Maar ik welquote:Op zondag 3 november 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Hebben ze speciale banden voor
Maakt niet uit, ik weet ook niet alles
En niemand zegt dat je dom bent
![]()
Snap ik, jij bent meer creabeaquote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ik wel
Ah handig van die banden
Anders wordt het misschien teveel spektakel
Sport is gewoon niet zo mijn hobby
Zekersquote:Op zondag 3 november 2024 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik, jij bent meer creabea
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 november 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartslag weer normaal na de F1 race van net
Voor de rest ook lekker rustig
Retespannend maar genotenquote:
Ja.quote:
Ja.quote:
Lekker rustig zoquote:Op maandag 4 november 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Ik zal maar niks over mijn dag zeggen
Mag wel hoorquote:Op maandag 4 november 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Ik zal maar niks over mijn dag zeggen
Juist beter, want al die kantoorlui zitten teveelquote:Op maandag 4 november 2024 13:36 schreef DrMarten het volgende:
/kantoorklaagmodus
Ze hebben op onze verdieping de koffieapparaat weggehaald en vervangen door waterputten.
Bij de waterputten is geen fatsoenlijke thee te krijgen, alleen rooibos, groene thee en kruidenmeuk:')
Dus voor koffie de hele dag traplopen naar andere verdieping en fuck de thee die ik normaal in de middag neem.
Mooiste is nog dat op onze verdieping de grote vergaderruimte is. Heb je daar met 100 man overleg, mag je in de pauze dus met zijn allen de trap op om daar bij 1 apparaat koffie te halen
Hoe jaag je je mensen het pand uit....
Ik heb lekker getekend en geborduurd en zit nu te lunchen en daarna ga ik lekker lezenquote:
Heerlijk! Ik wil ook zo'n dag!quote:Op maandag 4 november 2024 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb lekker getekend en geborduurd en zit nu te lunchen en daarna ga ik lekker lezen
Een perfecte dag
Werken jij!!quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik wil ook zo'n dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |