quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je hem misschien alsnog een andere dag moeten doen. Nu heb je het gehad
quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat weet ik wel zeker ja
en dan had ik dubbel zwaar gesprek met mijn psych gehad. Onder het motto "je bent in de war"quote:
Gewoon niet terug maar vooruit kijken en genieten van je dingen vandaagquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
en dan had ik dubbel zwaar gesprek met mijn psych gehad. Onder het motto "je bent in de war"
Ach dat was gisteren, vandaag wordt leuk!
Oh zeker, over een uur loop ik naar de busquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon niet terug maar vooruit kijken en genieten van je dingen vandaag
Ja en natquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker, over een uur loop ik naar de bus![]()
En het is droog en het is zacht, volgende week wordt koud
Jep...quote:
tussen de beurs en het videobellen inquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep...
moet nog even bepalen wanneer ik boodschappen ga doen... Het weer helpt niet mee met de motivatie.
Hahaha je wil me helemaal stuk hebben hequote:Op zaterdag 16 november 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tussen de beurs en het videobellen in
O dacht dat je vandaag nog boodschappen moest doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha je wil me helemaal stuk hebben he
Nee, woensdag of vrijdag.
Moet even een nieuwe printer bestellen (bedenkt moeder) en het hangt even af van wanneer die bezorgd wordt
Hahaha nee, voor volgende week. Als het regent en koud isquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je vandaag nog boodschappen moest doen
Dan raad ik je aan tussen de druppels door te gaanquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee, voor volgende week. Als het regent en koud is
Of dwars erdoorheen en dan een lekkere hete douche nemenquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan tussen de druppels door te gaan
Dat kan ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of dwars erdoorheen en dan een lekkere hete douche nemen
Morguhquote:
Ik was ondertussen even bezig voor BB dat moet ook weer gereed gemaakt worden.quote:
Ja! Ik las livestreamsquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ondertussen even bezig voor BB dat moet ook weer gereed gemaakt worden.
Nog even en het is weer zover
Ja, die komen ook weer. Heb nog niets gehoord hoe het in Belgie gaat, daar stond niets over in volgens mij in de persberichtenquote:
Zou zielig zijn als de Belgen niet mee kunnen genietenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die komen ook weer. Heb nog niets gehoord hoe het in Belgie gaat, daar stond niets over in volgens mij in de persberichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |