SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb jij weerquote:Op zondag 3 november 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
Ik kreeg net een DM dat ik niet meer in het vorige topic mocht posten![]()
![]()
En nog een DM gestuurdquote:Op zondag 3 november 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
Ik krijg bijna nooit DM'squote:Op zondag 3 november 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
![]()
Alvast een TR gezetquote:Op zondag 3 november 2024 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde net iets woestboos posten, maar het topic was dicht![]()
Wat, krijg jij geen haat-DMs?quote:
Ik dacht dat iedereen die wel kreeg, ben ik toch spesjul
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan beamenquote:Op zondag 3 november 2024 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
steeds zelfde naam tt plaatsen dan![]()
Haat DM gestuurdquote:Op zondag 3 november 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat, krijg jij geen haat-DMs?
Ik dacht dat iedereen die wel kreeg, ben ik toch spesjul![]()
Nou tijdje geleden wel een wat minder vriendelijke dm ja. Maar voor de rest val het reuze mee.quote:Op zondag 3 november 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat, krijg jij geen haat-DMs?
Ik dacht dat iedereen die wel kreeg, ben ik toch spesjul
Forum Opties Forumhop: Hop naar: