Op Videoland?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, lijkt mij iets heftigs, ik ga het ook wel kijken maar wacht tot er wat meer afleveringen staan denk ik en dan in een keer kijken
Hier is vannacht sneeuw gevallen. dun laagje maar beter dun dan nietsquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all.. 💋
Er is hier om 11.00 uur sneeuw beloofd, ik heb hier nog geen vlokje gezien potverdepiel...
Dat KNMI moet eens nakomen wat het beloofd!!
Ja op videoland, ik ga het ook opnemen van TVquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Op Videoland?
Ja is wel leuker hé om achter elkaar te kijken... ga ik misschien ook wel doen, als ik me tenmiste kan inhouden hi
Alleen het nummer verhogen van 52 naar 53quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik open hier niet hoor... ik vind dit topic openen zo kutje-kak... de rest doe ik wel maar deze niet..
Een van de weinige plekken waar je niet creatief hoeft te zijn met ttquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen het nummer verhogen van 52 naar 53
Maar zover zijn we nog nog wel een paar postjes
Ah joh, als jij een titel verzint die je zelf prima vindt boeit het verder helemaal niks. Mochten anderen het een stomme TT vinden dan wachten die maar gewoon op de volgende in de reeksquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een van de weinige plekken waar je niet creatief hoeft te zijn met tt
Altijd bang een stom iets te verzinnen
Gewoon doen wat in je op komt. Waarom zou het stom zijn als jij het leuk vindt is het toch oke?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een van de weinige plekken waar je niet creatief hoeft te zijn met tt
Altijd bang een stom iets te verzinnen
Ja precies, ik vind het zo gaaf.... ik wacht met smart afquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is vannacht sneeuw gevallen. dun laagje maar beter dun dan niets
Iknow, ik snap ook niet wat ik fout doe hier.... ja duurt nog effies...🤪quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen het nummer verhogen van 52 naar 53
Maar zover zijn we nog nog wel een paar postjes
En zo is hetquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, als jij een titel verzint die je zelf prima vindt boeit het verder helemaal niks. Mochten anderen het een stomme TT vinden dan wachten die maar gewoon op de volgende in de reeks![]()
Mogguh!
Je kan het nooit iedereen naar de zin doen tochquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja maar ik ben een people pleaser
Maar ik doe het wel gewoon hoor
Het wordt tijd dat ik mijn tikke machine weer eens van stal ga halen, moet even nagekeken worden voor BB begint natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Iknow, ik snap ook niet wat ik fout doe hier.... ja duurt nog effies...🤪
Ja helemaal goed, zei ik in het BB topic ook, ben blij dat het niet meer op zaterdag isquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Big Brother 2025 krijgt geen liveshow meer op zaterdag
Helemaal prima!
Oeps, heel dat topic gemistquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helemaal goed, zei ik in het BB topic ook, ben blij dat het niet meer op zaterdag is
Of het op een andere dag is weten we niet natuurlijk
Geeft toch niet, hier mag het over alles gaan.quote:
Haha goedemorgen....quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik mijn tikke machine weer eens van stal ga halen, moet even nagekeken worden voor BB begint natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |