Combinatie daarvan 9 t/m 16 wordt geloot tegen 17 t/m 24, waarbij 9 t/m 16 de tweede wedstrijd thuis speelt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Winnen tegen die Letten en galatasaray en/of sociadad moet wel lukken lijkt me.
Hoe zit het met die tussenronde? Wordt daarvoor geloot of is het gewoon nummer 9 tegen 24 en etc.
Top 16 moet sowieso wel lukken. Maar top 8 stiekem wel het doel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Combinatie daarvan 9 t/m 16 wordt geloot tegen 17 t/m 24, waarbij 9 t/m 16 de tweede wedstrijd thuis speelt.
Precies. Wij zijn Ajax en gaan voor het moment.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Top 16 moet sowieso wel lukken. Maar top 8 stiekem wel het doel natuurlijk
Zou ongekende luxe zijn voor Farioli en zijn spelers om eens midweeks vrij te zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Top 16 moet sowieso wel lukken. Maar top 8 stiekem wel het doel natuurlijk
Dit narratief gaat ook wel een beetje zijn eigen leven leidenquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wout gaat het niet leuk vinden, maar hij is niet zo goed in het slopen van de verdediging met plotselinge acties en combinaties, daar is hij niet bewegelijk genoeg voor. wel is hij heel goed in het benutten van kansen op het eind van de wedstrijd als Sloopwerken brobby BV de verdediging reeds moe gemaakt heeft.
Ajax heeft zelf ook wel een positieve impact op trainers. Ten Hag en Farioli waren voor Ajax tactisch al goed maar door Ajax werden ze gedwongen ook aanvallend voetbal te ontwikkelen - altijd goed voor de marktwaarde van de coach (en van de spelers).quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
En dat Ajax voor Farioli een hele mooie tussenstop is om zijn ambities waar te maken en de top te halen, dat is natuurlijk duidelijk. Voor hem is het een prachtige kans om zichzelf te ontwikkelen bij Ajax, en na 1 of 2 seizoenen verwacht ik wel dat hij weer vertrekt. Misschien dat hij nog iets langer blijft dan de verwachting is, zoals dat bij t Hag ook zo was.
Er zijn zelfs weinig trainers die na Ajax niet goed terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax heeft zelf ook wel een positieve impact op trainers. Ten Hag en Farioli waren voor Ajax tactisch al goed maar door Ajax werden ze gedwongen ook aanvallend voetbal te ontwikkelen - altijd goed voor de marktwaarde van de coach (en van de spelers).
Frank de Boer, Keizer, Van Basten, Schreuder, Ten Hag, Steijn, allemaal toppers geworden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs weinig trainers die na Ajax niet goed terecht zijn gekomen.
Ten Hag en Steijn weet je nog niet. Je hebt wel een "beetje" gelijk. Ik doelde eigenlijk op van Michels, van Gaal, Beenhakker en de Mos die bij Ajax een kans kregen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Frank de Boer, Keizer, Van Basten, Schreuder, Ten Hag, Steijn, allemaal toppers geworden.
Ja probeer je er maar uit te lullen Tong.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten Hag en Steijn weet je nog niet. Je hebt wel een "beetje" gelijk. Ik doelde eigenlijk op van Michels, van Gaal, Beenhakker en de Mos die bij Ajax een kans kregen.
Dat was vorige eeuw.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten Hag en Steijn weet je nog niet. Je hebt wel een "beetje" gelijk. Ik doelde eigenlijk op van Michels, van Gaal, Beenhakker en de Mos die bij Ajax een kans kregen.
En toch zoek je actief naar dit soort filmpjesquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dat boerderijhoofd hier dagelijks naar kan luisteren… wat een leven…
Nee hoor. Mies is een twitter legend.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En toch zoek je actief naar dit soort filmpjes![]()
De kans dat hij afgeperst wordt en iemand inhuurt om beschoten te laten worden is niet zo groot in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Omdat "men" de KNVB uit een kleine vijver bleef en blijft vissen. Ook vaak bij de clubs trouwens.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
Er zijn überhaupt weinig (lees: geen) Nederlandse trainers echt top geworden natuurlijk deze eeuw, maar dat is een discussie die hier niet zo interessant is vermoed ik.
Gelukkig was daar net op tijd Arend Martijn de eerste.
Wat ergquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Die vanwege wanbeleid helaas geen trainer van Ajax is geworden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
Er zijn überhaupt weinig (lees: geen) Nederlandse trainers echt top geworden natuurlijk deze eeuw, maar dat is een discussie die hier niet zo interessant is vermoed ik.
Denk dat hij het wel wordt maar om hem nu al top te noemen, daar is z'n prijzenkast wat te leeg voor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
Net op tijd? We hebben nog 75 jaar in deze eeuw.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
Dat laatste jaquote:Op zaterdag 9 november 2024 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat hij het wel wordt maar om hem nu al top te noemen, daar is z'n prijzenkast wat te leeg voor.
Van Gaal had je ook deze eeuw, die is wel top natuurlijk of bedoel je dat hij het al was voor de eeuw begon?
Het brein daar bij Liverpool lijkt mij oud-trainer van Ajax Sjonnie Heitinga.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |