Beter dit dan uitkering trekken, denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:11 schreef Dven het volgende:
Centjes moeten toch blijven binnenkomen he
Ik wil het graag wel. Vertel er eens meer over.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:11 schreef herverwijderd het volgende:
Nee hoor, je hoeft helemaal geen enkel muziekstuk of liedje te kennen als je dat niet wil.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Beter dit dan uitkering trekken, denk ik dan maar.
Klopt. Als je een deur open hebt gedaan in GTST ben je een BNer. Als je een BNer bent schrijf je een kinderboek of weet ik veel wat allemaal. Net zoals Youp van het Hek, Daphne Deckers en weet ik veel zich columnist noemen. Zelfs Irene van der Laar heeft dat in haar CV staan, terwijl ze een iq van 87 heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Iedere halve zool die maar half bekend is denkt maar even een boek te moeten schrijven.
Walgelijk ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Als je een deur open hebt gedaan in GTST ben je een BNer. Als je een BNer bent schrijf je een kinderboek of weet ik veel wat allemaal. Net zoals Youp van het Hek, Daphne Deckers en weet ik veel zich columnist noemen. Zelfs Irene van der Laar heeft dat in haar CV staan, terwijl ze een iq van 87 heeft.
Waarover?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil het graag wel. Vertel er eens meer over.
Imca Marina.quote:
Nee, ze is kapster en beunt zingend bij in de musical Four funerals and an Eddie Wally.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:54 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel over haar. Volgens mij heeft ze rood haar en is ze trouwambtenaar.
Wat zijn jullie allemaal toch een stelletje voorspelbare sukkels...quote:
Waarom geloof je haar pertinent?quote:Op maandag 11 november 2024 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal toch een stelletje voorspelbare sukkels...
Omdat hij van de rechter zijn kinderen niet meer mag zien. Rechter geeft die straf niet zomaarquote:
En door dit soort zolderkamerkneusjes durven slachtoffers - naast schaamte - dus niet naar buiten te treden. Je bent al het slachtoffer en vervolgens begint het weer opnieuw door al die keybordwarriors/stelletje zwakzinnigen die de rollen omdraaien.quote:Op maandag 11 november 2024 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat hij van de rechter zijn kinderen niet meer mag zien. Rechter geeft die straf niet zomaar
Kneusjes? Lekker iedereen die niet direct iets geloofd is een kneusquote:Op maandag 11 november 2024 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En door dit soort zolderkamerkneusjes durven slachtoffers - naast schaamte - dus niet naar buiten te treden. Je bent al het slachtoffer en vervolgens begint het weer opnieuw door al die keybordwarriors/stelletje zwakzinnigen die de rollen omdraaien.
En dat bepaal jij zomaar even? Dat iemand onzin lult? Op basis waarvan? Irritatie ofzo?quote:Op maandag 11 november 2024 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneusjes? Lekker iedereen die niet direct iets geloofd is een kneus
Wat bepaal ik precies?quote:Op maandag 11 november 2024 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dat bepaal jij zomaar even? Dat iemand onzin lult? Op basis waarvan? Irritatie ofzo?
Het gaat me dan ook niet om jou maar om een terugkerend fenomeen op social mediaquote:Op maandag 11 november 2024 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bepaal ik precies?
Waar heb je het over
Ik bepaal toch helemaal nietsik geef alleen mijn mening.
Dit.quote:Op maandag 11 november 2024 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Als vrouw krijg je bovendien al snel voorspelbare reacties teruggeworpen zoals 'eigen schuld', 'golddigger', 'dramaqueen', 'hoer', 'starstruck'. Andersom is het natuurlijk ook bezopen dat je als kerel gelijk 'persona non grata' bent zodra een vrouw je van iets 'grensoverschrijdends' beschuldigd. Een vreselijke term overigens, want noem het beestje gewoon eens bij naam.
quote:“Hij wil benadrukken dat er van de beschreven ‘intieme terreur’ in zijn relatie met Sélina geen sprake is geweest. De beweringen die zijn ex-partner doet, schetsen een beeld dat niet klopt met de werkelijkheid. Om die reden ziet Gers zich genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen.”
Heel vermoeiend inderdaad van die mensen die elk aspect van hun privéleven met de hele wereld moeten delen. Vraag me af wat hun kinderen hiervan denken over een aantal jaar.quote:Op maandag 11 november 2024 14:57 schreef karr-1 het volgende:
Pfff heel vermoeiend dat soort mensen. Los je shit lekker intern op in plaats van er nog even mee te cashen en alles met de hele wereld te delen.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het waar is goed dat ze hem aanpakt alleen wel apart dat je denkt dat een boek schrijven de beste manier is.
Als dit oprecht haar doel is, dan is het een goed middel om dit te bereiken. Dat hij toevallig BN-er is.. tja, dat is zuur voor hem. En dat zij hieruit een inkomen haalt, is ook een logisch gevolg van het uitbrengen van een boek.quote:Van Gool wil met haar boek vooral aandacht vragen voor vrouwen in Nederland die te maken met huiselijk geweld. Ze spreekt van ‘een systeem dat wegkijkt’ en hoopt met het delen van haar persoonlijke verhaal op verandering, ook voor haarzelf en haar kinderen.
Inderdaad. En wanneer cancelen we eigenlijk die halve vrouwenmeppende zool van een Gers Pardoel?quote:Op maandag 11 november 2024 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
Iemand die haar bek opentrekt over huiselijk geweld terwijl zo'n mafklapper naar de buitenwereld de gevierde popartiest uithangt is juist heel erg dapper/moedig te noemen. Niet te vergelijken met al die totale nietsnutten die bekend willen worden op basis van hun ex of randzaken. En laat nou juist die categorie veel in de media komen waar jullie dan weer naar kijken.
Wacht even ze gingen live op zijn main account ruzie lopen maken?quote:Op dinsdag 12 november 2024 07:06 schreef roos94 het volgende:
Deze mensen hebben ooit live via instagram een gigantische shitshow opgevoerd waarin ze elkaar uitmaken voor rotte vis en die vrouw dreigde dat hij zn kinderen nooit meer zou zien blabla. Toevallig was ik er toen online en had ik die hele storm gevolgd. Die vrouw was echt compleet van padje, zei gers je krijgt de kanker enzo. Gers is debiel maar deze vrouw is ook 100% tokkie. Die woorden die daar uitkwamen daar krijg ik een ban voor als ik ze hier reciteer
Dit is vast wel opgenomen tochquote:Op dinsdag 12 november 2024 07:06 schreef roos94 het volgende:
Deze mensen hebben ooit live via instagram een gigantische shitshow opgevoerd waarin ze elkaar uitmaken voor rotte vis en die vrouw dreigde dat hij zn kinderen nooit meer zou zien blabla. Toevallig was ik er toen online en had ik die hele storm gevolgd. Die vrouw was echt compleet van padje, zei gers je krijgt de kanker enzo. Gers is debiel maar deze vrouw is ook 100% tokkie. Die woorden die daar uitkwamen daar krijg ik een ban voor als ik ze hier reciteer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |