Het is eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde, samenwonen en spelletjes doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja misschien nu wel.. al snap ik wel dat ze niet alles laten zien omdat ze anders bang zijn dat er niet veel naar de tv uitzending gaan kijken. Ik kijk dat niet, misschien had ik BG wel gekeken als er streams waren
Alo!quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja misschien nu wel.. al snap ik wel dat ze niet alles laten zien omdat ze anders bang zijn dat er niet veel naar de tv uitzending gaan kijken. Ik kijk dat niet, misschien had ik BG wel gekeken als er streams waren
Hey!quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alo!![]()
Dat zeiden er een paar van BB/EJVJL ook, maar die zitten nu regelmatig in het BG topic.
Niks mis mee natuurlijk, wilde het zelf even aankijken omdat ik eigenlijk meer benieuwd was naar wat ze met die loods gedaan hadden en hoe de opzet zou zijn, ben dus een jaar later ook nog steeds aan het kijken
Haha, ja sommige figuren daar zijn niet de beste reclame voor het programmaquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey!
Nah vind het programma gewoon drie keer niks. zie wel eens korte voor stukjes er van meer dan genoeg
Maar tot hoelang blijft het nog op tv dan?
Ah ok.. benieuwd hoe de kijkcijfers dan gaan zijn als BB er weer op isquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ja sommige figuren daar zijn niet de beste reclame voor het programma
Er is geen einddatum gegeven. De kijkcijfers zijn erg goed en zolang mensen zich blijven opgeven (of de kaartenbak nog niet opgedroogd is) lijkt het einde nog niet in zicht.
Vorig jaar beet het elkaar niet, BG zat toen ook precies voor BB.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. benieuwd hoe de kijkcijfers dan gaan zijn als BB er weer op is
ja, maar wel koudquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey COTS!![]()
En het vriest nog geens eens
Die mag je ook indd wel aan hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Had zelfs handschoenen aan op de fiets
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die mag je ook indd wel aan hebben
Doe ik vanmiddag ook aan als ik ga wandelen
Je groeit uitelkaar als ze zolang van huis bent.quote:
Maar waren ze dat ook echt, of was het schone schijn? Vond die overdreven reacties van Ashley steeds als vriendjelief ook maar in de buurt leek te zijn altijd zo bizar. Al deed Alice dat ook, maar die relatie was binnen no time over na BB, net als bij Wanda en haar kussentje bij EJVJLquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je groeit uitelkaar als ze zolang van huis bent.
Ik snap dan ook nooit waarom stellen, als ze gelukkig zijn samen, mee gaan doen aan een programma waar je lang van huis bent.
Dan moet je juist niet zolang uitelkaar gaan als je het zou willen redden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar waren ze dat ook echt, of was het schone schijn? Vond die overdreven reacties van Ashley steeds als vriendjelief ook maar in de buurt leek te zijn altijd zo bizar. Al deed Alice dat ook, maar die relatie was binnen no time over na BB, net als bij Wanda en haar kussentje bij EJVJL
Heb ook wel eens deelnemers gehoord die juist aan zoiets meedoen om te redden wat er te redden valt. Hoe dan ook, mij ook niet bellen
Morguh Frum, eerst zien dan geloven. Dit zeggen ze wel vaker.quote:Op dinsdag 12 november 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Jajajajaja Jajajaja jajajajaja
Weer krijgen sneeuw, we krijgen kou als we de berichten mogen geloven... de 2de helft van november...
Dus haal heel de mieterse zooi uit het vet en gaan met die banaan... Frummie heeft er zin in, sneeuwengelen maken zo leuk ...![]()
⛄️❄️☃️⛄️❄️☃️⛄️❄️☃️⛄️❄️☃️⛄️❄️☃️
Ik hoop het ik hoop het ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 november 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Jajajajaja Jajajaja jajajajaja
Weer krijgen sneeuw, we krijgen kou als we de berichten mogen geloven... de 2de helft van november...
Dus haal heel de mieterse zooi uit het vet en gaan met die banaan... Frummie heeft er zin in, sneeuwengelen maken zo leuk ...![]()
⛄️❄️☃️⛄️❄️☃️⛄️❄️☃️⛄️❄️☃️⛄️❄️☃️
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |