Herman Brood : 'Ik ben het type niet om dood te gaan.'quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan allemaal een keertje dood.
Welkom!quote:
Ziggo sport 4.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:12 schreef tong80 het volgende:
Zie ik het over het hoofd en is er geen schakelprogramma ?
De hoogtijdagen van Fok! hebben we ruimschoots achter ons gelaten. Ik denk met weemoed terug aan de F5 topics.quote:
wat solidair zegquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even stilte voor de slachtoffers in Valencia hoor
Of dat je op je klote kreeg als je te veel en te vaak postte in het Studio Voetbal topic.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De hoogtijdagen van Fok! hebben we ruimschoots achter ons gelaten. Ik denk met weemoed terug aan de F5 topics.²
Ach toen Kuntz nog voetbalde spraken ze het ook verkeerd uit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Sabata het volgende:
ja hoor, Frimpong schiet te laat en klaimt een pingel. wel grappig hoe Edgar endris de naam Danny Makkelie uitspreekt, alsof Dany Makiele een Afrikaans scheidsrechter talent is
Laat maar weten!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zap even naar SBS. Eens zien wat er gebeurt bij VI.
Ze hebben het eerst 5 minuten over cola light met Woerts. Nu zalvende woorden van moeder Theresa Gijppina. De man die alles weglacht en pas een uitzending later iets zegt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Sporting gek gaat doen tegen City.
Als Madrid had verloren van Dortmund (ja als) had het echt wel een probleem. Dat je top 24 moet halen ipv top 16 helpt overigens niet meer, 10 punten halen dat soort ploegen wel. Ik geef alleen PSG/Atletico en vooral Leipzig kans om de 24 te missen. Misschien Juve nog.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Normaal hadden Madrid, Juve en City al (enorme) problemen gehad, maar met dit format boeit het weinig.
City wel een enorm probleem zonder Kev en Rodri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |