quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup! Mijn 'Linda de Mol' denk ik
Inderdaad, een overkill aan sommige figuren helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik vond hem in het begin wel leuk, maar dan zie je hem teveel en dan op een gegeven moment ben je ze zat
Dat had ik ook met Chantal Jansen, leuke meid tot ze keer op keer voorbij kwam met die reclame over die euroos die verdiend konden worden bij een of andere lotterij.
Was haar toen ook zat
Ja ik ben hem ook een beetje zat. Mmerk dan toch ook dat je wat minder kijktquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, een overkill aan sommige figuren helpt ook niet mee.
Vond Ruben bij de lama's ook nog wel geinig, maar nu vind ik 'm zo'n over een lama getilde kwal.
Vind heel die jury altijd dom. Noemen ze een naam van een persoon die erom bekend staat heel groot of dik te zijn, terwijl er duidelijk een kabouter of grasspriet in dat pak zit. En dat dan allemaal door de act heen, zodat je van de stem zelf niks meer kan maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben hem ook een beetje zat. Mmerk dan toch ook dat je wat minder kijkt
Ik vind Die jury ook erg overdreven, en volgens mij is lorena zo dom.
Je klaagt maar lekker van je af hoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind heel die jury altijd dom. Noemen ze een naam van een persoon die erom bekend staat heel groot of dik te zijn, terwijl er duidelijk een kabouter of grasspriet in dat pak zit. En dat dan allemaal door de act heen, zodat je van de stem zelf niks meer kan maken.
Yup erger me nu al
Beter hier even klagen dan elke aflevering tegen m'n vriendin, zij vindt het vooral leuk en ik kijk natuurlijk mee
Maar dan zingen playbacken sommigen dus met een band mee die al vals ingezongen is? Want het is niet altijd allemaal even zuiverquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je klaagt maar lekker van je af hoor![]()
Ik hoorde trouwens vanmorgen dat men op het songfestival playback en niet echt zingt
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar dan zingen playbacken sommigen dus met een band mee die al vals ingezongen is? Want het is niet altijd allemaal even zuiver
Eens zien wat we dit jaar sturen. De kans dat het weer iemand is die zoveel te weeg bracht als Joost is klein. En dan doel ik niet zo zeer op zijn diskwalificatie maar gewoon de hele hype erom heen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.
Ik hoorde het vanmorgen op shownieuws en had het elders ook al eens gehoord
Ik vond die hele Joost Klein niets aan, en die hype er omheen al helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens zien wat we dit jaar sturen. De kans dat het weer iemand is die zoveel te weeg bracht als Joost is klein. En dan doel ik niet zo zeer op zijn diskwalificatie maar gewoon de hele hype erom heen.
Zit ook nieuwsgierig te wachten op welke bands er meedoen aan Tribute. Als ik me niet vergis zijn de opnames rond deze tijd
En terecht, die zijn ook hartstikke goed. Vond Fortunate Songs ook erg goed, die hebben ook niks te klagen wat hun agenda betreft, ze wonnen niet en het repertoire van CCR is eigenlijk vrij beperkt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond die hele Joost Klein niets aan, en die hype er omheen al helemaal niet.
Maar ben wel benieuwd wie er nu gaat. Hadden zich ondanks al het gedoe toch veel mensen zich aangemeld.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar, toevallig posten een van de jongens van The Beegees forever, tegenwoordig maincorse dat het gisteren een jaar geleden was dat ze aan de tribute waren begonnen.
DIe jongens hebben het wel gemaakt zeg, zoveel optreden dat die hebben en altijd helemaal uitverkocht
Ja die jongens zijn ook steen goed en terecht dat ze gewonnen hebben.Ze schijnen ook een hele leuke show te geven in de theaters.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En terecht, die zijn ook hartstikke goed. Vond Fortunate Songs ook erg goed, die hebben ook niks te klagen wat hun agenda betreft, ze wonnen niet en het repertoire van CCR is eigenlijk vrij beperkt.
Vind het altijd wel mooi als je ziet dat ze er zelf veel lol in hebben, dan gun je die verder onbekende lui ook gewoon volle zalen vanuit het niks.
Goedemiddag Dot!quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child
[..]
Hey Birdie tijdje niet gezien, alles goed?
Fijn te horenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag Dot!![]()
Ja hoor, gaat goed
Helloooooooooquote:
De tijd vliegt sowieso vind ik, voor je het weet is de week weer voorbij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Afgelopen week is heel snel gegaanVolgende week meer tijd om te ontspannen. Dat is wel fijn
Mwuah meestal niet zo erg als nu. Ik had gisteren een dinsdaggevoelquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd vliegt sowieso vind ik, voor je het weet is de week weer voorbij.
O echt, Had het laatst dat ik dacht dat het een dag verder wasquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah meestal niet zo erg als nu. Ik had gisteren een dinsdaggevoel
Maar soit. Komt door de drukte. Komende week is weer oké.
Dat is zo vreemd, dat je jezelf de hele tijd moet vertellen welke dag het isquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, Had het laatst dat ik dacht dat het een dag verder was
Ja dan zou je dagen je afspraken gemist hebben als je niet doorhad dat het woensdag of donderdag wasquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is zo vreemd, dat je jezelf de hele tijd moet vertellen welke dag het is
Gelukkig was ik op tijd op de plek waar ik zijn moest
Hahah had graag die afspraak gemistquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan zou je dagen je afspraken gemist hebben als je niet doorhad dat het woensdag of donderdag was
Dan had je hem misschien alsnog een andere dag moeten doen. Nu heb je het gehadquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah had graag die afspraak gemistmaar het is goed gekomen uiteindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |