Zijn bepaalde daarvan niet weer terug gekomen met Unity of iets anders? in principe kan je die spellen natuurlijk gewoon herschrijven met andere code. Rayman 2 is bv. zo ook voor Nintendo DS uitgebracht.quote:Op maandag 4 november 2024 18:50 schreef marc0871 het volgende:
Bubble shooter, mahjong, combine three, hidden objects en dat soort spelletjes.
Met het einde van flash en shockwave zijn wel veel leuke spelletjes verdwenen, ja.
Weet ik veel.quote:Op maandag 4 november 2024 18:54 schreef Kerem het volgende:
[..]
Zijn bepaalde daarvan niet weer terug gekomen met Unity of iets anders? in principe kan je die spellen natuurlijk gewoon herschrijven met andere code. Rayman 2 is bv. zo ook voor Nintendo DS uitgebracht.
Is gewoon HTML5 trouwens niet ook voor spellen geschikt?
Dat kan niet meer op mijn laptopquote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Kerem het volgende:
Ergens vraag ik mij nu wel af, waarom zou je nog voor commercielle spellen kiezen? Als er 1000den gratis online staan? OK een Assassins creed is grafisch mooier en er zit ook wel een echt verhaal in (vergelijk het met de efteling), maar het is duur, kost (veel) installatietijd en neemt (veel) schijfruimte in beslag. Dan ben je ook nog gebonden aan het Windows platform (helaas nog steeds de populairste maar toch), en allerlei beveiligingen.
Deze games hebben trouwen goede graphics, ja wat minder detail dan een Assassins creed maar dat voor die prijsverschil.
https://www.madalingames.com/
Nog iets waarom staan games nog op een DVD/Blu-ray schijfje en moet je nog steeds installeren? Lijkt mij met 1gb glasvezel het in de cloud moet kunnen?
Het is voor mij geen probleem.quote:Op maandag 4 november 2024 23:51 schreef Kerem het volgende:
gewoon inpluggen via USB?? Snap nu echt het probleem niet.
Linux Wine schijnt erg goed te zijn in het draaien van oude Windows spellen, oude Windows spellen die op moderne Windows niet trekt, schijnt vaak erg goed te draaien via Wine. Heb dit zelf overigens ervaren bij het spel Outlaws.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |