De kat springt een keer op de puzzel en je kan opnieuw beginnen. En ze gaan voetballen met de stukjes . Oh dearquote:Op donderdag 7 november 2024 13:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Of ga legpuzzelen: https://www.puzzlemania.nl/cats-paradise-2000-2000-pieces-trefl
Wat?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:05 schreef Aberkullie het volgende:
Sinds ik poezen heb ga ik ook niet meer op vakantie maar ik vermaak me thuis prima.
Zou ik kunnen regelen maar ik vertrouw niemand genoeg om ze een week of langer bij achter te laten.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat?Waarom? Wij hebben 2 katten, 2 konijnen en een hond maar gaan ook gewoon op vakantie. Je kan toch wel iemand regelen die af en toe een bakje eten om de hoek kiept? Die katten vermaken zich echt wel. Met een hond is het een ander verhaal..
Misschien geef je niks om vakanties/reizen, maar je gaat toch niet alles on-hold zetten omdat je katten hebt?
Wtfquote:Op donderdag 7 november 2024 17:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zou ik kunnen regelen maar ik vertrouw niemand genoeg om ze een week of langer bij achter te laten.
Jij kiest ervoor om dieren te nemen en geeft ze bewust stress om zelf lekker op vakantie te gaan, denk je dat dat normaal is?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wtfsorry maar dat is wel voer voor psychologen hoor. Is je netwerk zo klein of heb je gewoon -issues in algemene zin?
O ja .... "de katten" (=probleem)quote:Op donderdag 7 november 2024 16:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
De kat springt een keer op de puzzel en je kan opnieuw beginnen. En ze gaan voetballen met de stukjes . Oh dear
Je en je kunt je ook prima thuis vermaken. Oplossing: blijf dan thuis (kun je gelijk de gordijnen eens ophangenquote:
Jij bent de ts dus jij geeft aan of je de TT veranderd wil hebben, niet een anderquote:Op donderdag 7 november 2024 16:40 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Huh ik roei gewoon hoor.
Als je de titel wil aanpassen moet je dat aan de moderators vragen niet aan mij
Ik vind hem goed zoquote:Op donderdag 7 november 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent de ts dus jij geeft aan of je de TT veranderd wil hebben, niet een ander
Mooi dan laten we hem staanquote:
Laten we dan de discussie nog wat verder voeren en stellen dat huisdieren sowieso niet horenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om dieren te nemen en geeft ze bewust stress om zelf lekker op vakantie te gaan, denk je dat dat normaal is?
Dat is wel het laatste waar een gemiddelde kat op zit te wachten. Alles draait om hun territorium. Dus tenzij dat je rugzak is vanaf hun eerste levensjaar moet je dat gewoon niet doenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom niet gewoon backpacken in je eentje? Dan bepaal je zelf wat je overal doet en kan de kat gewoon mee.
Ik zou bier drinken.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou dus die twee weken blowen doen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou dus die twee weken blowen doen.
Ik woon 10 km van het strand dus in de zomer gewoon naar het strand. Emmertjes en schepjes van de action, zwembroekjes en bandjes van de zeeman, koelbox met pakjes Wicky en voor mij bier, klaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar wat zou je gaan doen als alleenstaande man mét kinderen?
Woon je in Zeeland?quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik woon 10 km van het strand dus in de zomer gewoon naar het strand. Emmertjes en schepjes van de action, zwembroekjes en bandjes van de zeeman, koelbox met pakjes Wicky en voor mij bier, klaar.
In de winter kunnen ze naar het zwembad op het dorp.
Maar ik wil geen kinderen.
Heb je hiervoor in Ierland gewoond?quote:Op zaterdag 9 november 2024 07:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik woon 10 km van het strand dus in de zomer gewoon naar het strand. Emmertjes en schepjes van de action, zwembroekjes en bandjes van de zeeman, koelbox met pakjes Wicky en voor mij bier, klaar.
In de winter kunnen ze naar het zwembad op het dorp.
Maar ik wil geen kinderen.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Heb je hiervoor in Ierland gewoond?
Ik ben wel etnisch Zeeuws maar ik woon in Zuid-Holland nu want in Zeeland is het OV heel slecht en ik heb geen rijbewijs.quote:
Ik denk het wel, dus ik kijk uit naar je volgende aflevering in de FOK! afzeikpodcastquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Ik ben wel etnisch Zeeuws maar ik woon in Zuid-Holland nu want in Zeeland is het OV heel slecht en ik heb geen rijbewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |