abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215556468
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef Momo het volgende:

[..]
En als er echt iets is met de kinderen of een ander familielid dan hoor je dat wel en vertrek je vanwege familiezaken. Volgens mij was er jaren terug toch een kandidaat die eerst teleurgesteld was dat hij eruit was gestemd, eenmaal toen hij thuis was overleed zijn vader dagen later. Als hij tot de finale was gebleven had hij zijn vader niet meer gezien.
Ja precies. Urgente zaken of lichamelijke problemen is zeker een valide uitzondering.

Maar je ziet elk seizoen zoveel mensen die opgeven. Ook mensen die blijkbaar de samensmelting als einddoel zien.

Doe dan gewoon niet mee zou ik dan zeggen.
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:29:41 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215556623
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:09 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Ja precies. Urgente zaken of lichamelijke problemen is zeker een valide uitzondering.

Maar je ziet elk seizoen zoveel mensen die opgeven. Ook mensen die blijkbaar de samensmelting als einddoel zien.

Doe dan gewoon niet mee zou ik dan zeggen.
Je kunt vooraf niet voorspellen hoe groot je heimwee zal zijn.
Plus as er eentje opgeeft is dat als een verspreidende ziekte.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:30:15 #228
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215556627
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 21:13 schreef Document1 het volgende:
Op opgeven zou best een boete mogen staan. Zo weinig mogelijk screen time bijvoorbeeld.
Dat was vroeger toch ook zo?
Bij de niet-BN'ers. Dat je geld moest inleggen en bij vrijwillig opgeven kreeg je dat niet terug.
Meen ik
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:30:39 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215556629
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2024 16:09 schreef junkiesietze het volgende:
ze krijgen gewoon nog veel te veel eten, iedereen is nog zo sterk, sure er zaten een paar graatmagere vrouwen bij maar die waren dat al vanaf het begin.
Maar ik heb bij niemand echt het gevoel alsof het weinige eten echt een probleem is.
Misschien Outlast maar eens kijken op Netflix ;)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 november 2024 @ 10:32:27 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215556649
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 10:53 schreef GereDathan het volgende:
De finale is alweer duidelijk, net als eerdere jaren. Heel jammer weer, waarom blijven ze toch elke keer in dezelfde domme fouten trappen? Timor is van zichzelf al heel sterk, maar het vele vreten en goed slapen op Winnaarseiland maakt hem elke dag sterker. Samen met de immuniteit die hij heeft bij een terugkeer op het normale eiland én zijn 2 immuniteitsmunten maakt hem al voor minstens 3 stemrondes immuun. En dat is dan nog los van dat hij daar kan blijven of een proef wint.

Dat hele winnaarseiland op deze manier is te walgelijk voor woorden. We hebben eerder al meermaals gezien dat het mensen zonder moeite naar de finale helpt. Vroeger hadden we nog wel eens een winnaarseiland waar het echt een soort van kadootje was met een fatsoenlijk bed en een keer een douche. Daar ging je dan als winnaar met 2 mensen heen voor 1 nachtje en dan kwam je weer terug.

Verder hartelijk gelachen om jankerd Ellemieke en genoten van een ijzersterke Jaimy. Wat een geweldige vrouw is dat, zeer veel waardering voor haar!

Billy eruit vind ik jammer, wat je ook van hem vind: het is en was de absolute smaak/gangmaker op het eiland. Kom je nu aan met oer suffe en saaie mensen als Joy, Vincent of Kiran.

Gelukkig zitten Jamie, Ouassima en Marijn er nog in. Dat geeft nog wat sjeu aan de boel.
Ik ben ook wel pro Jamie :Y
L'Amour menaçant:
pi_215556815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ben ook wel pro Jamie :Y
Ik zou blindelings met haar trouwen O+

Natuurlijk bij wijze van spreke! Maar ik vind haar, ook buiten ER, gewoon zo'n leuk mens. Maar dat vind ik ook van haar man Steven, als ik op mannen zou vallen dan zou ik ook direct met hem trouwen. We missen veel mensen zoals hen in Nederland wat mij betreft :Y
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:48:38 #232
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215557270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Pas op, kazan tovert je zo weg!

quote:
Natuurlijk bij wijze van spreke! Maar ik vind haar, ook buiten ER, gewoon zo'n leuk mens. Maar dat vind ik ook van haar man Steven, als ik op mannen zou vallen dan zou ik ook direct met hem trouwen. We missen veel mensen zoals hen in Nederland wat mij betreft :Y
Ik vind 'm totaal niet aantrekkelijk, maar ik snap wel wat je bedoelt. Die twee hebben erg grappige humor samen en lijken hele fijne mensen. Doet me denken aan Blake Lively en Ryan Reynolds. Couple goals!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:58:14 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215557366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Steven is inderdaad een erg prettig persoon. Ik heb ook wel het idee dat Jaimy dat ook is. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:59:47 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215557384
https://m.hbvl.be/cnt/aid1080840?journeybuilder=nopaywall

quote:
Ja ik krijg een boete, maar die betaal ik met plezier. De vergoeding die ik krijg, ligt nu lager. Ik ben altijd heel correct dus voor mij geen probleem. Dat zijn de regels van het spel: hoe korter je verblijf, hoe lager je vergoeding. Ik ga het bedrag niet vermelden, maar het is tamelijk goed. Er is sowieso een premie voor de winnaar en je krijgt meer naargelang je er langer in zit. Blijf je minder lang, dan is je vergoeding minder. Maar ik weet nog niet hoeveel precies", aldus De Kerpel in TvFamilie.

Volgens de Vlaamse Mediamaatschappij is er geen sprake van een boete. "Kandidaten krijgen een vergoeding voor de tijd dat ze aan het programma meedoen. Hoe langer je verblijf, hoe hoger die vergoeding. Hoe korter, hoe lager. Dat is logisch. Freddy is zelf opgestapt, waardoor zijn verblijf korter was en dus zijn vergoeding ook lager. Het gaat hier dus niet om een boete."

They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215557788
Ik begrijp werkelijk niks van de noodzaak om billy dans weg te stemmen.

Zo gevaarlijk is hij toch niet? En brengt wel gezelligheid mee.

Compleet idioot en onlogisch.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_215557833
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Pas op, kazan tovert je zo weg!
[..]
Groot gelijk heeft ie!

quote:
Ik vind 'm totaal niet aantrekkelijk, maar ik snap wel wat je bedoelt. Die twee hebben erg grappige humor samen en lijken hele fijne mensen. Doet me denken aan Blake Lively en Ryan Reynolds. Couple goals!
Op mijn leeftijd is uiterlijk ondergeschikt ;)

Nee zonder dollen, snap ook wat jij bedoelt. Maar inderdaad, gewoon fijne leuke mensen zonder opsmuk. Net als bv. de Bauers dat hebben. Er lopen zoveel arrogante kwasten rond als "bekende Nederlander" dat het een verademing is dat er nog normale mensen zijn.

Als je dan bijvoorbeeld in ER naar Timon kijkt, dan krijg je toch plaatsvervangende schaamte? Wat een arrogante kwal, hoe hij op winnaarseiland terugkwam afgelopen week en Vincent totaal overschaduwde.
  Miss 200.000.000! dinsdag 12 november 2024 @ 13:21:01 #237
367000 roos94
pi_215558070
Er komt een soortgelijk iets op videoland maar dan wat harder denk ik

Bekijk deze YouTube-video

Wie overleeft het langst in de wildernis? In de nieuwste Videoland Original ‘ALONE’ wordt de lat voor survival-programma’s hoger gelegd dan ooit tevoren! In de ongerepte natuur van Noorwegen worden negen deelnemers gedropt om een ultieme survivaluitdaging aan te gaan met niet meer dan een basis survivaluitrusting. Los van elkaar en ver weg van de bewoonde wereld moeten zij zien te overleven. Alleen, zonder productieteam of cameraploeg, filmen ze hun eigen strijd tegen de elementen. Worden de honger en eenzaamheid hun vriend of vijand? ‘ALONE’ is vanaf vrijdag 22 november wekelijks te streamen bij Videoland.
  dinsdag 12 november 2024 @ 14:44:45 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215558779
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 13:21 schreef roos94 het volgende:
Er komt een soortgelijk iets op videoland maar dan wat harder denk ik

Bekijk deze YouTube-video

Wie overleeft het langst in de wildernis? In de nieuwste Videoland Original ‘ALONE’ wordt de lat voor survival-programma’s hoger gelegd dan ooit tevoren! In de ongerepte natuur van Noorwegen worden negen deelnemers gedropt om een ultieme survivaluitdaging aan te gaan met niet meer dan een basis survivaluitrusting. Los van elkaar en ver weg van de bewoonde wereld moeten zij zien te overleven. Alleen, zonder productieteam of cameraploeg, filmen ze hun eigen strijd tegen de elementen. Worden de honger en eenzaamheid hun vriend of vijand? ‘ALONE’ is vanaf vrijdag 22 november wekelijks te streamen bij Videoland.
Dat ziet er uit als OUTLAST van Netflix.
Alleen was dat dan Alaska.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 november 2024 @ 16:10:54 #239
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_215559577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat ziet er uit als OUTLAST van Netflix.
Alleen was dat dan Alaska.
Dat Outlast was op zich ook flink pittig. Mensen die gewoon moesten stoppen omdat hun darmen gewoon bijna stopte met werken door het gebrek aan eten. Dat is gewoon levensgevaarlijk zelfs..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_215560084
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
Ik begrijp werkelijk niks van de noodzaak om billy dans weg te stemmen.

Zo gevaarlijk is hij toch niet? En brengt wel gezelligheid mee.

Compleet idioot en onlogisch.
Precies en anders was het de kok :'). De 2 mensen die ik het laatst zou weg stemmen denk ik.
  woensdag 13 november 2024 @ 08:02:19 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215564504
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 16:10 schreef Bootje84 het volgende:

[..]
Dat Outlast was op zich ook flink pittig. Mensen die gewoon moesten stoppen omdat hun darmen gewoon bijna stopte met werken door het gebrek aan eten. Dat is gewoon levensgevaarlijk zelfs..
Het bracht ook echt t slechtste in mensen naar boven. Daar zijn de bondjes en eilandraden niks bij.
L'Amour menaçant:
pi_215564576
Waarom stemt het bondje van Kiran, Hamza, etc. Billy eruit? Nu hebben ze 1 iemand minder om tegen het bondje van Timor in te gaan. Ongelofelijk dom. Echt waar.
pi_215564723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 08:13 schreef Kuhn het volgende:
Waarom stemt het bondje van Kiran, Hamza, etc. Billy eruit? Nu hebben ze 1 iemand minder om tegen het bondje van Timor in te gaan. Ongelofelijk dom. Echt waar.
Daar moet toch iets anders gespeeld hebben? Misschien waren ze hem wel spuugzat na drie weken. :D
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2024 @ 08:46:51 #244
367000 roos94
pi_215564774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 08:35 schreef Document1 het volgende:

[..]
Daar moet toch iets anders gespeeld hebben? Misschien waren ze hem wel spuugzat na drie weken. :D
Ik ben Billy al na een aflevering zat, dus kan het me voorstellen.
pi_215565035
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 08:35 schreef Document1 het volgende:

[..]
Dan nog, zo graaf je je eigen graf.
pi_215567600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 09:32 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Dan nog, zo graaf je je eigen graf.
Ik bedenk me net dat ze inderdaad drie stemmen door de plee hebben gespoeld. _O-
  Moderator woensdag 13 november 2024 @ 15:07:24 #247
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215568585
Misschien een soort van spoiler van Ramon in een insta story, daarom onder tags

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 november 2024 @ 16:16:10 #248
268260 Dr.Mikey
pi_215579138
Kinderachtig gedoe van Billy bij boulevard.
Hamza heeft uitgelegd dat iedereen op Billy ging omdat hij eerder had gelogen over het aantal extra stemmen wat hij had( iets wat je niet zag in de uitzending van afgelopen zondag) En daardoor eruit gestemd is maar hij geeft Timor de schuld die er bij die stemmingsronde er niet een bij was. Bevestigt voor mij wel weer wat voor type Billy is.
R.I.P DTS.
  vrijdag 15 november 2024 @ 09:25:46 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215584677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2024 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kinderachtig gedoe van Billy bij boulevard.
Hamza heeft uitgelegd dat iedereen op Billy ging omdat hij eerder had gelogen over het aantal extra stemmen wat hij had( iets wat je niet zag in de uitzending van afgelopen zondag) En daardoor eruit gestemd is maar hij geeft Timor de schuld die er bij die stemmingsronde er niet een bij was. Bevestigt voor mij wel weer wat voor type Billy is.

Dat zag je zondag niet, maar wel de keer er voor.
Daar gaf hij zelf toe dat hij gelogen had over de extra stemmen.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 15 november 2024 @ 11:17:58 #250
268260 Dr.Mikey
pi_215585457
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 09:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat zag je zondag niet, maar wel de keer er voor.
Daar gaf hij zelf toe dat hij gelogen had over de extra stemmen.
Klopt maar de reden waarom billy eruit ligt hielden ze in de laatste aflevering vaag.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')