Trauner en Hancko zijn weer herenigd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch zijn de statistieken tot nu toe niet rampzalig, Osman vind ik laatste weken ook wel prima en Timber gaat er één prikken. En Hancko mag wel weer eens wat leuks doen.
4-0!
Dat laatste is zeker zo. Overigens vind ik deze opzet van de CL zwaar kut.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naast dat dit niet het punt was (het ging over het algehele niveau) is dit wel een perfect voorbeeld van een club die vorig seizoen enorm piekte en nu niets meer kan.
3-0!
Tenzij die Inspector Gadget blijkt te zijn verwacht ik geen uitschuifbeen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt je afvragen of die verdediger uberhaupt nog iets had gedaan als hij niet geraakt werd. Maar goed, volgens boekje is het correct
Ik kijk anders heel erg uit naar de laatste 2 speelronden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker zo. Overigens vind ik deze opzet van de CL zwaar kut.
Ik ben er ook nog niet positief over nee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker zo. Overigens vind ik deze opzet van de CL zwaar kut.
Stond gewoon vol op de voetquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Pablo84 het volgende:
Dit slaat echt nergens op. Nooit meer een wedstrijd laten fluiten.
nou nou nouquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen PSV fan maar hier is word je flink genaaid. Van mij mogen Engelse arbiters collectief een nekschot krijgen. Het zijn steeds weer die gasten die het verzieken
Taylor en deze gek zijn zo'n beetje de slechtste scheidsrechters van Europa terwijl ze het meest verdienen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen PSV fan maar hier is word je flink genaaid. Van mij mogen Engelse arbiters collectief een nekschot krijgen. Het zijn steeds weer die gasten die het verzieken
Dat weet je helemaal niet. Het kost mij straks wel de poule.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef VEM2012 het volgende:
Gelukkig kost het dit keer geen punten.
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Iig is dat wel waardoor de verdediger volledig uit balans raakt en viel. Prima var-beslissing. En weer zwak van de commentator dat hij dat niet ziet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
Hij staat vol op de voet, schandalige overtreding
Snel voetje eronder omdat je er nooit meer bij de bal kan komen, schei uitquote:
Ik had 2-0.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Het kost mij straks wel de poule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |