Ja. Mooi tijdstip toch om daar mee te beginnen.quote:
Zou echt chagrijnig worden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Mooi tijdstip toch om daar mee te beginnen.
Maar wil ze diep van binnen wel.quote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doet ze toch allang niet meer?
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschuddenquote:Op maandag 4 november 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wil ze diep van binnen wel.
Als eigenaresse is dat wel altijd tricky in je eigen bar. Maar wie weet kan het in Thailand.quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschudden
She's back!quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschudden
Floryquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
She's back!![]()
BalliesBillen [ afbeelding ]
ja is goed.quote:Op maandag 4 november 2024 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Bitterbal kan jij even overkomen naar Nederland. Ik heb een dame nodig voor een badmintonwedstrijd op 16 november.
sta je te klappertanden ?quote:Op maandag 4 november 2024 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe update: het is behoorlijk fris.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
She's back!![]()
BalliesBillen [ afbeelding ]
dadelijk is het een permanente banquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jazekers![]()
![]()
![]()
Net op tijd om weer een ban te krijgen op verkiezingsavond
Oei dan moet ik iets gaan doen met mijn levenquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk is het een permanente ban
Ja en wij dan? Dan moeten we jou missenquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei dan moet ik iets gaan doen met mijn leven
Jullie zijn leuk genoeg om zonder mij door te gaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en wij dan? Dan moeten we jou missen
quote:Op dinsdag 5 november 2024 02:43 schreef datismijnmening het volgende:
kom Ballie we gaan diertjes kijken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |