Ik keek het programma. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 4 november 2024 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Dit kan een 9/11 moment zijn. Waar was jij toen Johan Derksen wegliep bij VI en we dit TV-icoon voor het laatst op tv zagen?
En Momo heeft er het op Fok forum over....spannend!quote:Op maandag 4 november 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
Gerda en Henk zitten vast weer aan de buis gekluisterd
Ja jammer is datquote:Op maandag 4 november 2024 23:25 schreef TLC het volgende:
Ik kijk dat programma al jaren niet meer, het was in t begin nog aardig toen het echt inhoudelijk om voetbal ging.
Ben wel een beetje #teamjohan. Het is stuitend irritant hoe Genee zogenaamd promoot voor de 'jongens van de merchandise'. Maar het gaat puur om hemzelf, dat nummer en de verkoop.quote:Op maandag 4 november 2024 23:55 schreef Scorpie het volgende:
Die 2 hadden volgens mij al bonje voor de uitzending.
Wat vreemd nou, met die miljoenen die hij ervoor krijgt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:55 schreef Seven. het volgende:
Johan Derksen. Tegen beter weten in hoop ik alweer dat het nu echt afgelopen is met die enorme lul van een vent, maar na wat gemopper schuift hij binnen enkele dagen weer aan. Graatloze zak aardappelen.
Ditquote:
Hoeveel verdient die zak hooi eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2024 04:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wat vreemd nou, met die miljoenen die hij ervoor krijgt.
Sneu voor de Amerikaanse verkiezingen die hierdoor helemaal ondersneeuwenquote:Op dinsdag 5 november 2024 06:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Vermoeiend wel.
Maar vanavond zit half Nederland te kijken of Derksen er wel of niet zit.
Die Gijp is nog wel de meest irritante. Wat een domheid zeg...quote:Op maandag 4 november 2024 23:25 schreef TLC het volgende:
Ik kijk dat programma al jaren niet meer, het was in t begin nog aardig toen het echt inhoudelijk om voetbal ging.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sneu voor de Amerikaanse verkiezingen die hierdoor helemaal ondersneeuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |