quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je hem misschien alsnog een andere dag moeten doen. Nu heb je het gehad
quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat weet ik wel zeker ja
en dan had ik dubbel zwaar gesprek met mijn psych gehad. Onder het motto "je bent in de war"quote:
Gewoon niet terug maar vooruit kijken en genieten van je dingen vandaagquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
en dan had ik dubbel zwaar gesprek met mijn psych gehad. Onder het motto "je bent in de war"
Ach dat was gisteren, vandaag wordt leuk!
Oh zeker, over een uur loop ik naar de busquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon niet terug maar vooruit kijken en genieten van je dingen vandaag
Ja en natquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker, over een uur loop ik naar de bus![]()
En het is droog en het is zacht, volgende week wordt koud
Jep...quote:
tussen de beurs en het videobellen inquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep...
moet nog even bepalen wanneer ik boodschappen ga doen... Het weer helpt niet mee met de motivatie.
Hahaha je wil me helemaal stuk hebben hequote:Op zaterdag 16 november 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tussen de beurs en het videobellen in
O dacht dat je vandaag nog boodschappen moest doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha je wil me helemaal stuk hebben he
Nee, woensdag of vrijdag.
Moet even een nieuwe printer bestellen (bedenkt moeder) en het hangt even af van wanneer die bezorgd wordt
Hahaha nee, voor volgende week. Als het regent en koud isquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je vandaag nog boodschappen moest doen
Dan raad ik je aan tussen de druppels door te gaanquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee, voor volgende week. Als het regent en koud is
Of dwars erdoorheen en dan een lekkere hete douche nemenquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan tussen de druppels door te gaan
Dat kan ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of dwars erdoorheen en dan een lekkere hete douche nemen
Morguhquote:
Ik was ondertussen even bezig voor BB dat moet ook weer gereed gemaakt worden.quote:
Ja! Ik las livestreamsquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ondertussen even bezig voor BB dat moet ook weer gereed gemaakt worden.
Nog even en het is weer zover
Ja, die komen ook weer. Heb nog niets gehoord hoe het in Belgie gaat, daar stond niets over in volgens mij in de persberichtenquote:
Zou zielig zijn als de Belgen niet mee kunnen genietenquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die komen ook weer. Heb nog niets gehoord hoe het in Belgie gaat, daar stond niets over in volgens mij in de persberichten
Zal vast wel goedkomen neem ik aanquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou zielig zijn als de Belgen niet mee kunnen genieten
A kijk dat is mooi, helaas is dan waarschijnlijk ook de live uitzending van BB dat is dan weer minderquote:
Afwachten voor hun.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast wel goedkomen neem ik aan
Ja klopt ff afwachten, heb er nog niets over gelezen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten voor hun.
Ze hadden wel altijd 1 stream zonder betaalmuur.
Was dat vorig jaar ook niet? Tribute keek ik dan gewoon wat later, zodat het dan ook reclamevrij wasquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A kijk dat is mooi, helaas is dan waarschijnlijk ook de live uitzending van BB dat is dan weer minder
Ja vorig jaar ook, ik nam het dan ook wel op maar mijn partner die keek het wel en ik BB op de laptop. En ik keek dan de volgende dag Tribute terugquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar ook niet? Tribute keek ik dan gewoon wat later, zodat het dan ook reclamevrij was
Ja die live show voegt verder niet veel toe behalve de exit. Eigenlijk kunnen we gewoon alleen het laatste stukje kijkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ook, ik nam het dan ook wel op maar mijn partner die keek het wel en ik BB op de laptop. En ik keek dan de volgende dag Tribute terug
Het is dat er dan die avond ook iemand moet vertrekken anders keek ik die live ook niet hoor.
Doe ik ook wel vaak hoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die live show voegt verder niet veel toe behalve de exit. Eigenlijk kunnen we gewoon alleen het laatste stukje kijken
Das ook weer zo, cos tijdens live lijkt me in verhouding het drukst, dan heb je TV en stream op 1 hoop.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik ook wel vaak hoor
Maar het ligt er ook aan wie er op het punt staat uit te vliegen
De COS kan er dan wel eens heftig aan toe gaan en moet ik toch bij de laptop blijven zitten.
Op mobiel is het bijna niet te doen om vlot te kunnen modereren als het nodig is.
Ja zeker als er weer een favoriet is die er uit dreigt te gaan. Of juist een die door een groep gehaat wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das ook weer zo, cos tijdens live lijkt me in verhouding het drukst, dan heb je TV en stream op 1 hoop.
Een groep die iedereen leuk vindt zou ideaal (maar onmogelijk) zijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker als er weer een favoriet is die er uit dreigt te gaan. Of juist een die door een groep gehaat wordt.
Hopp niet weer op die tafrelen zoals vorig jaar het verziekt de hele COS
Dat hoeft ook niet, maar dat afbranden van elkaar omdat klaasje piet leuker vind dan jantjequote:Op dinsdag 19 november 2024 15:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een groep die iedereen leuk vindt zou ideaal (maar onmogelijk) zijn
Ja soms zelfs aangevuld moet complete onzin. Iedereen verstaat wel eens wat verkeerd, is niks mis mee, maar als er consequent 'verkeerd verstaan' wordt om haat naar een bepaalde deelnemer kracht bij te zetten vind ik dat bizar. Onnodig verpesten van de sfeer ook.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar dat afbranden van elkaar omdat klaasje piet leuker vind dan jantje
En dan tegenelkaar in elkaars favoriet afmaken
Jij zegt dit over Piet en dan zeg ik dat over Jantje
Dat is toch zo kinderachtig
Ja, echt jammer is dat altijd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja soms zelfs aangevuld moet complete onzin. Iedereen verstaat wel eens wat verkeerd, is niks mis mee, maar als er consequent 'verkeerd verstaan' wordt om haat naar een bepaalde deelnemer kracht bij te zetten vind ik dat bizar. Onnodig verpesten van de sfeer ook.
Misschien valt het dit jaar allemaal wel mee, positief blijven, wordt gewoon kei gezelligquote:
Waar kan ik tekenenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien valt het dit jaar allemaal wel mee, positief blijven, wordt gewoon kei gezellig
quote:
Morguh Birdie,quote:Op woensdag 20 november 2024 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]helapidaka
Al hoop ik dat het dit jaar gaat meevallen.
Goedemorgen RLS mensjes![]()
Goedemorgen Dott!quote:
nee, geen sneeuw, maar wel ijskoud. Net even snel hier naar de markt geweest bloemen halenquote:Op woensdag 20 november 2024 08:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Ligt er sneeuw bij jou?
wow dat je toch nog naar buiten bent gegaan voor bloemenquote:Op woensdag 20 november 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee, geen sneeuw, maar wel ijskoud. Net even snel hier naar de markt geweest bloemen halen
Maar mijn vingers stonden stijf van de kou
Ja, ben niet van suiker of zoquote:Op woensdag 20 november 2024 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wow dat je toch nog naar buiten bent gegaan voor bloemen![]()
Oh geen sneeuw bij jou.
Heb zoon weggebracht met de autovond het te koud en was enorm hard aan het regenen.
Eerste dag weer naar school ook hij was ziek.
quote:Op woensdag 20 november 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ben niet van suiker of zo![]()
Je moet hem niet zo verwennen, door de regen fietsen worden ze hard van
De jeugd van tegenwoordig wordt veel te veel verwend.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik weet het..
![]()
![]()
Vriendjes werden ook gebrachtKleine moeite ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |