Altijd herres wanneer ik een knish aan het eten ben.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:16 schreef RipCity het volgende:
https://webcam.nl/amsterdam/
Half leger staat er![]()
We gaan ze helemaal kapot spelenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:51 schreef Näsenbar het volgende:
Ajax krijgt een lesje Joods zijn vanavond.
Nee hoor, ze trekken gewoon een lange neus straks.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:51 schreef Näsenbar het volgende:
Ajax krijgt een lesje Joods zijn vanavond.
Precies, voetbal is oorlog.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan ze helemaal kapot spelen
Geef mij de oude Meer maar.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doe je wel rustig Tong? je bent niet de jongste meer
Een strafschop kan hij ook niet nemen.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen
Spelers in hun kracht zetten dat is het toverwoord. Vanaf nu is Brian aanspeelpunt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen
Matige Siem de Jong of Tadic dusquote:Op donderdag 7 november 2024 21:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Spelers in hun kracht zetten dat is het toverwoord. Vanaf nu is Brian aanspeelpunt.
Lijkt me ook. Hinderlijk tov Rugani.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef Origami94 het volgende:
Brobbey is wel de perfecte 9
Ben benieuwd of we ooit een 4-4-2 gaan zien met Weghorst in de punt, Brobbey als aanspeelpunt en de backs erover
Klopt. Tegen PSV ook al veel veerkracht getoond.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch denk ik niet dat die 1-1 iets gescheeld zou hebben. Wat spelen ze lekker vandaag
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan je nagaan hoe slecht dat Gaza wel niet is dat ze hiervan verliezen
quote:We willen dan ook geen vlaggen van conflictgebieden en andere politieke uitingen zien tijdens het Europa League-duel tussen ons aller Ajax en Maccabi Tel Aviv FC. Zowel binnen als buiten het stadion zullen wij dit niet tolereren en waar nodig zullen wij ingrijpen. Voetbal is geen politiek."
Terecht. Ajax moet verslagen wordenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben bang dat morgen de IDF ons land binnen valt na deze slachtpartij.
3-2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |