Het is topsport dus uiteindelijk gaat het om de extreme talenten die de sport domineren en niet om verre top 10 plaatsen internationaal.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Leuk als je de categorie subtop van een jaar of 20-23 bent en nooit echt aan de bak kwam vanwege al de 25-30 jarigen die de nationale top vormen er komt weer zo'n 17 jarige bij die iedereen op een hoop rijdt.
uiteraard, voor ons als toeschouwers is het prachtig .. maar als je zo'n nationale sporter bent die altijd 6de of 7de wordt is het mooi balenquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is topsport dus uiteindelijk gaat het om de extreme talenten die de sport domineren en niet om verre top 10 plaatsen internationaal.
Goed ingedeeld wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht even dat Antwanet ging instorten
Ik begrijp ook niet zo goed dat deze categorie lang door gaat als duidelijk is dat je de top niet gaat halen. Het is geen sport waar je dan alsnog binnen loopt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
uiteraard, voor ons als toeschouwers is het prachtig .. maar als je zo'n nationale sporter bent die altijd 6de of 7de wordt is het mooi balen
Het is inderdaad vervelend koud buiten de laatste dagen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
Er is schaatsen op tv. Ik heb een trui aan. Het wordt winter
Een Noorse gebreide trui?quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
Er is schaatsen op tv. Ik heb een trui aan. Het wordt winter
Je vergeet Groenewoud.quote:
Hup Wijfjequote:Op vrijdag 8 november 2024 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Geen paniek ook dit seizoen ben ik er weer bij. Hopelijk @:3rr0r ook?
Je bent te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Tijmen moet nu wel sneller.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor Diniz duurt de 500 het toch zeker 200 meter te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |