Ik hoop serieus dat ze gewoon normaal gaan racen. Het kan dan in ieder geval echt een leuke wedstrijd worden. Ik acht de kans wel klein, want je zal zien dat Norris en McLaren constant op de radio gaan hangen.quote:Op zondag 3 november 2024 14:00 schreef RealistAtheist het volgende:
Overigens is de kans dat er een staande start komt 0 natuurlijk. Lekker paar rondjes achter de safetycar waarna Norris het tempo mag gaan bepalen. Een staande start is veel te risicovol voor Norris.
Ja, lijkt er wel op, want RB is inderdaad niet altijd achterin, maar wist niet dat dat een keuze was, dacht gewoon meer keuze/logica van FIA ofzo, want had nergens anders gelezen dat dat zo werktquote:Op zondag 3 november 2024 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB kiest voor of achter, daarna is het WK stand.
Het wordt vandaag niet droog.quote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef bedachtzaam het volgende:
Het zal me niet verbazen als de race start terwijl het droog is, die staande start zie ik dus wel gebeuren.
Droog lucht blazer erover en gaan met die banaanquote:
Ik ga er uit van het eerste en niet van het laatste.quote:Op zondag 3 november 2024 14:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
Eerder waren dit de races waarvan je stiekem verwachtte dat Verstappen geniaal naar voren komt.
Tegenwoordig ben je banger dat de boel verneukt gaat worden.
In die zin kan het gelukkig alle kanten nog op ja. Ik denk wel dat starten het gunstigste is voor Max. Dan heeft hij iig de gridstraf ingelost. Als de race daarna alsnog stilgelegd wordt voordat 75% gereden is loopt Norris niet heel veel uit. Als wel de hele raceafstand gereden wordt geef ik Verstappen overigens nog wel kansen ook. Mits het (klets)nat blijft. Dan zie ik hen zomaar nog naar het podium rijden. Helemaal als er nog een safetycar op een gunstig moment komt.quote:Op zondag 3 november 2024 14:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze gewoon normaal gaan racen. Het kan dan in ieder geval echt een leuke wedstrijd worden. Ik acht de kans wel klein, want je zal zien dat Norris en McLaren constant op de radio gaan hangen.
Aan de andere kant, als er minder dan 25% wordt gereden dan krijgt Norris maar 6 punten, dus dat zou gunstig zijn voor Max, dus het is ook niet zo dat niet rijden of heel weinig rijden in het voordeel van Norris is.
Ze kunnen ook moeilijk 75% van de race achter de SC rijden en dan 2 rondjes loslaten om maar de volle punten te geven.
Matige kwaliteit inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Heel discutabel.
Gister
Vandaag.
Dit kan niet toevallig zijn.
Op 1.37 geel en 1.35 Leclerc ervoorquote:Op zondag 3 november 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Gecheckt; Stroll raakte de muur op 1:42. Leclerc gooide Verstappen uit de top 10 op 1:35.
Ja, leuk dat het op tv pas op 1:37 geel werd, maar Stroll stond daarvoor al een paar seconden stil op de kaart rechts in beeld.quote:Op zondag 3 november 2024 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Op 1.37 geel en 1.35 Leclerc ervoor
Nice voor Maxquote:
3 plekken al!quote:
Dat kan in ieder geval niemand ontkennen.quote:
Geluk van een kampioenquote:
quote:
Het wordt vooral damage control vrees ik.quote:Op zondag 3 november 2024 14:18 schreef LTVDK het volgende:
Als het een goede regenrace wordt en de FIA niet weer alles loopt te verkutten zie ik Max nog wel winnen. Maar ja, FIA ...
Ach, Max kreeg een taakstraf. Out of the blue terwijl hij "fucked" zei over zijn auto. Dus ook niet over individuen of groepen..quote:Op zondag 3 november 2024 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan in ieder geval niemand ontkennen.
Maar die lui kunnen wel een Leclerc 10.000 euro boete geven voor een slip of the tongue (10.000!! Euro)
Maar fatsoenlijk de veiligheid op de baan waarborgen moeten ze nog leren.
Je had keuze ooitquote:Op zondag 3 november 2024 13:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is dat veranderd dan? Het was toch altijd dat het gewoon op volgorde gaat van WK, zonder dat je daar keuze in hebt?
[..]
Komt door de banden , ze hebben nu niet de banden die ze vroeger hadden , en dus is het een probleem dat ze dan minder grip hebben.quote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Toen konden ze wel in de regen racen.
Dat is toch ook zo? De constructeurskampioen mag de pitbox kiezen en de rest sluit aan.quote:Op zondag 3 november 2024 13:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zelf kiezen welke pitbox ze willen ? Serieuze vraag.
Ja, en dat is absurd. Het kon altijd maar de laatste jaren niet meer, achteruitgang ipv vooruitgang, Pirelligoden.quote:Op zondag 3 november 2024 14:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Komt door de banden , ze hebben nu niet de banden die ze vroeger hadden , en dus is het een probleem dat ze dan minder grip hebben.
Max en Ham klagen al langer om betere regenbanden te maken.
Maar ja dat willen ze dus niet.
Maar jij zei dat we niet gingen rijdenquote:Op zondag 3 november 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Laatste weerbericht: de droge lijn van de kwalificatie is niets meer van open, nog altijd lichte regen. Regen des doods nog niet aanwezig.
Is het al half 5 danquote:Op zondag 3 november 2024 14:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar jij zei dat we niet gingen rijden
Ik zie net iemand met 1 handje aan het stuur in een formule 1 wagen rondrijden.quote:Op zondag 3 november 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Laatste weerbericht: de droge lijn van de kwalificatie is niets meer van open, nog altijd lichte regen. Regen des doods nog niet aanwezig.
Gewoon paar rondjes achter SC dan heb je je droge lijn. Gas geven.quote:Op zondag 3 november 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
We moeten nog 2 uur.quote:Op zondag 3 november 2024 14:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar jij zei dat we niet gingen rijden
5000, het was z'n eerste keer dus hij kreeg korting.quote:Op zondag 3 november 2024 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan in ieder geval niemand ontkennen.
Maar die lui kunnen wel een Leclerc 10.000 euro boete geven voor een slip of the tongue (10.000!! Euro)
Maar fatsoenlijk de veiligheid op de baan waarborgen moeten ze nog leren.
IK zei in de quali al dat Stroll voor problemen zou zorgen en er zelf mee weg zou komen..quote:Op zondag 3 november 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Dus Alonso vanuit de pit, Albon als ie al start vrij zeker van de pit, Stroll waarschijnlijk zwaar onterecht P10, Sainz ook pit.
Heb wat toastjes en beleg geregeld, mocht de race lang uitlopen dan kan het avondeten nog even uitgesteld wordenquote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef GM78 het volgende:
Zo de Chinees is al bezig met ons avonden.
Straks bordje op schoot
3 plekken winst dus.quote:Op zondag 3 november 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Dus Alonso vanuit de pit, Albon als ie al start vrij zeker van de pit, Stroll waarschijnlijk zwaar onterecht P10, Sainz ook pit.
Ze korten een voetbalwedstrijd ook niet in om F1 te kijken?quote:Op zondag 3 november 2024 14:47 schreef Questular het volgende:
Ik neem aan dat ze de race inkorten zodat iedereen Man-utd - Chelsea kan kijken?
Is gewoon 1 standaard: lagere straf als je je schikt en excuses maakt. En een hogere straf als je roept dat de regels kut zijn en geen excuses maakt.quote:Op zondag 3 november 2024 14:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
5000, het was z'n eerste keer dus hij kreeg korting.
Voor en F1 rijder is dat zakgeld overigens.
En Leclerc wist al van die regel af, zegt daarom ook meteen dat hij geen straf wil zoals Verstappen.
Max kreeg helemaal geen waarschuwing, meteen taakstraf.
Gewoon meten met 2 standaarden.
Thuisbezorgd.nl is ook nog een optie.quote:Op zondag 3 november 2024 14:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb wat toastjes en beleg geregeld, mocht de race lang uitlopen dan kan het avondeten nog even uitgesteld worden
En anders is het tortellini mix met spinazie en kaas.
Geen uitzonderingen voor voetbalquote:Op zondag 3 november 2024 14:47 schreef Questular het volgende:
Ik neem aan dat ze de race inkorten zodat iedereen Man-utd - Chelsea kan kijken?
GMTAquote:Op zondag 3 november 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze korten een voetbalwedstrijd ook niet in om F1 te kijken?
Wijquote:
Ik vergeet altijd dat dat bestaatquote:Op zondag 3 november 2024 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl is ook nog een optie.
Meer hoge straf als je Max heet, lage straf als je iemand anders bent.quote:Op zondag 3 november 2024 14:48 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Is gewoon 1 standaard: lagere straf als je je schikt en excuses maakt. En een hogere straf als je roept dat de regels kut zijn en geen excuses maakt.
@GGMM en ik kijken uit protest voor Erik ten Hag geen United meerquote:Op zondag 3 november 2024 14:47 schreef Questular het volgende:
dat is wel de BNW theorie.quote:Op zondag 3 november 2024 14:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Norris op kop ligt hebben we 100% raceafstand.
Als Norris uitvalt, wordt de race vervroegd afgevlagd en halve / geen punten uitgedeeld.
VBL is een deurtje verder.quote:Op zondag 3 november 2024 14:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
@:ggmm en ik kijken uit protest voor Erik ten Hag geen United meer
quote:Op zondag 3 november 2024 14:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
BNW -> Brundle laat Norris Winnen.
Door naar Australië 2025quote:Op zondag 3 november 2024 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
En als Max crasht krijgt hij 20 plaatsen gridstraf voor de volgende 3 races.
Lijkt me zo wel afgedekt, dat kampioenschap
quote:
Waar schelden gewoon kan want dat is standaard voor de Aussiesquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar schelden gewoon kan want dat is standaard voor de Aussies
Ik zie niets? Maar goed, de radar is ook verschrikkelijk slecht, dus geen idee eigenlijkquote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef ZaZoe het volgende:
Ik gok zo dat het een uurtje later wordt, komt eerst nog een bak regen aan, daarna droog/droger
Nee, dat is Norris die de finish niet haalt en zelf nog wat leuke punten binnenhalen.quote:Op zondag 3 november 2024 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor Max wss de meest gunstige uitkomst van het weekend.
Klopt.quote:Op zondag 3 november 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is Norris die de finish niet haalt en zelf nog wat leuke punten binnenhalen.
Van mij mag Norris 10 punten pakken. Blijft het kampioenschap nog net boeiend genoeg zonder dat het extreem spannend wordtquote:Op zondag 3 november 2024 15:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt.
Maar hoe realistisch is dat? Ik hoop het, overigens.
Yuki heeft die opdracht niet nodig.quote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef SoS87 het volgende:
Yuki opdracht geven Norris eraf te kegelen.
Tsunado.quote:Op zondag 3 november 2024 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yuki heeft die opdracht niet nodig.
Ok, deze is goedquote:
Als Norris 10 punten pakt dan wordt het echt wel extreem penibel.quote:Op zondag 3 november 2024 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mij mag Norris 10 punten pakken. Blijft het kampioenschap nog net boeiend genoeg zonder dat het extreem spannend wordt
Als het gat in Abu Dhabi minder dan 10 punten is, denk ik niet dat Latifi de dag nog kan redden.
Jammer joh.quote:
Toch wel zondequote:
Hij heeft er gemiddeld 12 per raceweekend nodig. Dat wordt 6,5 als ie nu 25 punten pakt.quote:Op zondag 3 november 2024 15:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als Norris 10 punten pakt dan wordt het echt wel extreem penibel.
Max moet echt naar voren zien te komen. Gaat hem ook wel lukken als er niks geks gebeurt. En dat gaat juist wel gebeuren.quote:Op zondag 3 november 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft er gemiddeld 12 per raceweekend nodig. Dat wordt 6,5 als ie nu 25 punten pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |