En het was wel @Caland zijn OP!quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:03 schreef Idisrom het volgende:
@:Caland .
Welkom in her derde deel moet zijn: Nog steeds welkom in het zesde deel
En die toezichthouders hebben inmiddels al tonnen gedeclareerd voor strontquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ooh, wat een (verrassende) strontpot.
[ x ]
Het pluche zit zo lekker en warm .quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En die toezichthouders hebben inmiddels al tonnen gedeclareerd voor stront
John JaakkeGod @:powerloungen
Bewust gelogen dus en bewust op het verkeerde been gezet dus.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ooh, wat een (verrassende) strontpot.
[ x ]
Jezus wat een oude jongens krentenbrood zuipherses zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het pluche zit zo lekker en warm .
[ afbeelding ]
Lekker met alle oude vriendjes uit de jaren 70 je nog steeds overal doorheen glibberen omdat je er maar niet genoeg van kan krijgengenot.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jezus wat een oude jongens krentenbrood zuipherses zeg.
Van die figuren die hun hele professionele carrière al met allerlei fraude en grijze zaken wegkomen. Brrrrr...quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker met alle oude vriendjes uit de jaren 70 je nog steeds overal doorheen glibberen omdat je er maar niet genoeg van kan krijgengenot.
quote:Vitesse wacht mogelijk een nieuwe (punten)straf van de KNVB. De Arnhemse club heeft geen uitstel gekregen voor het inleveren van de jaarrekening van afgelopen seizoen. Daardoor is er nu een jaarrekening ingediend zonder handtekening van de accountant.
Wilde het net posten. Ik zou willen zeggen doek maar op. Maar m'n voetbalhart zegt eigenlijk nee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-nieuwe-straf-dreigt
[..]
Puntenaftrek als je al onderaan staat in een competitie waaruit je niet kan degraderen is natuurlijk geen echte straf. Niet dat ze van mij eruit gezet moeten worden, maar als puntenaftrek de enige straf is zullen ze dat in Arnhem niet erg vinden, denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-nieuwe-straf-dreigt
[..]
Ze belazeren de boel wederom dus mijn voetbalhart zegt opdoekenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde het net posten. Ik zou willen zeggen doek maar op. Maar m'n voetbalhart zegt eigenlijk nee.
https://www.telegraaf.nl/(...)edwin-reijntjes-voorquote:Vitesse vraagt Coley Parry om nieuw uitstel; Amerikaan stelt salarisverlaging algemeen directeur Edwin Reijntjes voor
ARNHEM - De betrokkenen in het Vitesse-drama blijven rollend over straat gaan. Daarvan getuigt een statement dat de Amerikaanse zakenman Coley Parry, de grootste schuldeiser van Vitesse, dinsdag naar buiten heeft gebracht. Parry opent daarin vol de aanval op algemeen directeur Edwin Reijntjes, die in zijn ogen faalt en desondanks ’vorstelijk beloond’ zou worden.
Volgens Parry heeft de in zijn voortbestaan bedreigde Arnhemse club onlangs opnieuw gevraagd om de schuld langer op te schorten, iets wat de Amerikaan afgelopen zomer al eens heeft gedaan, waardoor Vitesse in extremis de licentie om betaald voetbal te spelen terug heeft gekregen.
In een statement dat hij namens Common Group vanochtend naar buiten heeft gebracht, stelt Parry: „Op vrijdag 8 november zijn we ervan op de hoogte gebracht in een videocall met Edwin Reijntjes, dat hij ons verzocht om hulp bij het nieuwe BDO-issue (BDO is de accountant, red.) en dat onderdeel van het plan om een handtekening (onder de jaarrekening, red.) te krijgen voor hen is dat Common voor een vierde keer de vervaldata op de leningen naar voren schuift.”
Parry geeft Reijntjes van onderuit de zak
Parry geeft aan daartoe bereid te zijn, maar geeft in het statement ook Reijntjes onder uit de zak met een opsomming van mislukkingen door het huidige management onder leiding van Reijntjes in de ogen van de Amerikaan. Daarbij noemt Parry de mislukte WHOA-procedure, die meerdere miljoenen heeft gekost, het onvermogen om een sluitende begroting op te stellen, wat eerder dit jaar heeft geleid tot intrekking van de licentie, de mislukte overname door Guus Franke en het herhaaldelijke missen van de deadlines om door de accountant getekende jaarrekeningen in te dienen bij de KNVB.
Parry is van mening dat Reijntjes nog altijd niet „op een productieve wijze werkt” en noemt daar enkele voorbeelden van. De Amerikaan stelt, dat de algemeen directeur van Vitesse gedurende anderhalve maand niets heeft ondernomen, nadat hij ervan op de hoogte was gesteld, dat de overeenkomst tussen Parry en de toen nog beoogde eigenaar Guus Franke was beëindigd. Ook stelt Parry dat Reijntjes een verkeerde voorstelling van zaken heeft gegeven over de sideletter met een geheime afspraak tussen de Amerikaan en de voormalige overnamekandidaat.
Verkeerde voorstelling van zaken
„Hij heeft een verkeerde voorstelling van zaken gegeven in de media, dat hij niet wist dat Guus Franke niet de volledige informatie had verschaft en zijn poging om ’damage control’ te doen door Common de schuld te geven, terwijl Common nul invloed had over Franke’s handelen.” Ook beklaagt Parry zich over de onwil van Reijntjes om persoonlijk met hem te praten en dat alleen te doen via advocaten, wat de club volgens hem tienduizenden euro’s heeft gekost de afgelopen maanden en is hij ontstemd over het afzeggen van een voor vandaag geagendeerde meeting.
De Amerikaan geeft aan desondanks bereid te zijn de claim opnieuw op te schorten, maar stelt daar wel eisen aan. Zo wil hij dat er een Task Force wordt opgericht waarin ook een vertegenwoordiger van de STAK Sterkhouders Vitesse-Arnhem, een lid van de Raad van Toezicht en een vertegenwoordiger van de Supportersvereniging moeten plaatsnemen. Parry stelt bovendien voor, dat Reijntjes in het belang van de club de bepaling in zijn contract, dat hij een bonus van 75.000 euro ontvangt als hij erin slaagt een overname van de club af te ronden, laat vallen. Ook stelt hij voor, dat de raad van commissarissen een klaarblijkelijke salarisverhoging van twintig procent voor Reijntjes heroverweegt.
„Common stelt voor, dat de rvc overweegt om de salarisverhoging van twintig procent te verwijderen die hij voor zichzelf heeft geconstrueerd terwijl hij werknemers vertelde, dat de club zich niet langer hun salarissen kon veroorloven. Uiteindelijk brengen veel stakeholders offers in het belang van Vitesse (supporters, Sterkhouders, werknemers, crowdfunders, Common), terwijl Edwin vorstelijk beloond blijft worden voor een klus waarin hij faalt in alle opzichten en waarmee hij Vitesse gijzelt met zijn gebrek aan urgentie.”
Reactie Reijntjes
Gevraagd naar een reactie op het statement van Parry geeft Reijntjes aan: „We gaan er inhoudelijk niet op reageren, dat is niet in het belang van Vitesse. We gaan door met waar we mee bezig zijn, dat is belangrijker. Alles wat daarin staat, is voor zijn rekening. Het enige wat ik er wel over kan zeggen, is dat ik niet zelf de condities bepaal waaronder ik werk maar de aandeelhouder (de stichting Vitesse voor Altijd, red.). En die bepaalt ook of ik door kan gaan met mijn werk. Niet Coley Parry bepaalt dat.”
Parry gaat er met 2 benen gestrekt in.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)edwin-reijntjes-voor
Je doet geen reddingsactie als supporter maar je zorgt dat de algemeen directeur zijn hoge salaris kan behouden. Faal club.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Parry gaat er met 2 benen gestrekt in.
Is zijn kant van het verhaal natuurlijk maar ben het zeker ermee eens dat er geen mogelijkheid moet zijn dat je nu nog bonussen en salarisverhogingen aan het bestuur moet gaan geven. Dat past gewoon écht niet in een tijd dat de club de broekriem zo hard aan moet halen dat ze niet meer kan schijten
En nog steeds met 16.000 man op de tribune. Is toch wat anders dan de provincialo's die een Top 3 club supporten omdat ze hun hele leven al de weg van de minste weerstand zoeken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:41 schreef Nukubu het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ederlaag-heel-slecht
quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:41 schreef Nukubu het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ederlaag-heel-slecht
Was de 0 - 5 op 18 maart 1981 tegen Cambuur dan tot gisteren de grootste thuisnederlaag ooit voor Vitesse?quote:De 0-6 betekende de grootste thuisnederlaag ooit voor Vitesse in competitieverband.
Hoeveel daarvan zaten er nog op het eind?quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En nog steeds met 16.000 man op de tribune. Is toch wat anders dan de provincialo's die een Top 3 club supporten omdat ze hun hele leven al de weg van de minste weerstand zoeken.
Ik ga denk ik binnenkort ook een keertje als echte ramptoerist. Je wil toch mogelijk de laatste wedstrijd meegemaakt hebbenquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En nog steeds met 16.000 man op de tribune. Is toch wat anders dan de provincialo's die een Top 3 club supporten omdat ze hun hele leven al de weg van de minste weerstand zoeken.
de wedstrijden tegen de top 3 waren de enige keren dat het gelredome wel vol zat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Sow dan KOEKOEK user @Yozzz haalt uit naar heel VBL / AFC AJAX #3831 WELKOM TERUG OUWEquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Inter, Liverpool en Tottenham was het ook volle bak.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
de wedstrijden tegen de top 3 waren de enige keren dat het gelredome wel vol zat.
Dus nog op geen 2 handen te tellen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Inter, Liverpool en Tottenham was het ook volle bak.
Ja als je tegen die ploegen nog je stadion niet uitverkocht krijgt kun je beter de club opdoeken, in het geval van Vitesse zou dat alsnog terecht zijn, niet geloofwaardig meer van de LC als ze hier mee wegkomenquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Inter, Liverpool en Tottenham was het ook volle bak.
Er kwamen waarschijnlijk veel uitsupporters meequote:Op zaterdag 23 november 2024 17:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja als je tegen die ploegen nog je stadion niet uitverkocht krijgt kun je beter de club opdoeken, in het geval van Vitesse zou dat alsnog terecht zijn, niet geloofwaardig meer van de LC als ze hier mee wegkomen
Haha, gewoon uitgeluld.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus nog op geen 2 handen te tellen.
Nou nou, wees er trots op, op die grootheidswaanzin van je bijna failliete clubquote:
Grote bek voor iemand van wie zijn fraude clubje onderaan staat in de kkd en amper of geen toekomst heeftquote:
De eerste keer dat ik in het gelredome was ging dat volgens mij ook om een toeschouwersrecord. Tegen Feyenoord. Vrije trap Van Gastel. In de tijd van Machlasquote:Op zaterdag 23 november 2024 16:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
de wedstrijden tegen de top 3 waren de enige keren dat het gelredome wel vol zat.
Never forget Vitesse - Feyenoord in 2017quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik in het gelredome was ging dat volgens mij ook om een toeschouwersrecord. Tegen Feyenoord. Vrije trap Van Gastel. In de tijd van Machlas
Tering dat is lang geleden. Stukje boomer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik in het gelredome was ging dat volgens mij ook om een toeschouwersrecord. Tegen Feyenoord. Vrije trap Van Gastel. In de tijd van Machlas
Genot.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In september 2024 nog uitverkocht tegen nota bene Jong Ajax. Echte clubliefde bestaat, ik snap dat dat beangstigend kan voelen voor een buitenstaander.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou nou, wees er trots op, op die grootheidswaanzin van je bijna failliete club
Tja, als er een grote club langskomt is het wel uitverkocht. Af en toe dus maar.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
In september 2024 nog uitverkocht tegen nota bene Jong Ajax. Echte clubliefde bestaat, ik snap dat dat beangstigend kan voelen voor een buitenstaander.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 24 november 2024 09:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, als er een grote club langskomt is het wel uitverkocht. Af en toe dus maar.
Of het vol is of niet laat ik even buiten beschouwing, maar ik ben zelden in een meer sfeerloze put geweest dan het Gelredome.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
In september 2024 nog uitverkocht tegen nota bene Jong Ajax. Echte clubliefde bestaat, ik snap dat dat beangstigend kan voelen voor een buitenstaander.
Ik was op de tribune gaan zitten, best gezellig.quote:Op zondag 24 november 2024 14:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Of het vol is of niet laat ik even buiten beschouwing, maar ik ben zelden in een meer sfeerloze put geweest dan het Gelredome.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |