Oh ik dan weer niet.quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef freaky40 het volgende:
De TV kijker is ook vaak voor de underdog, kijk maar een naar 'ON'er' Jan die ooit ER won. Mooi seizoen was dat.
Zou Alireza een goede Robinson zijn?quote:Op zondag 10 november 2024 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dan weer niet.
Robbert Rodenburg.Lieve jongen, maar voor mij geen Robinson.
de voetballerquote:Op zondag 10 november 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou Alireza een goede Robinson zijn?
Als hij niet snel emotioneel wordt misschien wel.quote:Op zondag 10 november 2024 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou Alireza een goede Robinson zijn?
Vond ik ook niets.quote:Op zondag 10 november 2024 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dan weer niet.
Robbert Rodenburg.Lieve jongen, maar voor mij geen Robinson.
Echt suf jaquote:Op maandag 11 november 2024 07:39 schreef Momo het volgende:
Timor staat eigenlijk al vrijwel in de finale, wint veel proeven en heeft twee munten. En lijkt bondje ook mee te hebben. Zullen we hem uberhaupt meer dan 2 keer gewoon bij de eilandraad zien?
Ik zie hem zelfs wel winnen al zie ik liever een andere winnaarquote:Op maandag 11 november 2024 07:39 schreef Momo het volgende:
Timor staat eigenlijk al vrijwel in de finale, wint veel proeven en heeft twee munten. En lijkt bondje ook mee te hebben. Zullen we hem uberhaupt meer dan 2 keer gewoon bij de eilandraad zien?
Over het algemeen bestaat de eindproef voor het grootste gedeelte uit geluk, dus daar heb ik dan altijd maar hoop op.quote:Op maandag 11 november 2024 10:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie hem zelfs wel winnen al zie ik liever een andere winnaar
Meestal is het gewoon laf kuddegedrag.quote:Op maandag 11 november 2024 12:57 schreef Document1 het volgende:
Ik snapte er niks van. Dit was de kans geweest om team Timor te pakken maar dan naaien ze Billy met wie ze al de hele tijd in hetzelfde kamp zitten. Zou hij echt zo irritant zijn of speelt er iets anders?
Finale kan je nu wel uittekenen en Kieran is de volgende die eruit gaat. Die heeft z’n eigen graf gegraven.
Zal wel gellac zijn met een uitgroei die je in snelle shots niet ziet. Het lijkt me sterk dat ze een nagelstyliste mee hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 13:57 schreef roos94 het volgende:
Hoe heeft Marijn na 21 dagen op een eiland, met zogenaamd geen beauty middelen, prachtig blauw gelakte nageltjes, kortgeknipt, niet gechipt, niet uitgegroeid, niks?
Of van die stickers die je plakt en die dan hard worden.quote:Op maandag 11 november 2024 14:01 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Zal wel gellac zijn met een uitgroei die je in snelle shots niet ziet. Het lijkt me sterk dat ze een nagelstyliste mee hebben.
Nja van die opgevers word je wel geirriteerd denk ik. Als je niet tot het einde wil blijven doe dan niet mee.quote:
En als er echt iets is met de kinderen of een ander familielid dan hoor je dat wel en vertrek je vanwege familiezaken. Volgens mij was er jaren terug toch een kandidaat die eerst teleurgesteld was dat hij eruit was gestemd, eenmaal toen hij thuis was overleed zijn vader dagen later. Als hij tot de finale was gebleven had hij zijn vader niet meer gezien.quote:Op maandag 11 november 2024 18:24 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nja van die opgevers word je wel geirriteerd denk ik. Als je niet tot het einde wil blijven doe dan niet mee.
Als het lichamelijk is en het daardoor niet anders kan snap ik het. Maar opgeven is echt heel suf.
Dat is makkelijk gezegd vanaf je warme stoel thuisquote:Op maandag 11 november 2024 18:24 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nja van die opgevers word je wel geirriteerd denk ik. Als je niet tot het einde wil blijven doe dan niet mee.
Als het lichamelijk is en het daardoor niet anders kan snap ik het. Maar opgeven is echt heel suf.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 06:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd vanaf je warme stoel thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |