktijk naar huisquote:Op woensdag 6 november 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks pakketje ophalen bij postnl pakketpunt
Ik moet nog steeds een afspraak voor de tandarts in plannen.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik ook op weg van de tandartspraktijk naar huis
Kom je daar straks, endan blijkt ie in een andere winkel te liggenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks pakketje ophalen bij postnl pakketpunt
Nopequote:Op woensdag 6 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom je daar straks, endan blijkt ie in een andere winkel te liggen
Waarom gaat het bij mij nooit zo soepelquote:
Gewoon niet in Leiden wonenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij mij nooit zo soepel
Ik durf niet eens meer kerstcadeaus na 1 december te bestellen.
Ik had DHL hoog zitten, maar dat is nu ook klaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier in Eindhoven gaat het ook meestal goed. Met Post.NL dan. Met DHL heb ik veel slechtere ervaringen...
DHL is wisselend hier, maar de pakketpunt zit ook om de hoek.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier in Eindhoven gaat het ook meestal goed. Met PostNL dan. Met DHL heb ik veel slechtere ervaringen...
Bij mij absoluut niet. Dat hun het pakket bij een heel ander punt afleveren dan ik aangeef. Mijn eerste voorkeur is mijn huisadres. Het laatste pakketje is waarschijnlijk in de bus blijven liggen, terwijl het gewoon door de brievenbus paste. Daardoor is het terecht gekomen bij een afhaalpunt in een andere gemeente kilometers verderop en ze konden het niet terug naar Eindhoven sturen....quote:Op woensdag 6 november 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had DHL hoog zitten, maar dat is nu ook klaar.
Al ben ik er inmiddels wel achter dat het ook aan mijzelf kan hebben gelegen, maar details
Hoe was het concert?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier in Eindhoven gaat het ook meestal goed. Met PostNL dan. Met DHL heb ik veel slechtere ervaringen...
Ja, als ik echt uitgerekend op dat moment aan het stofzuigen was in de badkamer en mijn enorm slechte bel niet gehoord heb, heeft DHL het uitstekend opgelost.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij absoluut niet. Dat hun het pakket bij een heel ander punt afleveren dan ik aangeef. Mijn eerste voorkeur is mijn huisadres. Het laatste pakketje is waarschijnlijk in de bus blijven liggen, terwijl het gewoon door de brievenbus paste. Daardoor is het terecht gekomen bij een afhaalpunt in een andere gemeente kilometers verderop en ze konden het niet terug naar Eindhoven sturen....
gewoon niks meer bestellenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, als ik echt uitgerekend op dat moment aan het stofzuigen was in de badkamer en mijn enorm slechte bel niet gehoord heb, heeft DHL het uitstekend opgelost.
PostNL brengt het naar een volle pakketautomaat, komt er dan pas achter dat het niet bezorgd kan worden en wijkt dan een dag later uit naar een winkel een pleuriseind verderop met enorm magere openingstijden.
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
DPD is echt letterlijk drama. Die kunnen niet eens fatsoenlijk bezorgen.
Dat is wel het beste. Gewoon zelf bij de lokale winkel kopen.quote:
DPD laat je wel de bezorger stalkenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
DHL is wisselend hier, maar de pakketpunt zit ook om de hoek.
DPD is echt letterlijk drama. Die kunnen niet eens fatsoenlijk bezorgen.
tja lijkt mij het bestequote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd op kantoor bezorgen in het vervolg.
Geen pijl op te trekken.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:31 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die verkopen geen NASquote:Op woensdag 6 november 2024 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Gewoon zelf bij de lokale winkel kopen.
ik heb het geluk dat hier alle winkels wel in de buurt zitten maar in een klein dorp heb je dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 november 2024 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Gewoon zelf bij de lokale winkel kopen.
Een hoop hebben ook gewoon afhaalopties.quote:
woon je in een gat zonder winkels?quote:
dat lijkt me geen gat. Die zullen vast een computer winkel hebbenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Inb4 Kat uit z'n plaat over Leiden.
Kloptquote:Op woensdag 6 november 2024 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me geen gat. Die zullen vast een computer winkel hebben
8015quote:
zou eerder 8007 zeggenquote:
dan 8025quote:
Je bent zelf gemêleerdquote:
Ben je een... Bruine beer?quote:
nee een knijn waarmee de beer zn gat geveegd heeftquote:
drolletjesquote:Op woensdag 6 november 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
Over poep gesproken: wat eten we vanavond?
Poeplekkere kiepvleugels met andijvie denk ikquote:Op woensdag 6 november 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
Beer is heul geen knijnquote:Op woensdag 6 november 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee een knijn waarmee de beer zn gat geveegd heeft
quote:
Kiepquote:Op woensdag 6 november 2024 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Poeplekkere kiepvleugels met andijvie denk ik
Je hebt wat topjss kapot geknipt?quote:
Neeeejquote:Op woensdag 6 november 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt wat topjss kapot geknipt?
Nee nog niet, alleen de standaard 'u staat op de wachtlijst'.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog iets gehoord van je aanmelding bij de kliniek?
quote:
Misschien als je er een ninja-smiley bij zet?quote:
Hebben we die?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je er een ninja-smiley bij zet?
Ik ging er vanuit dat jij die wel had?quote:
Gister was lekkerder. Vandaag koud, grijs en somber. Gister koud, zonnig en licht.quote:
quote:
Ik hou van somber weer. Lekker zakelijk altijd.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was lekkerder. Vandaag koud, grijs en somber. Gister koud, zonnig en licht.
Bammetjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
quote:
Bijna etenstijdquote:
Nee geloof het niet, goed idee welquote:Op woensdag 6 november 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij die wel had?
Wat heb ik nou weer aan zakelijkquote:Op woensdag 6 november 2024 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou van somber weer. Lekker zakelijk altijd.
quote:
Het leven is niet alleen maar zonneschijnquote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer aan zakelijk
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee geloof het niet, goed idee wel
quote:
Ha!quote:
kies je zelf voorquote:
Oh dat is vroegquote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag al.
Ik heb al wel genoeg niet zonneschijn in mijn leven.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leven is niet alleen maar zonneschijn![]()
Soms ff op onze plek worden is ook wel goed. Zeker voor de balans
verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smakenquote:Op woensdag 6 november 2024 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al wel genoeg niet zonneschijn in mijn leven.
Is dat zo moeilijk dan? Ik had er gister meerdere van @kwiwiquote:Op woensdag 6 november 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van @:kwiwi, mijn dag kan niet meer stuk
Jij bént het zonnetje in huis toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste maanden gelukkig veel zon gehad. Hoop dat dat het wat beter maaktquote:Op woensdag 6 november 2024 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omg, dat nummerquote:Op woensdag 6 november 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken
Ben je te vroeg begonnen met de 2025 spreukenscheurkalender?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken
uhuh ja dat jaquote:
Altijdquote:Op woensdag 6 november 2024 17:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jij bént het zonnetje in huis toch?
nee Jordy kwam even naar boven borrelenquote:Op woensdag 6 november 2024 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je te vroeg begonnen met de 2025 spreukenscheurkalender?
Meeste mensen waar ik close me ben zijn gebaseerd en roodpilled. Maar de stemming op de uni was prachtig vanmiddagquote:Op woensdag 6 november 2024 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel zure mensen in je omgeving?
Sterktequote:Op woensdag 6 november 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Jordy kwam even naar boven borrelen
ja dank jequote:
dan maak je een pbjquote:
Ik zie het probleem nietquote:
De leerlingen hier vonden het wel mooi, de docenten trokken allemaal zure gezichten en herhaalden van media leugens.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meeste mensen waar ik close me ben zijn gebaseerd en roodpilled. Maar de stemming op de uni was prachtig vanmiddag
Weet niet of dat een veel betere uitkomst heeft, dusquote:Op woensdag 6 november 2024 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dank je
ga wel even een kerstzender luisteren
quote:
Dat doe ik de meeste dagenquote:Op woensdag 6 november 2024 17:24 schreef Flory- het volgende:
Het journaal kunnen we vanavond ook wel overslaan
quote:
quote:
Nou, heb ik mijn goede daad weer gedaanquote:Op woensdag 6 november 2024 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van @:kwiwi, mijn dag kan niet meer stuk
met 1 like alle wereldproblematiek voorbijquote:Op woensdag 6 november 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, heb ik mijn goede daad weer gedaan
ik twijfel nogquote:
ik heb geen zin om ver het toeristen gebied in te trekken. dus ik overweeg mijn opties nogquote:Op woensdag 6 november 2024 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, boterham met geprakte banaan of gesneden banaan.. Kom er later op terug.
Wat zijn de opties? Wij helpen je wel kiezenquote:Op woensdag 6 november 2024 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om ver het toeristen gebied in te trekken. dus ik overweeg mijn opties nog
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, boterham met geprakte banaan of gesneden banaan.. Kom er later op terug.
Voor mij zijn ze zeldzaamquote:Op woensdag 6 november 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk dan? Ik had er gister meerdere van @:kwiwi
Hongaars, BBQ, "American sportsbar met hamburgers", Aziatisch (dezelfde als vanmiddag of een andere) en natuurlijk de standaard fastfood dingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn de opties? Wij helpen je wel kiezen![]()
ik weet niet hoeveel paprika mijn lichaam nog aan kanquote:
Töltött káposzta bij de hongaarquote:Op woensdag 6 november 2024 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hongaars, BBQ, "American sportsbar met hamburgers", Aziatisch (dezelfde als vanmiddag of een andere) en natuurlijk de standaard fastfood dingen.
Pizza of italiaans heb ik vandaag geen zin in
Oh, dan bbq als het een goede bbq tent isquote:Op woensdag 6 november 2024 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel paprika mijn lichaam nog aan kan
Okequote:
Paprikaquote:Op woensdag 6 november 2024 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel paprika mijn lichaam nog aan kan
Je kan ook de helft prakken en dat op je broodje smeren, en dan de andere helft in plakjes snijden en dat erop leggenquote:Op woensdag 6 november 2024 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zijn de tipsquote:Op woensdag 6 november 2024 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook de helft prakken en dat op je broodje smeren, en dan de andere helft in plakjes snijden en dat erop leggen
Lust je ook al geen banaan?quote:
Alles in Excel Spreadsheet, dat is toch vrij gebruikelijk hier?quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles in Excel Spreadsheet, dat is toch vrij gebruikelijk hier?
Wat zuur voor jequote:
In Györ?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:02 schreef gianni61 het volgende:
hongaar is het dichts bij, zal daar eerst een blik werpen of ze nog een tafeltje hebben
Laatst zei een vriendin: ik lust alles maar geen banaan, tenminste niet in z'n geheel. Anders wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet geprakt op een broodje nee
je bent een nerd of nietquote:Op woensdag 6 november 2024 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles in Excel Spreadsheet, dat is toch vrij gebruikelijk hier?
Dit is next level, zo avontuurlijk ben ik nietquote:Op woensdag 6 november 2024 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Broodje geprakte banaan met pindakaas en dat dan bakken als een tosti.
nee, ben alweer in Budapest. Laatste avondquote:
Zeg je nou dat er iets mis met me is?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Echt serieus, wat is er mis met deze mensen.@:wereldgozer
vreemd. met tekst zou de tweet zichtbaar moeten zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nou dat er iets mis met me is?
(zie nu pas dat er een tweet zichtbaar had moeten zijn)
Ging over bn'ers die een zwarte dag beleven.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nou dat er iets mis met me is?
(zie nu pas dat er een tweet zichtbaar had moeten zijn)
Doe eens een beetje avontuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet geprakt op een broodje nee
Oke dit is wel heul avontuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Broodje geprakte banaan met pindakaas en dat dan bakken als een tosti.
nopequote:Op woensdag 6 november 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen we trouwens het woord alweer posten? Of is dat nog steeds stuk?
Nee, nog stuk.
hebben ze in Pol geen SC?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ging over bn'ers die een zwarte dag beleven.
Joh, de wereld draait door hoor mensen. De zon gaat onder en komt weer op.
welk woord?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Nee, nog stuk.
Zo zonder dat woord klinkt dit nogal religieusquote:Op woensdag 6 november 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Nee, nog stuk.
ow handig. had gekeken naar je edits maar ook daar zag ik hem niet.. nooit gekeken wat ik in de quote zagquote:Op woensdag 6 november 2024 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je die post quote zie je welk woordIn het scherm waar je schrijft.
Ja ik zie het nu ookquote:Op woensdag 6 november 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo zonder dat woord klinkt dit nogal religieus
'Kunnen we Het Woord alweer posten', alsof we hier een verboden religie hebben in Foqueville
zijn het alle gesponsorde woorden trouwens?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo zonder dat woord klinkt dit nogal religieus
'Kunnen we Het Woord alweer posten', alsof we hier een verboden religie hebben in Foqueville
enquote:
De linkjes werken niet kwamen we gisteren achter. Net als , , .. etc.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow handig. had gekeken naar je edits maar ook daar zag ik hem niet.. nooit gekeken wat ik in de quote zag
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn het alle gesponsorde woorden trouwens?
Ging even aan mezelf twijfelen maar volgens de hits op Google lijkt het een vrij algemeen ding.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe eens een beetje avontuurlijk
[..]
Oke dit is wel heul avontuurlijk
koelkast kan primaquote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De linkjes werken niet kwamen we gisteren achter. Net als , , .. etc.
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Nee, nog stuk.
Zo te zien welquote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn het alle gesponsorde woorden trouwens?
Ik moet dit eerst quoten voor ik zie wat je precies zegt.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal gergi vast een zak geld geven zodat ie me terug kan kopenquote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
we gaan allemaal dood, musk beheerst de wereld we krijgen een chip in ons hoofd
negers gaan weer gewoon weer katoen plukken en een vrouw kan je kopen op de markt
einde van het tijdperk DE Puntenquote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Godver ik ging je quoten om te kijken.
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Godver ik ging je quoten om te kijken.
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jammerquote:Op woensdag 6 november 2024 18:16 schreef Ama het volgende:
Gelukkig zijn YouTube filmpjes nu niet meer zo breed mobiel.
was goed zichtbaar zonder lenzenquote:
verklappertquote:Op woensdag 6 november 2024 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is met hoofdletter i geschreven, geen l
what kind of sorcery is this?quote:
Ssst!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh slim wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hoofdlettersquote:Op woensdag 6 november 2024 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
lk zie hetquote:
Vind banaan niet echt een traktatie ofzo. Meer als een moetjequote:Op woensdag 6 november 2024 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst zei een vriendin: ik lust alles maar geen banaan, tenminste niet in z'n geheel. Anders wel.
Uhm, ok
autocorrect denk ikquote:
we zullen ze koeIkastenquote:
Nee zat is een kleine letter Lquote:
nope ik heb gekopieerd in google en er staat echt ikquote:
Banaanquote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind banaan niet echt een traktatie ofzo. Meer als een moetje
Aaah! Ging het goed met de trein en zo?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ben alweer in Budapest. Laatste avond
In Gyor heb ik niet veel horeca gezien omdat de handbal wedstrijd om 18:00 was.
Van wie moet je?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind banaan niet echt een traktatie ofzo. Meer als een moetje
ja, dit keer ben ik wel in de goede trein gestaptquote:Op woensdag 6 november 2024 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah! Ging het goed met de trein en zo?
O ja, de vorige keer ging je de verkeerde kant op, toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dit keer ben ik wel in de goede trein gestapt
hoe ruikt het als het stinkt naar guus meeuwis?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:43 schreef Karzai het volgende:
brabant stinkt naar varkens geiten en xtc guus meeuwis kan ik ook niet uitstaan dus die verkopen we wel aan vlaanderen
Wat is erger? Vier jaar Trump of één week geen Dimmy?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Het is trouwens maar goed dat Trump gewonnen heeft, anders hadden we weer een dimmyloze week gehad vrees ik.
Moeilijk, dimmy is wel gezellie mozarellie.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is erger? Vier jaar Trump of één week geen Dimmy?
het ruikt en het stinkt, met die zachte g leid jij mij om de tuinquote:Op woensdag 6 november 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe ruikt het als het stinkt naar guus meeuwis?
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
het ruikt en het stinkt, met die zachte g leid jij mij om de tuin
Wist niet dat je ook erotica schreefquote:Op woensdag 6 november 2024 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
het ruikt en het stinkt, met die zachte g leid jij mij om de tuin
Kan nog steeds natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Het is trouwens maar goed dat Trump gewonnen heeft, anders hadden we weer een dimmyloze week gehad vrees ik.
Hou je in als je hebt gedronken.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan nog steeds natuurlijk
Nee, toen had ik de ic ipv de stoptrein waardoor ik volledig langs mijn halte schoot.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, de vorige keer ging je de verkeerde kant op, toch?
Ligt er wel aan wat voor localsquote:Op woensdag 6 november 2024 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, toen had ik de ic ipv de stoptrein waardoor ik volledig langs mijn halte schoot.
Nu bij het Hongaarse restaurant gaan zitten. Het als mij benieuwen. Er zitten locals, dat is meestal een goed teken.
Oudjes vooral op dit moment. Overdag buiten zit er wel vanalles.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat voor locals
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oudjes vooral op dit moment. Overdag buiten zit er wel vanalles.
Tevens: 2 minuten tinder hier en ik heb 4 matches. Die heb ik nederland niet in een jaar
Ik heb een keer met mijn ex in Kopenhagen net buiten het centrum gezeten.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, toen had ik de ic ipv de stoptrein waardoor ik volledig langs mijn halte schoot.
Nu bij het Hongaarse restaurant gaan zitten. Het als mij benieuwen. Er zitten locals, dat is meestal een goed teken.
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oudjes vooral op dit moment. Overdag buiten zit er wel vanalles.
Tevens: 2 minuten tinder hier en ik heb 4 matches. Die heb ik nederland niet in een jaar
Die schele?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |