quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag voelt aan als een goede dag
Hoezo datquote:Op maandag 11 november 2024 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
gerrie
Je was okee![]()
Ik maak me hier wel zorgen over nu
Fijn! Wat zijn je plannen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag voelt aan als een goede dag
Nou ja, begraafplaatsen en zo. Maar eigenlijk wist ik dat ook wel van jequote:
Straks een evaluatie met een hulpverlener (moet gewoon even)quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! Wat zijn je plannen?
Wilde net zeggen, het is toch wel bekend dat ik een begraafplaatstoerist ben.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, begraafplaatsen en zo. Maar eigenlijk wist ik dat ook wel van je
Ik kom er tegenwoordig maar 1x per jaar eigenlijk. 24 december weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, het is toch wel bekend dat ik een begraafplaatstoerist ben.
Ik weet ook niet of dat hun doel is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vind begraafplaatsen nooit zo gezellig
Wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vind begraafplaatsen nooit zo gezellig
Van de mensen die daar liggen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat hun doel is.
En de begraafplaatsen zelf.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van de mensen die daar liggen?
Niet nog een pallet pleepapier onderweg nog?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik hoop dat ik door de pakjes heen ben voor vandaag, dan kan ik zo een stukje gaan wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |