quote:Op woensdag 20 november 2024 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik was sowieso geen dure fiets waard. Kreeg voor de middelbare een nieuwe die binnen een week gejat was, nog sneller dan dat was ik die reservesleutel al kwijt, dus van jongs af gewend aan 'brakke zuipfietsen' waar verder ook niks meer aan kapot kon.
Hey Greysquote:
Dat ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie weer wat nieuws om te volgen
RLS / [RTL4 Alone]#1
O jij mag ook klikken hoor, iedereen mag klikkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit!
(Ja niet aan mij gericht maar was nieuwsgierig en klikte en dacht leuk... sorry)
Hey Childquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij mag ook klikken hoor, iedereen mag klikken
Het lijkt mij wel leuk, ga het straks even kijken
O nu al kerstmuziek, je bent al helemaal into kerst?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben erg nieuwsgierig
Nu lekker kerstmuziek afgewisseld met luisterboeken
Lekker aan het haken
Sinds 24 oktober staat de boomquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nu al kerstmuziek, je bent al helemaal into kerst?
Het moet nog beginnen en ik ben er al klaar meequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds 24 oktober staat de boom
Vanaf 1 september mag ik kerstmuziek luisteren
Kerst is samen met Oud en Nieuw het leukste feest
Haha ja ik ben elk jaar vroeg en dat is fijn voor mijquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet nog beginnen en ik ben er al klaar mee![]()
Maar zo heb jij een lange Kerst Child, als je dat leuk vindt lekker doen toch.
weer wat nieuws?quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
RLS / [RTL4 Alone]#1
En alles wat je gelukkig maakt gewoon doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja ik ben elk jaar vroeg en dat is fijn voor mij
Ik weet dat ik gek ben! Alleen wel erg fijn en maakt me erg gelukkig. Dus waarom niet
Ik heb geen idee wat? Dit was wat nieuws zegt Vidoeland en RTL 4 althans in Nederland op tv /videolandquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weer wat nieuws?
lijkt ook wat op een ander programma waar ik nu niet van op de naam kom..
Million dollar eiland.. daar moest ik aan denken toen ik het las.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat? Dit was wat nieuws zegt Vidoeland en RTL 4 althans in Nederland op tv /videoland
Nee is heel anders volgens mijquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Million dollar eiland.. daar moest ik aan denken toen ik het las.
Heb geen videoland meer.. straks pas weer als BB begint
Goedemorgen Dotje...quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
RLS / [RTL4 Alone]#1
Dat dacht ik al, lijkt mij iets heftigs, ik ga het ook wel kijken maar wacht tot er wat meer afleveringen staan denk ik en dan in een keer kijkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje...![]()
Je maakt me weer blij Thnx...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |