Opzich wel beter dan dat Norris aan de horizon vertrekt zonder spray etc en de race wint terwijl Verstappen met veel moeite 6de gaat worden oid. Volgens mij krijg je maar een beperkt aantal punten als er minder dan 25% van de race is gereden.quote:Op zondag 3 november 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou wel de grootste naaistreek zijn.
Dat is wel fijn.quote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het natter straks.
Geen punten dan. Of ze gaan net ver genoeg om wel punten uit te delen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Dat zou wel de grootste naaistreek zijn.
Maar zelf niet verwachten dat de Q meer dan 2 uur duurtquote:
Zodra Max in de punten rijdt laten ze dat plan varenquote:Op zondag 3 november 2024 13:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen punten dan. Of ze gaan net ver genoeg om wel punten uit te delen.
Terecht ook wel.quote:
quote:
Geen zelfs meen ikquote:Op zondag 3 november 2024 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich wel beter dan dat Norris aan de horizon vertrekt zonder spray etc en de race wint terwijl Verstappen met veel moeite 6de gaat worden oid. Volgens mij krijg je maar een beperkt aantal punten als er minder dan 25% van de race is gereden.
Terecht.quote:
Naïeve katquote:Op zondag 3 november 2024 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zelf niet verwachten dat de Q meer dan 2 uur duurt
Klopt.quote:
Mad Max op zijn best straks in de racequote:
Jep.quote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Als ze in Q2 meteen rood hadden gegeven, was Verstappen wel door.
[ x ]
edit Tweets doen het weer niet![]()
Ze doen het.quote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Als ze in Q2 meteen rood hadden gegeven, was Verstappen wel door.
[ x ]
edit Tweets doen het weer niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |