Had het laatst nog iemand toegewenst in VBLquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Boys. Ik heb een stevige griep te pakken.
Mij niet hoop ik?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had het laatst nog iemand toegewenst in VBL
RIPquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michel Vos is mijn favoriete Amerika Watsertje. Een kundige man die zonder enige vorm van overdrijving de zaken op een objectieve manier uiteen zet. Ook niemand iemand die onnodig allemaal Amerikaanse woordjes en zinnen in zijn betoog gooit omdat hij nu in Amerika woont.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:35 schreef RamboDirk het volgende:
Raymond Mens is mijn one to watch vandaag. Kan wel wat, veel gogme.
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is biased, neukt met een van de Pelosi's.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michel Vos is mijn favoriete Amerika Watsertje. Een kundige man die zonder enige vorm van overdrijving de zaken op een objectieve manier uiteen zet. Ook niemand iemand die onnodig allemaal Amerikaanse woordjes en zinnen in zijn betoog gooit omdat hij nu in Amerika woont.
Ja de rest van de post was ook enigszins sarcastisch.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is biased, neukt met een van de Pelosi's.
Akkoord, well playedquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de rest van de post was ook enigszins sarcastisch.
Ik heb een relatie met een Amerikaanse, en gebruik nog steeds geen onnodige Amerikaanse woordjes en zinnetjes als ik Nederlands spreek/schrijf om interessant te doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michel Vos is mijn favoriete Amerika Watsertje. Een kundige man die zonder enige vorm van overdrijving de zaken op een objectieve manier uiteen zet. Ook niemand iemand die onnodig allemaal Amerikaanse woordjes en zinnen in zijn betoog gooit omdat hij nu in Amerika woont.
Oke klotebelgquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een Amerikaanse, en gebruik nog steeds geen onnodige Amerikaanse woordjes en zinnetjes als ik Nederlands spreek/schrijf om interessant te doen.
Ik ben toch wel een beetje fier met mezelf.
De Nederlandse wilden niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een Amerikaanse, en gebruik nog steeds geen onnodige Amerikaanse woordjes en zinnetjes als ik Nederlands spreek/schrijf om interessant te doen.
Ik ben toch wel een beetje fier met mezelf.
Kloptquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:26 schreef De_Pel het volgende:
En, gaan we linksom of rechtsom de afgrond in?
Gelukkig is Charles Groenhuijsen wel objectiefquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is biased, neukt met een van de Pelosi's.
Kwestie van tijd totdat @GurneyIsBestOke of @Scrummie volledig Amerika deskundige zijn en hier een stukje duiding kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig is Charles Groenhuijsen wel objectief
Dat zou echt amazing zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat @:gurneyisbestoke of @:scrummie volledig Amerika deskundige zijn en hier een stukje duiding kunnen geven.
Ze zouden ook een soort alternatieve presidentsverkiezingen kunnen houden, met Gurley als Harris en Scrummie als Trump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat @:gurneyisbestoke of @:scrummie volledig Amerika deskundige zijn en hier een stukje duiding kunnen geven.
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een kommetje soep met een broodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |