Ik kwam ook voor je zwarte deuren en een Pokémon-belofte. Dat laatste gebeurde nietquote:Op maandag 4 november 2024 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar die maakt je niet zelf![]()
En je smeerde haar geen tegels aan. En vast nog meer, maar ik weet niet meer wat.
Goede tipsquote:Op maandag 4 november 2024 20:36 schreef Barreltje het volgende:
@:lucky_strike
wat tips (aangezien chef ook veel weg is)
-wees lief voor jezelfhet kost mij altijd een dag om gewend te raken aan alleen zijn. op zo'n dag mag ik lekker alles wat ik wil ( meestal op de bank hangen)
- Bedenk welke series op netflix je ECHT zelf wilt zien (Martha een optie? )
- Welke dagen gaat hij weg? De weekenden vind ik altijd lastiger, want dan zie ik niemand. dus dan plan ik meestal activiteiten buitens huis met vriendinnen
- plan ook lekker een wellness dagje in geef jezelf een massage kado ofzo ( zonder kaarsen)
- als J terug komt, geef hem dan even een dag of twee om te aarden. Jetlag vanuit US is en bitch..
Wat heeft ze jou teleurgesteldquote:Op maandag 4 november 2024 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kwam ook voor je zwarte deuren en een Pokémon-belofte. Dat laatste gebeurde niet
Ik zou tips kunnen geven m.b.t. de jetlag en de activiteiten van J de volgende dag, maar ik vrees dat die niet ten uitvoer kunnen worden gebracht. Arme J…quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede tips![]()
Die dag of 2 om te aarden heeft hij alleen niet. Hij gaat waarschijnlijk van vrijdag tot en met vrijdag weg en moet me dan op zaterdag helpen om op een markt te staan. En mijn afspraak was eerst dus helaas. Maar het is alleen maar 's ochtends en einde middag spullen verplaatsen. Tussendoor en de twee dagen daarna kan hij crashen.
Ik ga mensen charteren om leuke dingen mee te doen
Maar hij gaat wel toffe dingen meemaken en een hoop geld verdienen. Win some, lose somequote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou tips kunnen geven m.b.t. de jetlag en de activiteiten van J de volgende dag, maar ik vrees dat die niet ten uitvoer kunnen worden gebracht. Arme J…
Dat is dan weer in zijn/jullie voordeel, maar ik ben benieuwd naar de survival verhalen tegen die tijd…quote:Op maandag 4 november 2024 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel toffe dingen meemaken en een hoop geld verdienen. Win some, lose some
Ik hou je op de hoogtequote:Op maandag 4 november 2024 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan weer in zijn/jullie voordeel, maar ik ben benieuwd naar de survival verhalen tegen die tijd…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja mijn deurenquote:Op maandag 4 november 2024 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kwam ook voor je zwarte deuren en een Pokémon-belofte. Dat laatste gebeurde niet
Ik had de deuren! Heb!quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat heeft ze jou teleurgesteld
Lichttherapiebrillen zouden ook moeten helpen met jetlag.quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 21:39 schreef AnneX het volgende:
@:sigme vanmiddag kocht ik de eerste tulpen.
Een witte versie van jouw horror tulp.White parrot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
De naam? Geen idee. Stond niet op de verpakking.quote:
Ik heb een paar zwarte en een paar witte deuren en tegengestelde kozijnen. Dankzij jouw inspiratie.quote:Op maandag 4 november 2024 21:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja mijn deuren
Niet de kozijnen dan? Was er niet iets met stof?
Waarom geen Pokemon? En waarom weet jij dit en ik niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |