Jammer van de photoshop.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsster Joy Beune poseert naakt in het kerstnummer van Playboy
[ afbeelding ]
Laat ze ook haar tepels zien?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsster Joy Beune poseert naakt in het kerstnummer van Playboy
[ afbeelding ]
Met wie?quote:
Prima memmen, jammer van haar zwaar opgemaakte gezicht. Normaal ziet ze er leuker uit.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer van de photoshop.
[ afbeelding ]
Ach, je kunt beter een keer goed in de Playboy staanquote:Op woensdag 4 december 2024 21:53 schreef Mansjester het volgende:
Ach ach ach Beune. Toch maar voor de schijnwerpers gegaan. Net zo aandachtsgeil als Jutta
Beune ziet weinig overeenkomsten tussen Leerdam en haar. "Jutta en ik zijn heel verschillende types op en naast het ijs. Zij is van de korte afstanden, terwijl ik beter tot mijn recht kom op de langere afstanden. Jutta staat vaak in de schijnwerpers, is zeer bedreven met social media. Daar voelt zij zich goed bij en dat moet ze dan ook zeker doen. Ik heb daar minder mee. Het hoort erbij in deze tijd, dat snap ik, maar het kost mij eerder energie dan dat het mij energie oplevert. Ik voel me prettiger op de achtergrond."
Met mijn blauwaderige yoghurtpomp.quote:
Ben je zo lenig dan dat je daar mee kan tongzoenen?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met mijn blauwaderige yoghurtpomp.
Sorry ik ben geen Verona van de Leurquote:Op donderdag 5 december 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben je zo lenig dan dat je daar mee kan tongzoenen?
Qua centen kun je beter wat 'geklungel' op de sosjuls doen hoor tegenwoordig, zeker met het bereik van Jutte en tokkievriendje.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ach, je kunt beter een keer goed in de Playboy staan
dan dat jarenlange geklungel met jezelf op de sociale media.
De familienaam doorgeven!quote:
Tweede zoontje gaan ze Jan noemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |