abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216288913
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 21:55 schreef freaky40 het volgende:
De racismekaart wordt ook weer getrokken in de Videoland aflevering van vandaag met het verhaallijntje van Jasmin Sendar en die mevrouw die eigenlijk voor een witte meneer kwam die haar moest behandelen. Wel ja, die hadden we nog niet gehad volgens mij. Zodoende worden de schaapjes middels een dagelijkse soap geïndoctrineerd dat dit toch erg fout is en totaal niet woke is 'in deze tijd', wat er dan altijd bij gezegd moet worden. De soap is al lang de soap niet meer wat het was. Het is een doorgeefluik van woke-Nederland wat hun agenda wil doordrukken. Zeker op RTL-Woke, wat de NPO links inhaalt zelfs op veel gebieden de laatste jaren.
Helemaal mee eens. Hoewel Jasmine Sendar natuurlijk een ervaren (soap)actrice is, zal het niet voor niets zijn dat ze aan de cast is toegevoegd. Het was immers met Lynn (zwart, vrouw, lesbisch en dik, dus vier pluspunten) en die vrouwelijke homofiele ''adoptiezoon'' Mats van Rik en Shanti alweer véél te lang geleden dat GTST schaamteloos de woke toer opging. Het vervelende is vooral dat deze verhaallijn in de tijd van Arthur (maar denk ook aan de lesbische affaire van Laura) gedurfd was geweest, maar nu is het gewoon ontzettend conformistisch op de woke ''bandwagon'' springen; er is niets rebels of taboedoorbrekends aan, integendeel. Realistisch is het ook niet, want dan zouden we eerder omgekeerd racisme hebben gezien, of bijvoorbeeld Marokkanen die een blanke meid aanranden. Maar goed, ze moesten Elisa bij gebrek aan een creatief productieteam blijkbaar een verhaallijn geven, want tot nu toe hing ze er maar een beetje bij.
pi_216288930
Dus dat.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 14 januari 2025 @ 02:58:24 #228
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216289234
Eigenlijk is het heel lomp om Elisa dus deze verhaallijn te geven. Oh de actrice is donker laten we iets makkelijks met racisme doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 12:16:12 #229
268260 Dr.Mikey
pi_216329564
Is dit nou kubisme _O_
R.I.P DTS.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 13:14:00 #230
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_216330193
Wat denken jullie, gaan we Anneke nog een keer terugzien? :')
Ik vind het trouwens nog steeds asociaal hoor, van die vuilniszakken.
pi_216331753
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 13:14 schreef Ceviche het volgende:
Wat denken jullie, gaan we Anneke nog een keer terugzien? :')
Ik vind het trouwens nog steeds asociaal hoor, van die vuilniszakken.
Dit sloeg echt weer helemaal nergens op 😅
pi_216334126
Sam slaat haar eigen moeder?!!! ook dit is vlees noch vis: https://gtstcourant.com/s(...)-in-gtst-klap-linda/
  maandag 20 januari 2025 @ 08:37:48 #233
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_216363032
Haha die reactie van Laura op het uitgeleende geld van de spaarrekening. Ze smijt Henk gelijk woedend het huis uit 😂. En die vent die uit haar naam schilderde en die schilderijen voor zichzelf verkocht wilde ze graag gelijk vergeven en cadeaus meegeven. Wat een onzin zeg. Ze zal uiteraard wel weer snel spijt krijgen nu, en heeft dit met haar ziekte te maken. Maar toch wel vreemd.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:29:51 #234
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_216364084
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:37 schreef GwaiLow het volgende:
Haha die reactie van Laura op het uitgeleende geld van de spaarrekening. Ze smijt Henk gelijk woedend het huis uit 😂. En die vent die uit haar naam schilderde en die schilderijen voor zichzelf verkocht wilde ze graag gelijk vergeven en cadeaus meegeven. Wat een onzin zeg. Ze zal uiteraard wel weer snel spijt krijgen nu, en heeft dit met haar ziekte te maken. Maar toch wel vreemd.
:') ja en dat geld wilde ze eerst zelf overmaken toch?

Ik denk vaak dat ze de verkeerde verhaallijnen aan de verkeerde personen geven. Steef had bijvoorbeeld nog meer misbruik kunnen maken van Laura, dat dat het ouderenmishandelingverhaallijntje werd. En dan de hartaanval naar Henk, extra ruimte voor Steefs mishandelingen. Ik ken Stefano niet als iemand die zich zo gedraagt, dat had beter bij Rosie gepast, die heeft dan als extra motivatie ze haar zoon sneller terugkrijgt als ze een man/baan/huis heeft. En dat Stefano haar dan vermoordt :+
Het is imo ook niet logisch dat Ludo een man vermoordt omdat die man zijn paard verwond heeft, Ludo is een hele berekenende man, een gewond paard staat niet in verhouding tot een moord. Ik denk sowieso niet dat Ludo dat gedaan heeft, maar zo'n verhaallijn had beter bij een ander personage gepast.
pi_216364179
Ik vind die verhaallijn van Ludo weer meer van hetzelfde, met Janine die hem niet vertrouwt en uiteindelijk blijkt dat onterecht. De inspiratie is een beetje op.
pi_216368209
Ik denk dat dat verhaallijntje van Steef ook snel weer in de vergetelheid raakt, wat betreft het geld die ¤ 27.000 .
Beetje jammer zou het zijn.
Het is sowieso een beetje een rommeltje daar nu. Ik spoel ook altijd de helft door, verhaallijnen met Eliza zijn echt niks, vind dat met Demi ook wat tegenvallen, hadden ze ook wel wat meer mee kunnen doen.
India, ga er na toe!
pi_216368593
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:40 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik vind die verhaallijn van Ludo weer meer van hetzelfde, met Janine die hem niet vertrouwt en uiteindelijk blijkt dat onterecht. De inspiratie is een beetje op.
Dit is echt classic een moord-lijn. Ludo wordt erbij gehaald, want die is sowieso duister. Die heeft dan allerlei gekke telefoontjes gepleegd en staat op de verkeerde foto's. En in een normale serie zou het dan een andere figurant zijn die de dader was, bij GTST blijkt het waarschijnlijk ineens Julian te zijn.
't Echte en 't ware!
pi_216374403
Voorspelbaar dat Sam straks een keer Linda bijna vermoord of net voor belangrijke match in elkaar slaat ofzo en wordt opgepakt. Kunnen ze iets minder voorspelbaar naar iets toewerken misschien?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:02:57 #239
268260 Dr.Mikey
pi_216374445
Slechtste aflevering in tijden gezien.
Ludo en Janine terug in relatie therapie :Z
Rosie en Stefano herhaaldelijke scenes en Laura was weer eens super onredelijk tegen Henk.
R.I.P DTS.
pi_216377367
En Katja die Meerdijk in komt rijden op haar motor....
Allemaal cabaretteketet!
pi_216377848
Katja ziet er nog wel heel.goed uit voor haar leeftijd ^O^
pi_216379016
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:40 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Haha zei dit toevallig ook van de week tegen mijn vriendin :')
pi_216384785
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Katja ziet er nog wel heel.goed uit voor haar leeftijd ^O^
Beetje een kindvrouwtje zoals ze nu gebracht wordt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216384798
Wat is er trouwens met Sam aan de hand, ongecontroleerde agressie. Rare vibe heeft die gekregen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216398772
Nou wat hebben ze er lang naar toegewerkt :’) Maar love de eerste scène met Katja en Julian (Inc muziek!). Jessica en Katja lijken wel op elkaar, kan me überhaupt niet herinneren hoe Jessica was, alleen dat het een toestand was.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_216402244
Rare aflevering gisteren met het ziekenhuisbezoek van Nola, waar de buiten opnames gewoon bij de Arena en de Endemol studio's zijn gedraaid. Geen scene van het verlossende woord van de arts, nee we krijgen gelijk maar een supriseparty thuis...echt... 8)7
Allemaal cabaretteketet!
pi_216402789
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Rare aflevering gisteren met het ziekenhuisbezoek van Nola, waar de buiten opnames gewoon bij de Arena en de Endemol studio's zijn gedraaid. Geen scene van het verlossende woord van de arts, nee we krijgen gelijk maar een supriseparty thuis...echt... 8)7
Vond ik niet echt raar, gewoon spannend houden!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_216403206
Ik denk dat Nola en Steef het nieuwe koppel wordt :P
pi_216403421
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 15:17 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Vond ik niet echt raar, gewoon spannend houden!
Ik zie die spanning niet. Gewoon een fail van het schrijversteam om een logische verhaallijn te maken. Iets waar ze de laatste tijd wel vaker de plank mis mee slaan, zoals het ontbreken van de hele scene van Ludo bij die Raoul ofzo? En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 23 januari 2025 @ 17:40:50 #250
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_216404055
Waarschuwing: het onderstaande verhaal gaat over stront. Zowel letterlijk als figuurlijk. Het gaat in Meerdijk gewoon nog steeds nergens heen. De schrijvers zien het ook niet, hoe bepaalde personages intussen behoorlijk zoutloos of zelfs irritant zijn.

Dacht het een paar dagen geleden wel weer, toen Ludo en Janine 'een appje hadden ontvangen'. Ergens hoopte ik dat de schrijvers zelf hadden ingezien dat het niks was en de verhaallijn rondom die Raoul (en die afschuwelijke Benthe) hadden afgeslagen. Nee hoor, weer dingen die uitsluitend buiten beeld gebeurd zijn. Dat ze daar eens mee kappen! Het vertelt NIETS! Er wordt alleen vertelt dat iets zo zou zijn, maar als kijker krijg je niet eens een bevestiging. Ik hoopte dat die emmer met stront wel over Ludo, Janine of de eettafel heen zou gaan maar hij werd keurig meegenomen door Rozenboom personeel. Waar zit het conflict in?! Hallo?! Spanning?!

Vervolgens een kreupel paard dat we nog nooit gezien hebben of dat die Raoul dat echt gedaan heeft. Zet dan op z'n minst een scene in, dat we hem iets geheimzinnigs zien doen in die stal. Maar nee: DOOD! Net als de spanning... Bestaat er natuurlijk ook weer een vaag appje dat Ludo 'toevallig' even weg was die avond. Aan de makers: JA, DAT HAD IN BEELD GEMOETEN, STELLETJE LUILAKKEN!! Op z'n minst!

Ik haat die podcast van Janine! Het is een reden om gauw een zwak verhaaltje op te gooien en zonder enige samenhang weer weg te gooien. Nog sneller dan normaal, met de groeten van ene Willem Roest. Geen directe verbanden tussen personages of opbouw vereist. Dit is al de zoveelste keer! Raoul heeft amper iets gedaan, behalve zijn emmertje stront en een kreupel-geappt paard, of hij is alweer vermoord. Nou, boeien... Zoveelste zwakzinnige moordmysterie dat zomaar uit de lucht komt vallen. Die strontemmer had best nog ergens heen kunnen leiden (hij had bijvoorbeeld Ludo voortdurend kunnen treiteren, met vergezochte acties), maar nu is het alleen maar STRONT!!

Over stront gesproken: was Sam eerder ook al zo strontvervelend? Het is alleen maar "IK IK IK" en zo niet, dan meteen boos. Dacht dat ze voorheen sympathieker was, dus haar terugkeer sprak me ergens wel aan. Nu niet meer! Moet het nu dan zielig zijn voor Linda? Toegeven, de kijkers kunnen Linda ook niet meer uitstaan, maar dan nog: dit slaat nergens op...

Ik dacht trouwens dat Rik en Elisa al samen waren. Wat heb ik dat verkeerd gezien! Hoe lang kun je ergens omheen draaien? Die twee rollen hangen er beide als verloren bij. Natuurlijk worden die met elkaar opgescheept, maar je mist er niets aan. Als ze nu naar een ver oord zouden emigreren voor tien weken, wie zou ze dan missen? Geldt voor meerdere personages, maar blijkbaar was het ook tijd voor een ouderwets verhaaltje over racisme. Kwam ook zomaar op als dunne stront. Dit was 'shockerend'...in de jaren 90. Waar zit de spanning in? Nog belangrijker: hoe komt die onderhand weer terug? Jessica? Ach, welnee!! Dat is vooral meer jaren 90.. :(

"Kopje thee, alsjeblieft!" ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 23-01-2025 19:03:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')