Nah, dat stuk maken van die trofee was talent, geen gelukquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:06 schreef Nia het volgende:
Ik vind dat Lando van die geniepige afgunstige trekjes heeft. In de tijd dat Max nog de ene na de andere race won was het altijd "Ach, Max wint toch altijd", in plaats van de hand in eigen boezem te steken en te zeggen dat ze als team nog harder moesten werken. Max spreekt altijd in de 'wij' vorm en bedankt iedereen van het team voor hun tomeloze inzet. Het stuk maken van Max' porseleinen trofee leek in de media grappig, maar voor mij zat daar een afgunstige bijsmaak bij.
Uhuhquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Ok้, waarom moest Oscar dan aan de kant?
De excuses worden nu gezochtquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Die Herbert is echt de weg kwijt, wat een dom argumentquote:"Is er vooringenomenheid? Nee, natuurlijk niet. Ik was niet de enige die dacht dat wat Max in Mexico deed, over de top was. Lando Norris en Zak Brown dachten dat ook"
Die man drinkt WC-EEND.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Die Herbert is echt de weg kwijt, wat een dom argument
"Ja maar hunnie zeiden het ook!"quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Hij begrijpt ook niet dat de functies van steward en analist onverenigbaar met elkaar zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Kinnesinne.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Mensen kunnen geen dubbele pet dragen daar zijn mensen te emotioneel voor. Herbert kan zijn emoties en mening als analyst niet uitschakelen wanneer hij steward is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Omdat niet main target.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Probleem is ook dat een steward een vrijwilligersfunctie is. Las dat je 300 dollar vergoeding kreeg, dat is net genoeg voor de consumptiebonnen van een weekend.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij begrijpt ook niet dat de functies van steward en analist onverenigbaar met elkaar zijn.
Een voetbalanalist heeft ook geen functie als VAR of zo.
Ajax krijgt een penalty.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
[x] Ongeschiktquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Mensen kunnen geen dubbele pet dragen daar zijn mensen te emotioneel voor. Herbert kan zijn emoties en mening als analyst niet uitschakelen wanneer hij steward is.
Dat is dit weekend ook weer heel duidelijk geworden.
Het zal je maar gezegd worden als Lando zijnde.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Zit wel een kern van waarheid in. Dat hele gezeur op de Hungaroring bijvoorbeeld. Kostte Lando ook punten in het WDC.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zal je maar gezegd worden als Lando zijnde.
Maar ik denk dat ze nu (later dus) gedacht hadden: "Ach, als het Norris t๓ch kan lukken.... dan gaan we er ook maar voor!"
Dat.quote:
Ja, dat is natuurlijk volslagen idioot in een wereld waarin er miljarden om gaan. Geen idee waarom ze dat niet professionaliseren want dat dat hard nodig is staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Probleem is ook dat een steward een vrijwilligersfunctie is. Las dat je 300 dollar vergoeding kreeg, dat is net genoeg voor de consumptiebonnen van een weekend.
Onbegrijpelijk dat ze niet een fatsoenlijke vergoeding krijgen met al dat geld dat erin om gaat.
En volgend jaar zal Piastri in het begin vooral voor zichzelf rijden. Als hij dan voor op Norris staat wordt het nog leuk tussen die twee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat.
Ze hebben Oscar toen laten winnen in Hongarije (nu ja, Norris deed dat zelf eigenlijk).
Dat hadden nog wel dure (verlies)punten kunnen wezen voor Norris, en dat blijkt nu inderdaad.
Maar op Hongarije stond Lando er niet z๓ goed voor als tot Brazilie.
Heb dit echt tien keer gelezen, om te kijken of er echt stond wat ik dacht dat er stond, maar het staat er echtquote:"Ik begrijp Jos' standpunt, want het gaat over zijn zoon", vervolgt Herbert. "Is er vooringenomenheid? Nee, natuurlijk niet. Ik was niet de enige die dacht dat wat Max in Mexico deed, over de top was. Lando Norris en Zak Brown dachten dat ook"
Dat is nog enige kans voor Max volgend jaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En volgend jaar zal Piastri in het begin vooral voor zichzelf rijden. Als hij dan voor op Norris staat wordt het nog leuk tussen die twee.
Zoals ik al eerder posttequote:Op dinsdag 5 november 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb dit echt tien keer gelezen, om te kijken of er echt stond wat ik dacht dat er stond, maar het staat er echt
De tering man .... Die gast is toch totaal ongeschikt voor zo'n functie.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja maar hunnie zeiden het ook!"
Max dus de lachende derde?quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is nog enige kans voor Max volgend jaar eigenlijk.
Piastri vs Norris
Leclerc vs Lewis
Max in z'n eentje. Russell zal ook wel alleen zijn verwacht ik.
Lekker weer veel punten afsnoepen van elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |